Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2597 článků.

7 činností, které dělají obchodníky úspěšnými

11.3.2015 

Přemýšlíte někdy nad tím, proč jsou úspěšní prodejci tak úspěšní? Prodávají přirozeně a zákazníky nikam netlačí. Díky svému způsobu prodeje jejich podnikání roste a oni jsou úspěšnější a úspěšnější.…

Článek v rámci předplatného Vyhněte se chybám v obsahovém marketingu vašich webových stránek

10.3.2015 

Při vytváření webových stránek můžete udělat spoustu chyb, které si ani neuvědomíte, ale které se vám časem vrátí v například v nízké návštěvnosti nebo ve snížených prodejích. Typické chyby se…

Článek v rámci předplatného Při vyjednávání se více zaměřte na zákazníkovu minulost

9.3.2015 

Prodejci se často v rámci prodejních snah uchylují k tomu, že převezmou kontrolu nad obchodní konverzací. Když už se někteří prodejci od tohoto nepříliš efektivního zvyku odpoutají a nechají mluvit…

Článek v rámci předplatného icon Změnu musíte chtít sami, jinak kurzy nemají efekt

9.3.2015  Rozhovor s Janou Maškovou, majitelkou a lektorkou české personálně-zážitkovo vzdělávací Agentury Salvia

Co aktuálně nejvíce zajímá nebo trápí personalisty? V oblasti náboru se stále častěji setkáváme s tím, že na trhu chybí kvalitní dostupní kandidáti. Před pěti, šesti lety nazpět se na inzerát…

Zlepšete své prodeje ve třech krocích

4.3.2015 

Máte problémy s úspěšným uzavíráním obchodů? Prodejci často opakují tytéž chyby a vy můžete patřit mezi ně, aniž byste o tom věděli. Chcete-li úspěšně prodávat, pamatujte si, že je potřeba naslouchat…

Článek v rámci předplatného Ukažte zákazníkovi, co vlastně potřebuje

3.3.2015 

Častým důvodem zákazníkových námitek a nezájmu o nabídku je to, že prodejce příliš mluví a prodejní proces, který má být konverzací dvou stran, se stává konverzací jednosměrnou. Jakmile zákazník…

icon Asociace malých a středních podniků zveřejnila seznam podvodných čínských firem

27.2.2015 

Asociace malých a středních podniků koncentruje na jedno místo stížnosti na nekalé chování čínských obchodních partnerů a zřizuje Chinese Black List.  Na základě spolupráce s velvyslanectvím České…

Článek v rámci předplatného Jak uspět s prodejním telefonátem, i když neuzavřete obchod

27.2.2015 

Považujete za úspěšný prodejní telefonát pouze ten, který končí uzavřením obchodu? Chcete-li se přestat stresovat z toho, že uzavíráte málo prodejů a jste tak neúspěšní, zkuste prodejní strategii,…

icon Inflace: Jak a proč se v Česku počítá

26.2.2015 

Na první pohled to vypadá jednoduše. Tazatelky z ČSÚ navštíví obchod či provozovnu služeb, kde zjistí, za kolik se určité zboží či služba nabízí. Informace odešlou cenovým statistikům. Ti je…

Článek v rámci předplatného 4 kroky k vytvoření silné značky

26.2.2015 

Vybudovat silnou značku je základem prodejního úspěchu. První krok je mít jasně definováno, co budete nabízet a kdo budou vaši cíloví zákazníci. Soustředit se musíte také na konkurenci a na to, jak…

Chyby, kterých byste se měli vyvarovat během prodeje

25.2.2015 

Myslíte, že způsob, jakým prodáváte, je ten nejlepší? Můžete být dobrý prodejce, ale zároveň používat některé zastaralé techniky prodeje. Svět se neustále mění a s ním i očekávání zákazníků. Chcete-li…

Snižte svou frustraci z nepodařených prodejů

24.2.2015 

Práce obchodníka není snadná. Pokud se někdy ocitáte ve stresu z toho, že neplníte plán, který jste si vytvořili, zkuste změnit taktiku. Zaměřte se na prodejní proces a ne na konkrétní výsledky.…

Článek v rámci předplatného Vytvořte si databázi potenciálních zákazníků

20.2.2015 

Dobrý potenciální zákazník je ten, který rychle nakoupí a bude se k vám vracet. Jeho další vlastnosti si identifikujte sami. Najít zákazníky, kteří se k vám budou pravidelně vracet, je pro vaše…

Článek v rámci předplatného 8 způsobů, jak na efektivní cold calling

17.2.2015 

Cold calling, neboli první telefonní kontakt s potenciálním klientem, není příliš oblíbená metoda prodeje. Pokud však víte jak na to, může být cold calling velice efektivní. Příliš se nestresujte a…

Článek v rámci předplatného Jak vytvořit tým pro "inside sales"

11.2.2015 

"Inside sales" neboli prodej přes telefon a e-mail, kdy prodejce neopustí svou kancelář, je důležitou součástí prodejního úsilí mnoha společností. Stále více společností zahrnuje tento postup do své…

Výpis 13211335 z celkem 2597