7 činností, které dělají obchodníky úspěšnými
Přemýšlíte někdy nad tím, proč jsou úspěšní prodejci tak úspěšní? Prodávají přirozeně a zákazníky nikam netlačí. Díky svému způsobu prodeje jejich podnikání roste a oni jsou úspěšnější a úspěšnější.…
Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2597 článků.
Přemýšlíte někdy nad tím, proč jsou úspěšní prodejci tak úspěšní? Prodávají přirozeně a zákazníky nikam netlačí. Díky svému způsobu prodeje jejich podnikání roste a oni jsou úspěšnější a úspěšnější.…
Při vytváření webových stránek můžete udělat spoustu chyb, které si ani neuvědomíte, ale které se vám časem vrátí v například v nízké návštěvnosti nebo ve snížených prodejích. Typické chyby se…
Prodejci se často v rámci prodejních snah uchylují k tomu, že převezmou kontrolu nad obchodní konverzací. Když už se někteří prodejci od tohoto nepříliš efektivního zvyku odpoutají a nechají mluvit…
Co aktuálně nejvíce zajímá nebo trápí personalisty? V oblasti náboru se stále častěji setkáváme s tím, že na trhu chybí kvalitní dostupní kandidáti. Před pěti, šesti lety nazpět se na inzerát…
Máte problémy s úspěšným uzavíráním obchodů? Prodejci často opakují tytéž chyby a vy můžete patřit mezi ně, aniž byste o tom věděli. Chcete-li úspěšně prodávat, pamatujte si, že je potřeba naslouchat…
Častým důvodem zákazníkových námitek a nezájmu o nabídku je to, že prodejce příliš mluví a prodejní proces, který má být konverzací dvou stran, se stává konverzací jednosměrnou. Jakmile zákazník…
Asociace malých a středních podniků koncentruje na jedno místo stížnosti na nekalé chování čínských obchodních partnerů a zřizuje Chinese Black List. Na základě spolupráce s velvyslanectvím České…
Považujete za úspěšný prodejní telefonát pouze ten, který končí uzavřením obchodu? Chcete-li se přestat stresovat z toho, že uzavíráte málo prodejů a jste tak neúspěšní, zkuste prodejní strategii,…
Na první pohled to vypadá jednoduše. Tazatelky z ČSÚ navštíví obchod či provozovnu služeb, kde zjistí, za kolik se určité zboží či služba nabízí. Informace odešlou cenovým statistikům. Ti je…
Vybudovat silnou značku je základem prodejního úspěchu. První krok je mít jasně definováno, co budete nabízet a kdo budou vaši cíloví zákazníci. Soustředit se musíte také na konkurenci a na to, jak…
Myslíte, že způsob, jakým prodáváte, je ten nejlepší? Můžete být dobrý prodejce, ale zároveň používat některé zastaralé techniky prodeje. Svět se neustále mění a s ním i očekávání zákazníků. Chcete-li…
Práce obchodníka není snadná. Pokud se někdy ocitáte ve stresu z toho, že neplníte plán, který jste si vytvořili, zkuste změnit taktiku. Zaměřte se na prodejní proces a ne na konkrétní výsledky.…
Dobrý potenciální zákazník je ten, který rychle nakoupí a bude se k vám vracet. Jeho další vlastnosti si identifikujte sami. Najít zákazníky, kteří se k vám budou pravidelně vracet, je pro vaše…
Cold calling, neboli první telefonní kontakt s potenciálním klientem, není příliš oblíbená metoda prodeje. Pokud však víte jak na to, může být cold calling velice efektivní. Příliš se nestresujte a…
"Inside sales" neboli prodej přes telefon a e-mail, kdy prodejce neopustí svou kancelář, je důležitou součástí prodejního úsilí mnoha společností. Stále více společností zahrnuje tento postup do své…