Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2597 článků.

icon S pouhou teorií by naši poradci na trhu nezazářili

16.10.2014  Rozhovor s Gabrielou Beránkovou Kudrnovou, ředitelkou HR a vzdělávání společnosti Partners

Finančně-poradenská společnost Partners má propracovaný vzdělávací systém, díky němuž u ní mohou uspět i lidé, kteří předtím v oblasti financí nepůsobili. Ovšem teorie není to jediné, co musejí…

Článek v rámci předplatného Čtyři způsoby, jak udržet ty nejlepší prodejce ve vašem týmu

16.10.2014 

Chcete si v týmu udržet ty nejlepší prodejce? Nestačí mít ty nejmodernější pracovní nástroje. Server Allbusiness.com doporučuje čtyři způsoby, jak se ujistit, že s vámi ti nejlepší zůstanou. 1)…

4 způsoby, jak co nejlépe poznat své zákazníky

13.10.2014 

Nejlepší způsob, jak být úspěšný v prodejích, je co nejlépe poznat své zákazníky. Allbusiness.com popsal čtyři způsoby, jak poznat vlastnosti vašich zákazníků a to, co od vás očekávají. 1) Zjišťujte…

icon Nečekejte, až se vás přijdou zeptat

13.10.2014 

Každý seniorní personalista by měl znát jasné odpovědi na otázky, které mu dříve či později položí nejvyšší vedení firmy. Má-li být schopen odpovědět, musí se naučit chovat proaktivně a chápat řízení…

Článek v rámci předplatného Tři důvody, proč se vyhnout zvláštním odměnám pro prodejce

9.10.2014 

Zvažujete, zda zavést zvláštní odměny pro úspěšné prodejce? Server Inc.com publikoval 3 důvody, proč takové odměny do obchodní strategie nezařazovat. 1) Prodejce se bude soustředit pouze na svůj…

icon B2B: Soustřeďte se na problémy, s jejichž řešením můžete pomoct

9.10.2014 

Představa toho, že byste mluvili neformálním jazykem a nebyli až ustrašeně zdvořilí, byla dlouho pokládána za naprosto nepatřičnou a neprofesionální. Stejně tak i přistupovat ke klientovi jako k…

Článek v rámci předplatného Jak nenásilně přimět zákazníka k uzavření obchodu

8.10.2014 

Příjmy od zákazníků jsou základ úspěšného obchodního růstu. Kdykoli se tedy naskytne příležitost k obchodu, musíte vědět, jak ho úspěšně uzavřít. Server Inc.com přinesl několik rad, jak dosáhnout…

5 prodejních dovedností internetového věku

7.10.2014 

Svět obchodování se změnil s nástupem internetu. Požadavky na prodejce zůstávají stejné, ale musíte jít více do hloubky. Prodávání se tedy stává náročnějším. Topsalesworld.com popsal pět základních…

icon Jak malým firmám zajistit větší zakázky

6.10.2014 

Jak rozšířit nabídku a získat další zakázky? Nebývá to snadné. Dobrým nápadem může být zeptat se na zkušenosti těch, kteří už poskytují služby, které se chystáte přidat ke své současné nabídce.…

Nejlepší způsob, jak navázat rozhovor - Vyslovit, co jsem vypozoroval

3.10.2014 

Dnes jsem přišel do obchodu pana P., který se rozhodně nechoval vstřícně. Přesto jsem ho poprosil vyzval, zda-li bychom si mohli sednout někam, kde nás nikdo nebude rušit. Neochotně mne zavedl do…

Článek v rámci předplatného Čtyři kroky, jak sdělit negativní zpětnou vazbu

2.10.2014 

Kritizovat lidi z vašeho týmu není snadné. Server Callcentrehelper.com proto publikoval článek, kde vysvětluje, jak sdělit negativní zpětnou vazbu členům vašeho prodejního týmu tak, aniž byste…

Článek v rámci předplatného 5 způsobů, jak zlepšit zákaznický servis

26.9.2014 

Chcete být o krok napřed před konkurencí? Nezapomínejte na důležitou součást obchodní strategie, a to zákaznický servis. Investice do jeho zlepšování se bezpochyby vyplatí. Server Allbusiness.com …

Článek v rámci předplatného icon Role CSR by měla v budoucnu celosvětově vzrůst

22.9.2014 

Společenská odpovědnost firem (CSR) bude v následujících letech hrát významnější roli v procesu strategického rozhodování společností po celém světě. Toto je jeden z hlavních závěrů, ke kterým dospěla…

Článek v rámci předplatného 2 typy zákazníků, kterým se raději vyhněte

22.9.2014 

Vyjednávání s obtížnými klienty potká čas od času každého. Někteří ale překračují hranice a může se pro vás stát nevýhodné s nimi jednat. Jde hlavně o klienty, kteří z jednoduchého prodeje dělají…

Článek v rámci předplatného Jak na profesionální prodejní prezentaci

18.9.2014 

Nejsou vaše prodejní prezentace úspěšné? Vyzkoušejte rady, které publikoval Allbusiness.com. 1) Upoutejte pozornost Titulek prezentace musí mířit do důležitého bodu. Buďte co nejkonkrétnější,…

Výpis 13961410 z celkem 2597