Zákazníci dnes mohou při nákupu vybírat ze stále více produktů a volit nové kanály, jimiž své transakce uskuteční. Požadavky a očekávání stoupají. Zaměstnanci…
Několik otázek pro správné využití firemních dat Sesbíraná data firmě sama o sobě nijak nepomohou. Pomohou však odpovědět na…
A co váš dodavatelský řetězec? Velmi důležitým předpokladem úspěchu v odvětví maloobchodního a spotřebního…
Sběr znalostí v zákaznickém středisku Správa znalostí je nepochybně velice složitý proces. Obzvláště obtížné je…
Při prodeji máte jednu minutu na to, abyste vzbudili zájem. Článek nabízí…
Reklamní e-mail jako ze škatulky Oblast e-mailového marketingu se stala bitevním polem. Zprávy se musejí…
Ředitel jedné americké marketingové společnosti, jejíž kontaktní střediska…
Od monologu k dialogu Marketing se z umění musí stát vědou, z monologu tvořeného jednou zprávou…
Jak těžit z nespokojenosti zákazníků Vezmeme-li údaje o spokojenosti zákazníků a obrátíme je nohama vzhůru,…
Optické neboli vizuální pomůcky tvoří běžnou součást obchodních prezentací.…
Poznejte zákazníky individuálně Nejrůznější software a zejména Internet dnes umožňuje podnikům provádět…
Dokážete si představit tu pýchu v očích dítěte, když přinese oznámkovanou…