Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2619 článků.

Článek v rámci předplatného 3 situace, kdy můžete cítit pokušení lhát zákazníkovi a jak jim odolat

22.12.2014 

Jako obchodníci potřebujete dobrou reputaci. Lhaní zákazníkovi tomu rozhodně nepomůže. I když si můžete myslet, že jedna malá lež se ztratí a vy ze situace vyjdete jako výborný prodejce, můžete se…

Jak zvýšit vaši důvěryhodnost v očích zákazníka

18.12.2014 

Způsob, jakým prodáváte, je často důležitější než to, co prodáváte. Efektivita vašeho prodeje je z velké části ovlivněna důvěrou, kterou ve vás kupující chovají. Pokud nebudete působit důvěryhodně,…

Proč během prodejů používat videa

17.12.2014 

Video má na lidi velký vliv. YouTube je jedním z nejsledovanějších kanálů prostě proto, že pro lidi je příjemnější sledovat videa, než číst text. I když je však nahrávání a posílání videí nyní…

Článek v rámci předplatného Proměňte spokojené zákazníky v ty, kteří vás budou vyzdvihovat

16.12.2014 

Názory zákazníků jsou pro vaše prodeje silná zbraň. Jejich pozitivní reference můžou vaší kariéře hodně pomoci. Pokud chcete být úspěšným prodejcem, potřebujete si vytvořit síť věrných zákazníků,…

Článek v rámci předplatného 5 způsobů, jak překonat neúspěch v prodeji

15.12.2014 

Nikdo nemá rád neúspěchy. Horší než jedno selhání ale je, pokud se neúspěšný prodejce dostane do začarovaného kruhu dalších neúspěchů. Nedávno publikovaná studie v časopisu Journal of Marketing…

icon K čemu je v práci dobrý humor?

11.12.2014 

Díky humoru si každý den v práci více užijete a také posílíte důvěru, kterou k vám celý váš tým cítí. Humor zkrátka vytváří zdravé ovzduší. Vaši podřízení budou dělat méně chyb a vaši dodavatelé s …

Článek v rámci předplatného 8 vlastností úspěšných prodejců

9.12.2014 

Ne každý prodejce se stane tím úspěšným. Existuje však několik vlastností, které má většina kvalitních prodejců společné. Pokud nejste od přírody rozeným prodejcem, můžete si některé dovednosti…

Vytvořte obchodní strategii pro okrajový produkt

8.12.2014 

Snažit se zařadit do své nabídky produkt nebo službu, která je nestandardní, představuje pro obchodníka výzvu. Nesnažíte se zaujmout široké publikum, ale konkrétní úzkou skupinu. Na takovou činnost se…

icon Řídíte zákaznickou podporu tak, aby pomáhala vašemu byznysu?

4.12.2014 

Obzvláště pokud jste vytížený manažer, řízení týmu, který má poskytovat profesionální a efektivní servis vašim zákazníkům, pro vás může být velkou dodatečnou zátěží. Někdy je prostě jednodušší celou…

icon Vyhrajte knihu "Ekonomie bez mýtů a iluzí: Co říká pravice a levice a jak je to doopravdy"

3.12.2014 

Politikové a média nás každý den zahrnují doporučeními a komentáři k různým ekonomickým otázkám a událostem. Jejich vyjádření znějí přesvědčivě a v souladu s intuicí. Nejde však jen o ekonomické mýty…

icon Vyhrajte knihu "Introverti a extroverti: Jak spolu vycházet a vzájemně se doplňovat"

3.12.2014 

Jste extrovert, introvert nebo se cítíte "někde mezi" - jako centrovert? Co introverti a extroverti potřebují, co jim jde a kde by se naopak měli mít na pozoru? Jak extrovertní a introvertní…

Co neříkat během telefonního rozhovoru s klientem

2.12.2014 

Během telefonního rozhovoru s klienty byste se měli vyvarovat určitým typům chování a promluv. Nikdy neříkejte: Já nevím. Lepší je říci, že informaci vyhledáte. Neměli byste také klienty oslovovat…

Článek v rámci předplatného 5 způsobů, jak motivovat zákazníky k tomu, aby řekli ano

1.12.2014 

Chcete zákazníky přesvědčit o vaší nabídce? Vyhněte se slovním klišé a vzbuďte v nich trochu lítosti. Zákazníky musíte o výhodě vaší nabídky přesvědčit, ne je k ní dotlačit. Jedna z možností, jak toho…

3 věci, které zákazníkovi v žádném případě neříkejte

27.11.2014 

Zákazníka byste si měli vážit. Znamená to, že s ním budete mluvit kultivovaně a vyhnete se hloupým proslovům. Přesto se může stát, že vám ujedou nervy, nemusíte se na zákazníka dostatečně soustředit…

icon Filozofie jednoho může povznést celou firmu

26.11.2014 

Špatná rozhodnutí nejvyššího managementu mohou mít zdrcující dopad na celou společnost. Například rozhodnutí více kontrolovat podřízené a omezit samostatnost nižších manažerů může být skutečně…

Výpis 13811395 z celkem 2619