Pět důvodů, proč s vámi potenciální klienti přestanou komunikovat
Každý prodejce to někdy zažil. Oslovíte lukrativního klienta (případně on osloví vás), máte s …
Každý prodejce to někdy zažil. Oslovíte lukrativního klienta (případně on osloví vás), máte s …
Když dojde k propadům prodeje a vám se nedaří uzavírat tolik obchodů, kolik jste plánovali, je…
To, jakým způsobem mluvíte, mívá v různých životních situacích větší dopad než to, co vlastně přesně…
Chcete uzavírat více obchodů a dosahovat tak svých obchodních cílů? Poradíme vám sedm jednoduchých,…
V dnešní době trávíme většinu času uvnitř, pracujeme dlouhé hodiny u obrazovek a spánek často…
Počasí venku nám už čas od času dává vědět, že jaro je tu. A po jaře přichází léto. Pro řadu…
I sebelepší prodejce nebude úspěšný, pokud nebude mít možnost svou nabídku prezentovat kvalitním…
Jedním z klíčových údajů, které by si měl každý vedoucí zákaznického call centra hlídat, je…
Zdá se vám, že trávíte příliš mnoho času hledáním nových kontaktů a že vám nezbývá příliš času na…
Asi každý ví, že stres je zabijákem efektivity a kreativity. Nezdravá úroveň stresu ničí naše…
Jste řadovým členem obchodního týmu a chtěli byste se v budoucnu posunout do jeho vedení? Láká…
Moderní doba je plná automatizace, umělé inteligence a komunikace na dálku. To samozřejmě platí i v…