Co dělat, když klient nedůvěřuje vaší společnosti
Důvodů, proč někteří zákazníci nedůvěřují vaší firmě, může být celá řada. Třeba s vámi mají…
Důvodů, proč někteří zákazníci nedůvěřují vaší firmě, může být celá řada. Třeba s vámi mají…
Mikro-management, tedy až nezdravě intenzivní kontrola práce podřízených ze strany jejich…
Chcete být produktivnější a chcete více prodávat? Chcete mít lepší vyvážení pracovního a osobního…
Metoda PASTOR, vytvořená renomovaným copywriterem Rayem Edwardsem, je prodejní technikou, která je…
Umělá inteligence hýbe světem. A prodej není výjimkou. I obchodníci mohou využít AI k tomu, aby…
„Elevator pitch“, tedy v češtině „proslov do výtahu“, představuje způsob, jak efektivně oslovit…
Obchodní vyjednávání se v mnohém neliší od jakéhokoliv jiného typu vyjednávání. Snažíte se vcítit do…
Léto je za dveřmi. A s ním i oprávněná obava řady prodejců, že v létě se byznysu zkrátka nedaří.…
Nemáte obchodního mentora, který by vás „zásoboval“ životními a pracovními zkušenostmi a prodejními…
V angličtině se často setkáváme s výrazem „growth mindset“, který se do češtiny většinou…
Důvěra je základem každého obchodního vztahu. I pokud nabízíte ten nejlepší produkt nebo službu,…
„CX“, neboli „customer experience“, je výraz, který odkazuje na to, jak dobrou (nebo špatnou)…