Nejdříve seznam klienta s hodnotou a přínosem výrobku či služby pro něho...
... teprve pak mluv o ceně této hodnoty a přínosu Další schůzku jsem měl s klientem, jenž byl zrovna o minulém víkendu…
... teprve pak mluv o ceně této hodnoty a přínosu Další schůzku jsem měl s klientem, jenž byl zrovna o minulém víkendu…
Udělat z odborníků zároveň dobré obchodníky, to je téma snad pro všechny konzultační a poradenské společnosti, ale i…
Kdo pomůže obchodníkům? (2/2)V první části článku jsme si vysvětlili, co dnes zákazníci očekávají od obchodníků. Mají-li se obchodníci stát…
Minule jsem odmítl nevhodného zákazníka. Že jsem se zachoval správně, se potvrdilo hned na další schůzce. Jsem o tom…
Kdo pomůže obchodníkům? (1/2)Zejména při práci s obchodními týmy v korporátním prostředí, na rozdíl od samostatných obchodníků-ičařů, vidím, že učit…
Dneska ráno jsem se naučil další věc. Je dobré chovat se ke klientům naprosto jednoznačně. Setkal jsem se na schůzce s …
Nejúžasnější schůzky z minula jsou pro mě ty, kde jsem v podstatě nechtěl vůbec prodávat. To bych ani neměl jako…
Naučil jsem se hodně opakovat a dělat sumáře v průběhu schůzek. Tak se stalo i na schůzce, kterou jsem popisoval v …
Dneska jsem měl schůzku ve firmě D., jejíž šéf byl na semináři pro manažery. Sešli jsme se už minulý týden bezprostředně…
Jak maximálně využít potenciál účasti na veletrhuZ pohledu vystavujících firem jsou veletrhy akce s jedinečnou koncentrací potenciálních zákazníků a možných obchodních…
V předchozích dílech článku jsme se dozvěděli, jak vhodně zacílit a jak se dostat k zákazníkovi. Třetí disciplínou, z …
Z prvního dílu článku již víme, že proces získání nového zákazníka (akvizice) má tři klíčové poddisciplíny: vhodně…
Získávání nových zákazníků je problém, který aktuálně trápí takřka všechny obchodní organizace. Současná tržní situace,…