Čtyři každodenní návyky, které vám pomohou posunout se na vedoucí pozici
Jste řadovým členem obchodního týmu a chtěli byste se v budoucnu posunout do jeho vedení? Láká…
Čtyři každodenní návyky, které vám pomohou posunout se na vedoucí poziciJste řadovým členem obchodního týmu a chtěli byste se v budoucnu posunout do jeho vedení? Láká…
Vybudování psychické odolnosti: Klíč k vyšší efektivitě i úspěchuAsi každý ví, že stres je zabijákem efektivity a kreativity. Nezdravá úroveň stresu ničí naše…
Propadly se vám prodeje? Tyto čtyři otázky vám pomohou najít příčinuKdyž dojde k propadům prodeje a vám se nedaří uzavírat tolik obchodů, kolik jste plánovali, je…
Sedm frází, které vám pomohou dotáhnout obchodní schůzku ke zdárnému konciChcete uzavírat více obchodů a dosahovat tak svých obchodních cílů? Poradíme vám sedm jednoduchých,…
Tři kroky k zefektivnění vašeho prodejního procesuJednou za čas by si každý prodejce měl udělat audit svých prodejních procesů a technik. A to i v…
Jak poznat toxické pracoviště už při výběrovém řízeníHledáte nové pracovní uplatnění? Pak určitě chcete najít místo, které vám bude vyhovovat nejenom z&…
Sedm nejzásadnějších tipů pro B2B obchodováníB2B obchodování, tedy prodej nikoliv koncovým klientům, ale firmám, má svá specifika. Oproti B2C…
Co dělat, když klient nedůvěřuje vaší společnostiDůvodů, proč někteří zákazníci nedůvěřují vaší firmě, může být celá řada. Třeba s vámi mají…
Co dělat, když je váš vedoucí mikro-manažerMikro-management, tedy až nezdravě intenzivní kontrola práce podřízených ze strany jejich…
5 kroků k lepšímu time managementuChcete být produktivnější a chcete více prodávat? Chcete mít lepší vyvážení pracovního a osobního…
Tři poučky, které vám pomohou dlouhodobě více prodávatNemáte obchodního mentora, který by vás „zásoboval“ životními a pracovními zkušenostmi a prodejními…
Strategie, díky kterým v call centru snížíte podíl volajících, kteří zavěsíJedním z klíčových údajů, které by si měl každý vedoucí zákaznického call centra hlídat, je…