Žebříček nejčtenějších článků na Sales News

Článek v rámci předplatného Co dělat, když klient nedůvěřuje vaší společnosti

182 přečtení

Důvodů, proč někteří zákazníci nedůvěřují vaší firmě, může být celá řada. Třeba s vámi mají…

Článek v rámci předplatného Co dělat, když je váš vedoucí mikro-manažer

180 přečtení

Mikro-management, tedy až nezdravě intenzivní kontrola práce podřízených ze strany jejich…

Článek v rámci předplatného 5 kroků k lepšímu time managementu

180 přečtení

Chcete být produktivnější a chcete více prodávat? Chcete mít lepší vyvážení pracovního a osobního…

Článek v rámci předplatného Metoda „PASTOR”: Jak vám může pomoci lépe prodávat

175 přečtení

Metoda PASTOR, vytvořená renomovaným copywriterem Rayem Edwardsem, je prodejní technikou, která je…

Článek v rámci předplatného Tipy, jak mohou obchodníci využít umělou inteligenci při prodeji

175 přečtení

Umělá inteligence hýbe světem. A prodej není výjimkou. I obchodníci mohou využít AI k tomu, aby…

Článek v rámci předplatného „Elevator pitch“: Jak si připravit vlastní „proslov do výtahu“ a navýšit své prodeje

173 přečtení

„Elevator pitch“, tedy v češtině „proslov do výtahu“, představuje způsob, jak efektivně oslovit…

Článek v rámci předplatného Naučte se vyjednávat jako profesionál pomocí těchto tipů

171 přečtení

Obchodní vyjednávání se v mnohém neliší od jakéhokoliv jiného typu vyjednávání. Snažíte se vcítit do…

Článek v rámci předplatného Obávaný letní útlum: Jak zajistit, aby se vám přes léto nepropadly prodeje

169 přečtení

Léto je za dveřmi. A s ním i oprávněná obava řady prodejců, že v létě se byznysu zkrátka nedaří.…

Článek v rámci předplatného Tři poučky, které vám pomohou dlouhodobě více prodávat

168 přečtení

Nemáte obchodního mentora, který by vás „zásoboval“ životními a pracovními zkušenostmi a prodejními…

Článek v rámci předplatného „Růstová mysl“: Co to je a proč je pro obchodníky tak důležitá?

166 přečtení

V angličtině se často setkáváme s výrazem „growth mindset“, který se do češtiny většinou…

Článek v rámci předplatného Čtyři signály, které ukazují, že vám vaši klienti nedůvěřují

156 přečtení

Důvěra je základem každého obchodního vztahu. I pokud nabízíte ten nejlepší produkt nebo službu,…

Článek v rámci předplatného Zlepšete firemní „CX“: Pět tipů, jak jednoduše vylepšit zkušenost vašich klientů s vaší firmou

154 přečtení

„CX“, neboli „customer experience“, je výraz, který odkazuje na to, jak dobrou (nebo špatnou)…

Výpis 2536 z celkem 52