Žebříček nejčtenějších článků na Sales News

Paulo Cunha, CEO společnosti Pipedrive

Obchodníci neplní stanovené cíle, zjistil Pipedrive v globálním průzkumu. Na vině je častá práce z domova i přesčasy

1825 přečtení

Od roku 2021 klesá počet obchodníků, kteří dosahují předem stanovených cílů. Loni naplánovaných…

95 procent odesílatelů e-mailů jsou spameři

95 procent odesílatelů e-mailů jsou spameři

842 přečtení

Z tisíce odesílatelů e-mailů jen padesát posílá legitimní obchodní zprávy – zbylých 950 jsou spameři…

Článek v rámci předplatného AI dovednosti, které by měl mět každý prodejce

528 přečtení

AI, tedy umělá inteligence, čím dál více ovlivňuje naše osobní i pracovní životy. Mnoho už se toho…

Zákazník 2030 - 2025

icon 9. ročník konference ZÁKAZNÍK 2030 - konference, která ukáže, jak se měnit spolu se zákazníky

433 přečtení

Radikální změny v zákaznickém chování a vliv byznysových a společenských trendů jako digitalizace,…

Článek v rámci předplatného Hledání nových klientů: Tipy, které vám pomohou najít kvalitní kontakty

360 přečtení

I sebelepší prodejce nebude úspěšný, pokud nebude mít možnost svou nabídku prezentovat kvalitním…

Článek v rámci předplatného Hraní na city jako nutnost: Emoce, které u klienta rozhodují o nákupu produktu

350 přečtení

Mnozí si myslíme, že se rozhodujeme hlavně racionálně. A to především v otázkách byznysu,…

Článek v rámci předplatného Čtyři tipy, jak pročistit a vylepšit vaši databázi kontaktů pro hromadné e-maily

324 přečtení

Používáte hromadné e-maily jako formu marketingu a prodeje? Pak se vám určitě budou hodit…

Článek v rámci předplatného Nechcete se stát vedoucím, ale chcete se kariérně posunout? 4 tipy, co dál

324 přečtení

Většina lidí se chce ve své kariéře nějak posouvat a dál se vzdělávat. Mnoho lidí ale zároveň nemá…

Článek v rámci předplatného Čtyři nejčastější důvody, proč zákazníci odcházejí z e-shopu, i když mají zboží v košíku

300 přečtení

Váš web má vysokou návštěvnost, uživatelé si vybírají zboží, plní košíky… ale pak zmizí. Nedokončené…

Článek v rámci předplatného Co musí obsahovat atraktivní obchodní nabídka

288 přečtení

„Pošlete mi nabídku.“ Když vás o toto potenciální klient požádá, víte, že vyjednávání o obchodě je…

Článek v rámci předplatného Tajemství věrnosti klientů: Jak mít spokojené a loajální zákazníky

287 přečtení

Najít, oslovit, přesvědčit a zaučit nového klienta zpravidla stojí mnohonásobně více, než si udržet…

Článek v rámci předplatného Jak vylepšit zákaznické centrum: Inspirujte se u britské pobočky Costa Coffee

286 přečtení

Zákaznický servis je výkladní skříní vaší firmy. To, jak zástupci vaší firmy interagují se zákazníky…

Výpis 112 z celkem 47