Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2609 článků.

Článek v rámci předplatného Vytvořte nabídku skutečně na míru

2.2.2015 

Výzkumy ukazují, že klasická personalizace v obchodování nesplňuje požadavky dnešních zákazníků. Ti chtějí opravdu cílený obsah vytvořený na základě svých preferencí. Využijte proto data poskytnutá…

Jak si říct o doporučení

28.1.2015 

Máte problémy se získáváním doporučení od svých zákazníků? Pak nejste sami, v této oblasti se často chybuje. Základem získávání kvalitních referencí je umění správně si o ně říct. Pokud si myslíte, že…

Článek v rámci předplatného Jednoduchá metoda, která vás zbaví strachu z cold callingu

27.1.2015 

Brain Tracy je považován za jednoho z nejlepších obchodních poradců a odborníků na to, jak dosáhnout úspěchu. Napsal více jak 60 knih a nahrál několik stovek výukových nahrávek a videí. Zaměřuje se…

Taktika úspěšného direct mailu

26.1.2015 

Pokud chcete oslovit zákazníky pomocí direct mailingu, je nejdůležitější zjistit, co funguje nejlépe právě pro vás a jak finance, které máte určené na tento typ marketingu, co nejefektivněji využít.…

Článek v rámci předplatného Jak najít čas k prodeji vašich služeb

23.1.2015 

Jste začínající soukromý podnikatel nebo zkušený profesionál ve svém oboru a chcete své služby a znalosti prodávat dál? Vzhledem k vašemu pracovnímu nasazení není vždy snadné najít na prodejní…

Nabídněte zákazníkům něco navíc

22.1.2015 

Chcete-li být úspěšní v prodejích, musíte zaujmout vstřícný postoj vůči zákazníkům. Vaše zprávy by měly být osobní, měly by nabízet informace, ke kterým by se jinak zákazník těžko dostával, a tím…

4 problémy, které trápí prodejní týmy a jak je řešit

21.1.2015 

Úkol manažera prodejního týmu je pomáhat prodejcům. Problém však je, že manažeři často nevědí, co jejich tým skutečně trápí. Nevyřešené problémy se pak s týmem a celou společností mohou táhnout…

5 způsobů, jakými můžete prodávat

19.1.2015 

Neexistuje jeden jediný způsob, který vám přinese nejlepší prodeje. Způsob, kterým prodáváte, do velké části ovlivňuje vaše osobnost a dosavadní zkušenosti. Vaše metoda může být velice efektivní,…

icon Nepřeceňujte dosavadní zkušenosti

19.1.2015 

Zkušenosti uchazečů o práci v konkrétním oboru jsou jistě důležité. Čím vyšší post v hierarchii firmy však chcete obsadit, tím jejich důležitost klesá. Naopak roste důležitost chování, kompetencí a…

Jak uzavřít obchodní partnerství

16.1.2015 

Chystáte se nebo již spolupracujete s jinou firmou? Jedná se o dobrý způsob, jak nabídnout něco, co vy nemáte nebo neumíte poskytnout. V technických oborech nebo v oblasti služeb je to běžné, v …

Najděte ideální zákazníky

12.1.2015 

Ne každý zákazník je skvělý zákazník. Jedním ze způsobů, jak efektivně pracovat se zákazníky, je věnovat se těm lepším zákazníkům o něco více. Dobří zákazníci jsou ti, kteří hodně nakupují a zároveň s…

Článek v rámci předplatného Jak na zákazníky, kteří neúměrně protahují uzavření obchodu

9.1.2015 

Setkáváte se občas s klienty, kteří jsou nadšeni z vaší nabídky a přislíbí vám obchod, aby nakonec vše neúměrně protahovali? Pokud se stále dokola ptají na otázky, které jste již dávno zodpověděli a…

4 časté prodejní chyby a jak se jim vyhnout

8.1.2015 

I zkušení prodejci často během komunikace se zákazníky chybují. Většině chyb se však dá snadno vyhnout. Horší je vypořádat se s problémy, které takové chyby napáchaly. Mezi nejčastější chyby patří…

Článek v rámci předplatného Zapojte do prodejů podnikatelský přístup

7.1.2015 

Prodejci nemají obecně nejlepší pověst. Jsou často charakterizováni jako manipulativní a příliš horliví. Pokud se z této škatulky chcete vymanit, začněte myslet odlišně a vnímat sebe sami v jiném…

Top 10 článků na Sales News v roce 2014

6.1.2015 

Jak správně komunikovat s potenciálními zákazníky verbálně i neverbálně. To především zajímalo čtenáře portálu www.salesnews.cz v právě uplynulém roce 2014. Další klíčovou otázkou bylo dotahování…

Výpis 13511365 z celkem 2609