4 časté prodejní chyby a jak se jim vyhnout
I zkušení prodejci často během komunikace se zákazníky chybují. Většině chyb se však dá snadno vyhnout. Horší je vypořádat se s problémy, které takové chyby napáchaly. Mezi nejčastější chyby patří…
Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2597 článků.
I zkušení prodejci často během komunikace se zákazníky chybují. Většině chyb se však dá snadno vyhnout. Horší je vypořádat se s problémy, které takové chyby napáchaly. Mezi nejčastější chyby patří…
Prodejci nemají obecně nejlepší pověst. Jsou často charakterizováni jako manipulativní a příliš horliví. Pokud se z této škatulky chcete vymanit, začněte myslet odlišně a vnímat sebe sami v jiném…
Jak správně komunikovat s potenciálními zákazníky verbálně i neverbálně. To především zajímalo čtenáře portálu www.salesnews.cz v právě uplynulém roce 2014. Další klíčovou otázkou bylo dotahování…
S rozvojem nových technologií získali zákazníci větší přehled o nabídkách a v rozhodování se začali spoléhat sami na sebe. Pokud je obchodníci a marketingoví pracovníci zavalují zprávami, začnou se od…
Mnoho obchodníků se bojí námitek svých zákazníků a myslí si, že stížnosti jsou špatné. To ale není pravda. Pokud zákazník něco namítá, znamená to, že má o vaši nabídku zájem a vy tak máte šanci obchod…
Najít ideální zákazníky není snadné. Mnoho lidí, kteří by teoreticky o vaše produkty mohli mít zájem, nakonec odmítne nakupovat. Je proto důležité vytvořit si analýzu na základě kvalitních dat. Tato…
Když váš tým neplní vaše očekávání, máte tendenci je za to obviňovat? Zkuste se na chvíli zamyslet, zda je problém opravdu na jejich straně. Může se totiž stát, že problémovým aspektem jste právě vy.…
Hodně profesionálů se poté, co ztratí práci nebo dobrovolně odejdou od zaměstnavatele, rozhodne stát se poradci. Hodně jich to ale časem vzdá, protože zjistí, že na to nemají. Neznamená to, že nejsou…
Jako obchodníci potřebujete dobrou reputaci. Lhaní zákazníkovi tomu rozhodně nepomůže. I když si můžete myslet, že jedna malá lež se ztratí a vy ze situace vyjdete jako výborný prodejce, můžete se…
Způsob, jakým prodáváte, je často důležitější než to, co prodáváte. Efektivita vašeho prodeje je z velké části ovlivněna důvěrou, kterou ve vás kupující chovají. Pokud nebudete působit důvěryhodně,…
Video má na lidi velký vliv. YouTube je jedním z nejsledovanějších kanálů prostě proto, že pro lidi je příjemnější sledovat videa, než číst text. I když je však nahrávání a posílání videí nyní…
Názory zákazníků jsou pro vaše prodeje silná zbraň. Jejich pozitivní reference můžou vaší kariéře hodně pomoci. Pokud chcete být úspěšným prodejcem, potřebujete si vytvořit síť věrných zákazníků,…
Nikdo nemá rád neúspěchy. Horší než jedno selhání ale je, pokud se neúspěšný prodejce dostane do začarovaného kruhu dalších neúspěchů. Nedávno publikovaná studie v časopisu Journal of Marketing…
Díky humoru si každý den v práci více užijete a také posílíte důvěru, kterou k vám celý váš tým cítí. Humor zkrátka vytváří zdravé ovzduší. Vaši podřízení budou dělat méně chyb a vaši dodavatelé s …
Ne každý prodejce se stane tím úspěšným. Existuje však několik vlastností, které má většina kvalitních prodejců společné. Pokud nejste od přírody rozeným prodejcem, můžete si některé dovednosti…