5 tipů, jak úspěšně vyjednávat s klienty i obchodními partnery
Každá schůzka, i ta obchodní, je o vyjednávání. Každá ze stran se snaží najít způsob, jak pro sebe z…
Každá schůzka, i ta obchodní, je o vyjednávání. Každá ze stran se snaží najít způsob, jak pro sebe z…
Každý prodejce to někdy zažil. Oslovíte lukrativního klienta (případně on osloví vás), máte s …
AI hýbe světem. I zákaznickým servisem. Umělá inteligence totiž nabízí celou řadu možností, jak může…
To, jakým způsobem mluvíte, mívá v různých životních situacích větší dopad než to, co vlastně přesně…
Počasí venku nám už čas od času dává vědět, že jaro je tu. A po jaře přichází léto. Pro řadu…
Víte o tom, že vaši stávající klienti vám mohou pomoci zlepšit vaše prodejní techniky a zdokonalit…
Většina lidí se chce ve své kariéře nějak posouvat a dál se vzdělávat. Mnoho lidí ale zároveň nemá…
Používáte hromadné e-maily jako formu marketingu a prodeje? Pak se vám určitě budou hodit…
Když se bavíme o obchodní schůzce, většinou si představujeme, že to je prodejce, který má důvod k&…
Pozvali vás na pohovor? Gratulujeme! Teď však nastal čas se důkladně připravit, abyste měli co…
Váš web má vysokou návštěvnost, uživatelé si vybírají zboží, plní košíky… ale pak zmizí. Nedokončené…
Příliš mnoho prodejců nabízí příliš mnoho řešení. Od standardní nabídky a základního balíčku se…