PPC v roce 2018
V uplynulém roce se v oblasti internetové reklamy, konkrétně PPC odehrálo několik změn či posunů, které pravděpodobně…
V uplynulém roce se v oblasti internetové reklamy, konkrétně PPC odehrálo několik změn či posunů, které pravděpodobně…
V rámci naší konzultační společnosti jsme se během deseti let účastnili více než 2 000 akvizičních návštěv v oblasti…
WordPress je velmi oblíbený redakční systém pro své jednoduché ovládání a jednoduchou implementaci. Sám WordPress (dále…
Čína se stala klíčovým trhem pro cross-border e-commerce a stále více firem se snaží na tento lukrativní trh proniknout.…
Když se řekne propagační akce, vybaví si lidé většinou nějakou událost, kde firma prezentuje sebe samu, její výrobky či…
Sled nudných snímků, dikce uspavače hadů, spousta dat, ve kterých se za chvíli začneme ztrácet nebo hystericky…
V posledních pár letech se i v České republice začal objevovat termín „Social Selling“. Málokdo ale pořádně ví, co se…
V minulém článku jsem psal o tom, jak je pro firmu důležité při vstupu na mezinárodní trh vymezit v rámci marketingového…
Podnikání malých a středních podniků v současném globalizovaném světě doznává značných změn. Internet se stal…
Používá to vůbec někdo? Google realizoval studii na vzorku 1400 Američanů napříč všemi věkovými kategoriemi, která…
Digitální transformace se dnes nezbytně týká prakticky jakéhokoliv oboru a všem druhům podniků, od těch úplně nejmenších…
Jak dosáhnout 100% úspěšnosti v cold callingu a obchodních jednáních?Proč je cold calling a cold meeting jednou z nejobávanějších disciplín v oblasti profesionální komunikace s…
Ve světě obchodu se pohybuji 15 let a přiznám se, že jsem viděl věci, které bych nečekal. Nemohu říct, že by mne…