Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2597 článků.

Článek v rámci předplatného Víte, jak si stojíte? 3 základní způsoby měření výkonnosti prodejce

4.8.2015 

Být úspěšným prodejcem v sobě obnáší neustále auditovat vlastní aktivity a výkonnost, porovnávat své výsledky a upravovat své prodejní techniky tak, aby se eliminovala jejich slabá místa. K tomu všemu…

Článek v rámci předplatného Seznamte se s klientem blízké budoucnosti

3.8.2015 

Společnost se neustále mění. Marketingoví pracovníci, prodejci a odborníci na zákaznický servis musí reagovat nejenom na technologický pokrok, který nás všechny nesmírně ovlivňuje v každodenním…

Vždy klientovi zrekapituluj, co ses od něho dozvěděl - klidně i 3x, 4x za obchodní schůzku

28.7.2015 

Naučil jsem se hodně opakovat a dělat sumáře v průběhu schůzek. Tak se stalo i na schůzce, kterou jsem popisoval v minulém článku. Vypíchl jsem podstatné věci o prodejcích, o marketingu ve firmě…

Článek v rámci předplatného Specifika bohaté klientely: Prodej a zákaznický servis

27.7.2015 

Jednání s movitými klienty často prodejce znervózňuje. Ať už se pohybujete v oblasti B2B nebo B2C prodeje, obchodní interakce se zámožnou klientelou má svá specifika, která je potřeba zohlednit ve…

Článek v rámci předplatného 4 nejčastější výmluvy prodejců, které jim brání v práci

24.7.2015 

Prodej může být stresujícím zaměstnáním. Téměř každý prodejce je alespoň částečně odkázán na telefonování naslepo. Někteří prodejci nemusí dobře snášet obchodní interakci s potenciálními klienty. A…

Článek v rámci předplatného Dát či nedat slevu? Zeptejte se sami sebe na tyto 4 otázky

21.7.2015 

Sleva. Magické slovo, na které český zákazník velmi slyší. Běžná praxe u stálých zákazníků a ještě běžnější praxe u těch nových. Slevy hýbou světem obchodu a tvoří součást velké části uskutečněných…

Článek v rámci předplatného Když se klient zajímá jenom o cenu aneb český problém číslo 1

17.7.2015 

Víceméně u všech klientů hraje cena zcela zásadní roli v rozhodování o koupi. U mnohých z nich je cena tím vůbec nejdůležitějším kritériem, často na úkor samotné kvality služeb nebo produktu. V českém…

Článek v rámci předplatného Nezájem, obecnost, přednáška: Jak by nemělo vypadat školení prodejců

15.7.2015 

Školení zaměstnanců obchodních oddělení může být výbornou investicí prostředků do rozvoje daného týmu, ale v určitých případech naopak ztrátou peněz a drahocenného času. Jak by mělo školení probíhat,…

Článek v rámci předplatného Jak přesvědčit klienty, aby opustili konkurenci a přešli k vaší společnosti

14.7.2015 

Typická prodejní situace nastává, když prodejce nabízí produkt někomu, kdo takový produkt nemá, ale dané řešení potřebuje. Existuje ale i jiná možnost zákazník již využívá služeb konkurence a na vás…

Článek v rámci předplatného Co dělat, když klient říká: "Je to moc drahé"?

13.7.2015 

Námitka na výši ceny je stará jako prodej sám. Dnes ale známe hned několik ověřených metod, jak s touto námitkou naložit. Podle amerického guru telefonního prodeje Mika Brookse se za protestem proti…

Článek v rámci předplatného 7 smrtelných hříchů prodeje

10.7.2015 

Ruku na srdce prodejci nemají obecně příliš dobrou pověst. Lidé si pod profesionálním obchodníkem nejčastěji představí vlezlého prodejce ojetých aut nebo pojištění. Moderní prodejní profese je ale…

Článek v rámci předplatného Využijte v prodeji svých silných stránek

9.7.2015 

I když existuje řada obecně platných zásad o tom, co by prodejce nikdy neměl dělat, způsobů, jak být úspěšný v prodeji, je nesčetně mnoho a neexistuje jeden paušální návod, který platí u všech. Každý…

Článek v rámci předplatného Jak více prodávat na základě doporučení

8.7.2015 

Doporučení je jeden z nejlepších způsobů, jak získat kontakt na nového potenciálního zákazníka. Většinou je zde výrazně vyšší procento úspěšnosti uzavření obchodu než u jiných typů kontaktů. Získat…

Článek v rámci předplatného Odhalte klientův příběh a zvyšte své šance na prodej

7.7.2015 

Prodejci často chápou prodejní proces jako cestu od bodu A do bodu B. Bod A je moment, kdy prodejce osloví klienta nebo je osloven klientem, a bod B je ukončení prodeje, tedy podepsání smlouvy. Co je…

Článek v rámci předplatného Odmítl vás klient? Nevzdávejte se

3.7.2015 

Nezáleží na tom, jak dobrý jste prodejce, jak inovativní produkt nabízíte nebo jak moc na sobě pracujete. Slovo ne k prodeji prostě patří a od klientů je budete slýchávat poměrně často. Dobří prodejci…

Výpis 12461260 z celkem 2597