Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2619 článků.

Článek v rámci předplatného Děláte dobrý dojem na klienty? Odpovězte si na těchto 10 otázek

17.6.2015 

Působíte dobře na klienty? Odpověď na tuto otázku vám bohužel sami zákazníci zpravidla nedají. Pokud se jim totiž nelíbí, jak s nimi jednáte, nebo na ně jednoduše nepůsobíte dobře, buď si od vás…

Článek v rámci předplatného 4 tipy, jak nebýt nervózní při obchodní schůzce

16.6.2015 

Nervozita je nepřítelem úspěšného prodeje číslo jedna. Jestliže nebudete vyzařovat dostatečné sebevědomí a víru v sebe sama a ve svůj produkt, těžko můžete něco prodávat. Nervozitu lidé instinktivně…

Článek v rámci předplatného Jak uzavřít obchod, když rozhodnutí záleží na více lidech

15.6.2015 

V B2B prodeji závisí rozhodnutí, zda koupit či nekoupit, jen málokdy na jednom jediném člověku. Na korporátní úrovni je mnohem častější, že rozhodnutí je kolektivní a při prodejním procesu musíte…

icon Holokracie: Jak dopadl jeden z největších manažerských experimentů?

12.6.2015 

Online prodejce obuvi, oblečení a módních doplňků Zappos, který zaměstnává více než tisícovku lidí, patří k předním představitelům uplatňování svobody v práci. Na začátku roku 2014 přišel s oznámením,…

Článek v rámci předplatného "Chci vše teď hned!" aneb specifika mladých zákazníků

11.6.2015 

V současné době dospívá do produktivního věku generace lidí, která se od těch předchozích výrazně liší v oblasti využití moderních technologií. Tato generace, která vyrostla na internetu a plně…

Článek v rámci předplatného Jak uspět u pohovoru? Odlište se od ostatních

10.6.2015 

V jistém smyslu se dá říci, že pohovor je obchodní, nebo spíše prodejní schůzka. Kandidát je v tomto případě prodejce - a produkt, který nabízí, je on sám. Jak uvádí server Forbes.com, u pohovoru…

icon Na co si dát pozor při výběru psychodiagnostiky

5.6.2015 

Psychodiagnostické nástroje se uplatňují v náboru či rozvoji zaměstnanců již po dlouhá desetiletí. Zaměstnavatelé se jejich prostřednictvím snaží správně vybírat, rozmisťovat a vzdělávat své…

Článek v rámci předplatného 4 kroky k úspěšnému jednání s nejvyššími představiteli firem

4.6.2015 

Profesionální prodejce by měl ve svých snahách cílit vždy na co možná nejvýše postavené zástupce firem s co největšími rozhodovacími pravomocemi. Sejít se s řediteli nebo vedoucími pracovníky je však…

Článek v rámci předplatného Jak maximálně využít potenciál účasti na veletrhu

3.6.2015 

Z pohledu vystavujících firem jsou veletrhy akce s jedinečnou koncentrací potenciálních zákazníků a možných obchodních partnerů. Jak tedy maximálně využít obrovský potenciál, který prezentace na…

Článek v rámci předplatného Zapůsobte na emoční vnímání zákazníků

2.6.2015 

Když se zamyslíme, díky čemu klienti uzavírají obchody, obyčejně nás napadne argumentace prodejce, potřeba zákazníka vyřešit nějaký problém nebo pozitivní vlastnosti nabízeného produktu. Pravda je ale…

Článek v rámci předplatného Chcete více prodávat? Změňte radikálně svůj způsob myšlení

29.5.2015 

Velká část úspěchu prodejce je v jeho přístupu a způsobu myšlení. Úspěšný prodejce je ten, kdo vidí příležitost a řešení tam, kde jiní vidí problém. Podle článku zveřejněného na serveru EyesOnSales se…

Jak získat nového zákazníka (3/3)

27.5.2015 

V předchozích dílech článku jsme se dozvěděli, jak vhodně zacílit a jak se dostat k zákazníkovi. Třetí disciplínou, z níž se skládá získání nového zákazníka (akvizice), je první schůzka u zákazníka.…

Článek v rámci předplatného Jak (ne)mluvit s klienty o konkurenci

26.5.2015 

Jak mluvit s potenciálními klienty o vaší konkurenci? Má smysl ji před klienty kritizovat, nebo ne? A kde jsou hranice, za které by prodejce neměl jít, aby před zákazníky neztratil svou důvěryhodnost?…

icon 7 tipů, jak být přesvědčivější

26.5.2015 

Schopnost přesvědčit druhé není důležitá jen pro marketéry nebo prodejce. Hodit se může každému, kdo se snaží něčeho dosáhnout. Ať už chcete přimět svého šéfa, aby vám zvýšil plat, nebo své dítě, aby…

Článek v rámci předplatného 6 nejčastějších chyb při obchodní schůzce

25.5.2015 

Ne vždy lze uzavřít obchod a často prostě neexistuje průsečík mezi nabídkou prodejce a požadavky zákazníka. Ve většině případů, kdy se obchod nepodaří úspěšně uzavřít, se ale jedná o chybu nebo…

Výpis 12911305 z celkem 2619