Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2619 článků.

Článek v rámci předplatného Chcete prodávat více? Získejte čas tím, že urychlíte neúspěšné prodeje

12.8.2015 

Faktor času hraje v prodeji zásadní roli. Úspěšný obchodník si jej musí umět dobře zorganizovat. Mnoho prodejců však nemá k dispozici dostatek času na efektivní prodejní činnost mimo jiné proto, že…

icon TÜV SÜD: Buďte napřed. Připojte se.

11.8.2015 

Praha/Mnichov. Buďte napřed. Připojte se. je název prezentace TÜV SÜD na mezinárodním automobilovém veletrhu IAA 2015, který se bude konat ve Frankfurtu nad Mohanem od 17. do 27. září. U stánku D04 v…

Článek v rámci předplatného 6 tipů, jak se s grácií omluvit klientovi

11.8.2015 

Každý občas dělá chyby. I když se snažíme sebevíce, občas k chybě dojde i ve vztahu prodejce-klient. Žádnou chybu bychom neměli přejít jen tak. I sebemenší přešlap, pokud je ignorován a nedostatečně…

Článek v rámci předplatného 4 důvody, proč se lidé bojí udělat změnu, a jak je překonat

10.8.2015 

Během své práce víceméně každý prodejce v kterémkoliv oboru naráží na velice častý problém status quo. Lidé tíhnou k tomu, že preferují svoji současnou situaci a jsou na pozoru před jakýmikoliv…

Článek v rámci předplatného Vyplatí se zákazník, či ne?

7.8.2015 

Z definice je cílem každého podnikatelského subjektu a každé společnosti najít ideální poměr mezi náklady na výrobu produktu či poskytování služby a výdělkem z prodeje zákazníkům. Vzhledem k …

Článek v rámci předplatného Jak se vyhnout nejčastější chybě při jednání o ceně

5.8.2015 

Znáte nejčastější chybu, kterou prodejci dělají při dojednávání cen obchodu? A víte, jak se této chyby vyvarovat? SalesForce Blog přinesl několik rad, které vám pomohou vyniknout při jednání o ceně…

icon Koučka na konferenci ukázala pevný zadeček, padesát byste jí nehádali

4.8.2015 

Kolik žen kolem padesátky s těly dvacítek potkáváme na seminářích a konferencích pro personalisty? Je léto, takže se pojďme podívat, jak se do plavek připravují naše personalistky, lektorky a koučky…

Článek v rámci předplatného Víte, jak si stojíte? 3 základní způsoby měření výkonnosti prodejce

4.8.2015 

Být úspěšným prodejcem v sobě obnáší neustále auditovat vlastní aktivity a výkonnost, porovnávat své výsledky a upravovat své prodejní techniky tak, aby se eliminovala jejich slabá místa. K tomu všemu…

Článek v rámci předplatného Seznamte se s klientem blízké budoucnosti

3.8.2015 

Společnost se neustále mění. Marketingoví pracovníci, prodejci a odborníci na zákaznický servis musí reagovat nejenom na technologický pokrok, který nás všechny nesmírně ovlivňuje v každodenním…

Vždy klientovi zrekapituluj, co ses od něho dozvěděl - klidně i 3x, 4x za obchodní schůzku

28.7.2015 

Naučil jsem se hodně opakovat a dělat sumáře v průběhu schůzek. Tak se stalo i na schůzce, kterou jsem popisoval v minulém článku. Vypíchl jsem podstatné věci o prodejcích, o marketingu ve firmě…

Článek v rámci předplatného Specifika bohaté klientely: Prodej a zákaznický servis

27.7.2015 

Jednání s movitými klienty často prodejce znervózňuje. Ať už se pohybujete v oblasti B2B nebo B2C prodeje, obchodní interakce se zámožnou klientelou má svá specifika, která je potřeba zohlednit ve…

Článek v rámci předplatného 4 nejčastější výmluvy prodejců, které jim brání v práci

24.7.2015 

Prodej může být stresujícím zaměstnáním. Téměř každý prodejce je alespoň částečně odkázán na telefonování naslepo. Někteří prodejci nemusí dobře snášet obchodní interakci s potenciálními klienty. A…

Článek v rámci předplatného Dát či nedat slevu? Zeptejte se sami sebe na tyto 4 otázky

21.7.2015 

Sleva. Magické slovo, na které český zákazník velmi slyší. Běžná praxe u stálých zákazníků a ještě běžnější praxe u těch nových. Slevy hýbou světem obchodu a tvoří součást velké části uskutečněných…

Článek v rámci předplatného Když se klient zajímá jenom o cenu aneb český problém číslo 1

17.7.2015 

Víceméně u všech klientů hraje cena zcela zásadní roli v rozhodování o koupi. U mnohých z nich je cena tím vůbec nejdůležitějším kritériem, často na úkor samotné kvality služeb nebo produktu. V českém…

Článek v rámci předplatného Nezájem, obecnost, přednáška: Jak by nemělo vypadat školení prodejců

15.7.2015 

Školení zaměstnanců obchodních oddělení může být výbornou investicí prostředků do rozvoje daného týmu, ale v určitých případech naopak ztrátou peněz a drahocenného času. Jak by mělo školení probíhat,…

Výpis 12611275 z celkem 2619