Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2619 článků.

Článek v rámci předplatného Jak zavést neformální hovor s klientem

7.9.2015 

Nebuďte k potenciálnímu klientovi příliš formální na začátku schůzky je vhodné se zákazníkem neformálně pohovořit o neobchodních věcech.Podobná doporučení můžeme často číst jak v návodech pro…

Článek v rámci předplatného 6 kroků k efektivnímu time managementu pro obchodníky

4.9.2015 

Využíváte efektivně čas, který máte na práci? Blog společnosti Sales Force uvádí, že průměrný prodejce stráví až 65 % času neprodejní činností tedy sekundárními aktivitami, které přímo nevedou ke…

Článek v rámci předplatného 3 tipy pro vybudování klientské komunity

3.9.2015 

Nikdy nekončícím úkolem všech složek firem, které jsou v přímém kontaktu s klienty tedy zákaznický servis, prodejci či marketing je vybudování co nejsilnější a nejoddanější klientely se zájmem o…

Článek v rámci předplatného Proč jsou prodejci stále potřeba?

2.9.2015 

Při nástupu digitálních a automatizovaných počítačových technologií někteří odborníci a komentátoři předpovídali, že profese prodejce (především v B2B sektoru) začne být brzy nadbytečnou. Report…

Článek v rámci předplatného Klíč k úspěšné kariéře prodejce: Naučte se prodávat sami sebe

1.9.2015 

Říká se, že dobrý prodejce dokáže prodat naprosto cokoliv. Tato myšlenka je samozřejmě trochu nadsazená, nicméně dotýká se faktu, který je již dnes v prodejním světě obecně uznáván i přestože…

icon Vyzkoušejte si vyjednávací bitvu nebo manažerskou simulační hru. Sestavte si otevřený kurz na míru

31.8.2015 

Chcete si vyzkoušet intenzivní cvičnou bitvu vyjednávání mezi nákupčími a prodejci? Nebo potřebujete získat jistotu ve vašich interaktivních prezentačních dovednostech v němčině? Či byste přivítali…

icon Jiří Flégl, nový ředitel společnosti UniCredit Factoring

27.8.2015 

Jiří Flégl (36) se stal novým ředitelem společnosti UniCredit Factoring, která je od letošního ledna součástí bankovní skupiny UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia. V UniCredit Bank působí od…

Článek v rámci předplatného Inspirující citáty od duchovních otců prodeje

27.8.2015 

V roce 1953 vydalo nakladatelství B.C. Forbes & Sons knihu Americas Twelve Master Salesmen. Tato kniha, která byla pojatá jako inspirace a vodítko pro obchodníky, prezentuje principy a zásady…

Článek v rámci předplatného Několik rad pro začátečníky, kteří nikdy nic neprodávali

26.8.2015 

Mnoho lidí se necítí být prodejci. Tvrdí, že nemají prodej v krvi. Je pro ně nepředstavitelné, že by měli denně někomu nabízet produkty, dostávat negativní odpovědi (ve většině případů to tak skutečně…

Článek v rámci předplatného 6 tajemství úspěchu v prodejní branži

25.8.2015 

Kariéra profesionálního prodejce vyžaduje tvrdou práci, odříkání a vytrvalost. I přestože je prodejců poměrně hodně a konkurence je velká, těch skutečně dobrých je pomálu. A protože kvalitní prodejce…

Článek v rámci předplatného 5 tipů, jak používat blog v prodeji

24.8.2015 

Blog nabízí jedinečný a nenahraditelný způsob, jak navázat interakci se současnými i potenciálními zákazníky a jak je oslovovat mimo klasickou osnovu prodejce-klient. Při správném použití je blog…

Článek v rámci předplatného 5 kroků k získání lepších klientů

20.8.2015 

Každý prodejce ví, že jsou klienti a klienti. Někteří zákazníci jsou lukrativní, platí včas, komunikují na úrovni a zapadají do vašeho systému, jiní jsou problematičtí, zaměstnávají pracovníky…

Základní paradox: Čím míň chceš prodávat, tím víc obchodů dojednáš

18.8.2015 

Nejúžasnější schůzky z minula jsou pro mě ty, kde jsem v podstatě nechtěl vůbec prodávat. To bych ani neměl jako prodejce říkat nahlas, že? Na základě prostého zájmu o člověka, na žádném jiném…

Článek v rámci předplatného 3 tipy, jak na konci obchodní schůzky přejít k podpisu smlouvy

17.8.2015 

Podpis smlouvy, prodej, předání zboží, závazná objednávka. Ať už pracujete v jakémkoliv oboru a úspěšně ukončený prodej u vás vypadá jakkoliv, při prodejní schůzce je cíl jasný prodat klientovi daný…

Článek v rámci předplatného "Bylo nebylo" aneb jak při prodeji vyprávět příběhy o úspěchu

14.8.2015 

Ať se pohybujete v B2C nebo v B2B sféře, začlenění vhodného názorného příběhu o úspěchu jiného klienta je vynikající prodejní technikou, která klienta účinně osloví na emoční rovině jeho vnímání a…

Výpis 12461260 z celkem 2619