Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2597 článků.

Článek v rámci předplatného Nejdou vám momentálně prodeje? Tipy, jak neztratit sebevědomí

14.5.2015 

Každý prodejce čas od času zažije období, kdy se mu nedaří uzavírat obchody. Ne vždy je na vině on sám (může se jednoduše jednat o špatné období pro dané odvětví obchodu) je ale jeho zodpovědností…

Článek v rámci předplatného Čtyři kroky ke zdokonalení péče o VIP klienty

12.5.2015 

Věděli jste, že pro většinu společností platí, že 80 % jejich zisku pochází od pouhých 20 % jejich klientely? Prodejci a zaměstnanci zákaznického servisu často podceňují péči právě o těchto horních 20…

icon Jak vám pomůže virtualizace ve správě vašich podnikových zařízení?

11.5.2015 

Ať už jste malá firma či součást nadnárodní korporace, dnešní doba vyžaduje výrazné propojení každodenních pracovních úkonů s moderními IT technologiemi. Málokdo si uvědomuje, že za úspěchem…

Článek v rámci předplatného Slyšíte často odpověď "Hoďte mi to do mailu?" Naučte se reagovat

11.5.2015 

Každý prodejce, který kontaktuje potenciální zákazníky po telefonu, tuto odpověď zná: Nemám teď čas, napište mi e-mail a já se na to podívám. Každý prodejce ale také ví, jak tato situace dopadá…

Článek v rámci předplatného Vyhrajte nad recepčními: Jak se při volání dostat k té správné osobě

7.5.2015 

V angličtině se v prodejní terminologii často používá velmi trefné slovo gatekeeper v doslovném překladu hlídač brány, v praxi pak nejčastěji recepční, asistent/ka nebo kdokoliv, kdo prodejci zvedne…

icon Firmám se daří více než jejich zaměstnancům

5.5.2015 

Zisky nefinančních podniků stouply v roce 2014 o 13,3 %, tedy více než v letech konjunktury. Se svými zaměstnanci se o ně firmy ale moc dělit nechtěly. Počty zaměstnanců v nefinančních podnicích…

Článek v rámci předplatného 5 tipů, jak uzavírat obchody rychleji

5.5.2015 

Žijeme v rychlé době a rčení, že čas jsou peníze, dnes platí více než kdy jindy. Obzvlášť v prodeji. Pokud se vám povede zkrátit průměrnou délku jednoho prodejního cyklu, tedy času, který strávíte se…

Článek v rámci předplatného 3 tipy, jak znít přirozeně po telefonu

30.4.2015 

Jistě se vám již někdy stalo, že jste přijali hovor a ještě předtím, než se daný volající vůbec představil a řekl, odkud a proč volá, už jste věděli, že se jedná o telemarketing. Většina telefonních…

Článek v rámci předplatného Získejte důvěru zákazníků díky efektivní komunikaci

29.4.2015 

Obchodníci si často myslí, že se zákazníkem komunikují jasně a efektivně. Ne vždy to ale je pravda, čímž prodejce ztrácí hodně ze své důvěryhodnosti. Během obchodní komunikace byste měli být zaměřeni…

Článek v rámci předplatného Osvěžte svůj přístup k zákazníkům

27.4.2015 

Přichází jaro, což je dobrý čas k osvěžení vašeho prodejního postupu a poučení se z předchozích chyb. Zamyslete se nad tím, co jste v minulém období udělali špatně, co dobře a jak efektivně a do jaké…

Článek v rámci předplatného Naučte se přivolat štěstí

24.4.2015 

Úspěch je kombinací snahy a štěstí. Štěstí ale nepřijde samo od sebe, musíte mu pomoci. Pak může zlepšit obchodníkův výkon a zvýšit jeho sebevědomí. Profesor marketingu Joël Le Bon z University of…

Jak vytvořit síť potenciálních zákazníků

23.4.2015 

Hledání ideálních zákazníků není snadná, ale je to velice důležitá činnost. Vynakládání energie na nevhodné subjekty se vám může negativním způsobem vrátit. Pokud investujete čas a energii do hledání…

6 vět, kterým se vyhněte během komunikace se zákazníkem

22.4.2015 

Je několik vět, které zákazník nechce slyšet a vy byste to měli respektovat. Slovo ne" používejte pouze ve výjimečných situacích. Většinou jde nahradit něčím jiným. Čím víc bude zákazník spokojený s…

Článek v rámci předplatného Zaměřte se na předprodeje

21.4.2015 

Předprodej vašeho zboží či služeb může být dobrá obchodí strategie, vyžaduje ale propracovaný postup. Ne každý se k předprodeji vašeho zboží či služeb hodí. Na začátku je tedy dobré udělat analýzu a…

Článek v rámci předplatného Jak zaujmout zákazníka, který je zároveň podnikatelem

20.4.2015 

Obchodníci, kteří prodávají své zboží nebo služby zákazníkům, dobře vědí, že pokud chtějí zaujmout, musí zákazníka přesvědčit o tom, že je jejich značka součástí života daného zákazníka. K prodeji…

Výpis 12911305 z celkem 2597