Žebříček nejčtenějších článků na Sales News

Paulo Cunha, CEO společnosti Pipedrive

Obchodníci neplní stanovené cíle, zjistil Pipedrive v globálním průzkumu. Na vině je častá práce z domova i přesčasy

837 přečtení

Od roku 2021 klesá počet obchodníků, kteří dosahují předem stanovených cílů. Loni naplánovaných…

95 procent odesílatelů e-mailů jsou spameři

95 procent odesílatelů e-mailů jsou spameři

688 přečtení

Z tisíce odesílatelů e-mailů jen padesát posílá legitimní obchodní zprávy – zbylých 950 jsou spameři…

Článek v rámci předplatného AI dovednosti, které by měl mět každý prodejce

408 přečtení

AI, tedy umělá inteligence, čím dál více ovlivňuje naše osobní i pracovní životy. Mnoho už se toho…

Článek v rámci předplatného Jak v zaměstnání lépe prodat své úspěchy a přestat být „neviditelný“

384 přečtení

Ne každý umí prodat své úspěchy tak, jak si to tyto úspěchy zaslouží. Někteří pracovníci tak…

Článek v rámci předplatného Sedm tipů, které vám pomohou uzavírat více obchodů

337 přečtení

Chcete více prodávat, případně navýšit objem obchodů, které uzavíráte? Pak tu pro vás v dnešním…

Článek v rámci předplatného Volnějším kalendářem k produktivitě: Jak si chytře plánovat aktivity a nebýt zahlceni prací

307 přečtení

Čím lépe a efektivněji si dovedete plánovat své pracovní aktivity, tím produktivnější budete. Lidé,…

Článek v rámci předplatného Hraní na city jako nutnost: Emoce, které u klienta rozhodují o nákupu produktu

278 přečtení

Mnozí si myslíme, že se rozhodujeme hlavně racionálně. A to především v otázkách byznysu,…

Článek v rámci předplatného Nechcete se stát vedoucím, ale chcete se kariérně posunout? 4 tipy, co dál

264 přečtení

Většina lidí se chce ve své kariéře nějak posouvat a dál se vzdělávat. Mnoho lidí ale zároveň nemá…

Článek v rámci předplatného Čtyři tipy, jak pročistit a vylepšit vaši databázi kontaktů pro hromadné e-maily

256 přečtení

Používáte hromadné e-maily jako formu marketingu a prodeje? Pak se vám určitě budou hodit…

Článek v rámci předplatného Čtyři nejčastější důvody, proč zákazníci odcházejí z e-shopu, i když mají zboží v košíku

225 přečtení

Váš web má vysokou návštěvnost, uživatelé si vybírají zboží, plní košíky… ale pak zmizí. Nedokončené…

Článek v rámci předplatného Jak vylepšit zákaznické centrum: Inspirujte se u britské pobočky Costa Coffee

218 přečtení

Zákaznický servis je výkladní skříní vaší firmy. To, jak zástupci vaší firmy interagují se zákazníky…

Článek v rámci předplatného Nejčastější prodejní chyby, kterých se dopouští obchodní nováčci

215 přečtení

Téměř všemu se dá naučit. I obchodování. Dobří prodejci se nerodí sami od sebe - vznikají kombinací…

Výpis 112 z celkem 52