Žebříček nejčtenějších článků na Sales News

Článek v rámci předplatného Mezilidské vztahy: Proč je důležité je s klienty budovat i v dnešní moderní době

1156 přečtení

Moderní doba je plná automatizace, umělé inteligence a komunikace na dálku. To samozřejmě platí i v…

Článek v rámci předplatného Jak poznáte, zda se vyplatí klientovi věnovat čas? Použijte metodu „BANT“

1137 přečtení

Jedním z hlavních úkolů prodejce během první schůzky nebo prvního telefonátu s potenciálním klientem…

Článek v rámci předplatného „Růstová mysl“: Co to je a proč je pro obchodníky tak důležitá?

1091 přečtení

V angličtině se často setkáváme s výrazem „growth mindset“, který se do češtiny většinou…

Článek v rámci předplatného Tipy, jak mohou obchodníci využít umělou inteligenci při prodeji

1058 přečtení

Umělá inteligence hýbe světem. A prodej není výjimkou. I obchodníci mohou využít AI k tomu, aby…

Článek v rámci předplatného Pět vlastností, které má každý dlouhodobě úspěšný prodejce

1049 přečtení

Existuje celá řada různorodých a odlišných prodejních stylů. A každý člověk je jiný. Přesto se dají…

Článek v rámci předplatného Pět jednoduchých kroků k okamžitému zlepšení vašeho zákaznického servisu

1038 přečtení

Stali jste se nově vedoucím špatně fungujícího týmu zákaznického servisu? Nebo jste průzkumem mezi…

Článek v rámci předplatného Jak mohou obchodníci překonat propad v prodeji během letních prázdnin

1025 přečtení

Počasí venku nám už čas od času dává vědět, že jaro je tu. A po jaře přichází léto. Pro řadu…

Článek v rámci předplatného Čtyři vlastnosti dlouhodobě úspěšných obchodníků

1014 přečtení

Prodej a umění obchodovat je vlastně komplexem různých osobnostních vlastností, teorie, tvrdé práce…

Článek v rámci předplatného Metoda „PASTOR”: Jak vám může pomoci lépe prodávat

953 přečtení

Metoda PASTOR, vytvořená renomovaným copywriterem Rayem Edwardsem, je prodejní technikou, která je…

Článek v rámci předplatného Pět důvodů, proč s vámi potenciální klienti přestanou komunikovat

950 přečtení

Každý prodejce to někdy zažil. Oslovíte lukrativního klienta (případně on osloví vás), máte s …

Článek v rámci předplatného Pět způsobů, jak může zákaznický servis předcházet u klientů problémům

949 přečtení

Mnoho firem se zaobírá myšlenkou, jak nejvíce vyjít klientovi vstříc a jak si co nejlépe zajistit…

Článek v rámci předplatného Tipy, jak si lépe nastavit svůj cirkadiánní rytmus a být spokojenější a výkonnější

949 přečtení

V dnešní době trávíme většinu času uvnitř, pracujeme dlouhé hodiny u obrazovek a spánek často…

Výpis 1324 z celkem 48