Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2619 článků.

Článek v rámci předplatného Proč je lepší nechat hlasovou zprávu

24.3.2015 

Přemýšlíte někdy nad tím, zda je během vašeho obchodního telefonování vhodné nechávat hlasové zprávy? Pokud nezanecháte hlasovou zprávu, je možnost uzavření obchodu nulová. Pokud zprávu zanecháte,…

icon Pracoval jsem na... vedení prodejních týmů za účelem zlepšování výkonnosti

23.3.2015 

Žijeme v globálním světě a pro své rozhodování potřebujeme čím dál častěji mezioborové znalosti. Pokud chcete uspět, musíte umět rozpoznat obchodní příležitosti, pracovat s informacemi různého…

Článek v rámci předplatného Neplýtvejte časem svých prodejců

20.3.2015 

Prodejci jsou základem každé společnosti, protože jejich cílem je získávat podíl na trhu a přinášet zisky. Jistota toho, že mají zázemí, kvalitní nástroje a efektivní prodejní techniky, by pro vás…

Jste připraveni na vstup na trh v cizí zemi?

19.3.2015 

O vstup na mezinárodní trh přemýšlejte pouze v případě, že se vám dobře daří na tom domácím. Rozhodnutí expandovat do zahraničí by rozhodně nemělo sloužit k záchraně vašeho podnikání, které směřuje k…

Článek v rámci předplatného icon Adolf Tichý, nový obchodní ředitel společnosti Dukla Strojírny

18.3.2015 

Společnost DUKLA STROJÍRNY, český výrobce kotlů, kotelen a spaloven městských odpadů a dalších zařízení, oznámila, že na místo obchodního ředitele jmenovala Adolfa Tichého. Adolf Tichý (40) bude mít…

Článek v rámci předplatného Učte své zákazníky dělat závazky

17.3.2015 

Jste to vy, nebo nakupující, kdo na sebe bere určité závazky? Spousta prodejců sama sebe řadí na místo těch, kteří se k něčemu zavazují. Tradiční prodejní techniky nám říkají, že je to tak správně.…

Článek v rámci předplatného Čemu se vyhnout během rozhovoru s klientem

12.3.2015 

Slova jsou mocná a během obchodování to platí dvojnásob. Hlavně v počátku vašich obchodních snah byste svá slova měli dobře vybírat a neplýtvat s nimi. Je dobré vyhnout se slovíčku ale, které se může…

7 činností, které dělají obchodníky úspěšnými

11.3.2015 

Přemýšlíte někdy nad tím, proč jsou úspěšní prodejci tak úspěšní? Prodávají přirozeně a zákazníky nikam netlačí. Díky svému způsobu prodeje jejich podnikání roste a oni jsou úspěšnější a úspěšnější.…

Článek v rámci předplatného Vyhněte se chybám v obsahovém marketingu vašich webových stránek

10.3.2015 

Při vytváření webových stránek můžete udělat spoustu chyb, které si ani neuvědomíte, ale které se vám časem vrátí v například v nízké návštěvnosti nebo ve snížených prodejích. Typické chyby se…

Článek v rámci předplatného icon Změnu musíte chtít sami, jinak kurzy nemají efekt

9.3.2015  Rozhovor s Janou Maškovou, majitelkou a lektorkou české personálně-zážitkovo vzdělávací Agentury Salvia

Co aktuálně nejvíce zajímá nebo trápí personalisty? V oblasti náboru se stále častěji setkáváme s tím, že na trhu chybí kvalitní dostupní kandidáti. Před pěti, šesti lety nazpět se na inzerát…

Článek v rámci předplatného Při vyjednávání se více zaměřte na zákazníkovu minulost

9.3.2015 

Prodejci se často v rámci prodejních snah uchylují k tomu, že převezmou kontrolu nad obchodní konverzací. Když už se někteří prodejci od tohoto nepříliš efektivního zvyku odpoutají a nechají mluvit…

Zlepšete své prodeje ve třech krocích

4.3.2015 

Máte problémy s úspěšným uzavíráním obchodů? Prodejci často opakují tytéž chyby a vy můžete patřit mezi ně, aniž byste o tom věděli. Chcete-li úspěšně prodávat, pamatujte si, že je potřeba naslouchat…

Článek v rámci předplatného Ukažte zákazníkovi, co vlastně potřebuje

3.3.2015 

Častým důvodem zákazníkových námitek a nezájmu o nabídku je to, že prodejce příliš mluví a prodejní proces, který má být konverzací dvou stran, se stává konverzací jednosměrnou. Jakmile zákazník…

icon Asociace malých a středních podniků zveřejnila seznam podvodných čínských firem

27.2.2015 

Asociace malých a středních podniků koncentruje na jedno místo stížnosti na nekalé chování čínských obchodních partnerů a zřizuje Chinese Black List.  Na základě spolupráce s velvyslanectvím České…

Článek v rámci předplatného Jak uspět s prodejním telefonátem, i když neuzavřete obchod

27.2.2015 

Považujete za úspěšný prodejní telefonát pouze ten, který končí uzavřením obchodu? Chcete-li se přestat stresovat z toho, že uzavíráte málo prodejů a jste tak neúspěšní, zkuste prodejní strategii,…

Výpis 13361350 z celkem 2619