Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2609 článků.

Článek v rámci předplatného 5 tipů, jak používat blog v prodeji

24.8.2015 

Blog nabízí jedinečný a nenahraditelný způsob, jak navázat interakci se současnými i potenciálními zákazníky a jak je oslovovat mimo klasickou osnovu prodejce-klient. Při správném použití je blog…

Článek v rámci předplatného 5 kroků k získání lepších klientů

20.8.2015 

Každý prodejce ví, že jsou klienti a klienti. Někteří zákazníci jsou lukrativní, platí včas, komunikují na úrovni a zapadají do vašeho systému, jiní jsou problematičtí, zaměstnávají pracovníky…

Základní paradox: Čím míň chceš prodávat, tím víc obchodů dojednáš

18.8.2015 

Nejúžasnější schůzky z minula jsou pro mě ty, kde jsem v podstatě nechtěl vůbec prodávat. To bych ani neměl jako prodejce říkat nahlas, že? Na základě prostého zájmu o člověka, na žádném jiném…

Článek v rámci předplatného 3 tipy, jak na konci obchodní schůzky přejít k podpisu smlouvy

17.8.2015 

Podpis smlouvy, prodej, předání zboží, závazná objednávka. Ať už pracujete v jakémkoliv oboru a úspěšně ukončený prodej u vás vypadá jakkoliv, při prodejní schůzce je cíl jasný prodat klientovi daný…

Článek v rámci předplatného "Bylo nebylo" aneb jak při prodeji vyprávět příběhy o úspěchu

14.8.2015 

Ať se pohybujete v B2C nebo v B2B sféře, začlenění vhodného názorného příběhu o úspěchu jiného klienta je vynikající prodejní technikou, která klienta účinně osloví na emoční rovině jeho vnímání a…

Článek v rámci předplatného Chcete prodávat více? Získejte čas tím, že urychlíte neúspěšné prodeje

12.8.2015 

Faktor času hraje v prodeji zásadní roli. Úspěšný obchodník si jej musí umět dobře zorganizovat. Mnoho prodejců však nemá k dispozici dostatek času na efektivní prodejní činnost mimo jiné proto, že…

icon TÜV SÜD: Buďte napřed. Připojte se.

11.8.2015 

Praha/Mnichov. Buďte napřed. Připojte se. je název prezentace TÜV SÜD na mezinárodním automobilovém veletrhu IAA 2015, který se bude konat ve Frankfurtu nad Mohanem od 17. do 27. září. U stánku D04 v…

Článek v rámci předplatného 6 tipů, jak se s grácií omluvit klientovi

11.8.2015 

Každý občas dělá chyby. I když se snažíme sebevíce, občas k chybě dojde i ve vztahu prodejce-klient. Žádnou chybu bychom neměli přejít jen tak. I sebemenší přešlap, pokud je ignorován a nedostatečně…

Článek v rámci předplatného 4 důvody, proč se lidé bojí udělat změnu, a jak je překonat

10.8.2015 

Během své práce víceméně každý prodejce v kterémkoliv oboru naráží na velice častý problém status quo. Lidé tíhnou k tomu, že preferují svoji současnou situaci a jsou na pozoru před jakýmikoliv…

Článek v rámci předplatného Vyplatí se zákazník, či ne?

7.8.2015 

Z definice je cílem každého podnikatelského subjektu a každé společnosti najít ideální poměr mezi náklady na výrobu produktu či poskytování služby a výdělkem z prodeje zákazníkům. Vzhledem k …

Článek v rámci předplatného Jak se vyhnout nejčastější chybě při jednání o ceně

5.8.2015 

Znáte nejčastější chybu, kterou prodejci dělají při dojednávání cen obchodu? A víte, jak se této chyby vyvarovat? SalesForce Blog přinesl několik rad, které vám pomohou vyniknout při jednání o ceně…

icon Koučka na konferenci ukázala pevný zadeček, padesát byste jí nehádali

4.8.2015 

Kolik žen kolem padesátky s těly dvacítek potkáváme na seminářích a konferencích pro personalisty? Je léto, takže se pojďme podívat, jak se do plavek připravují naše personalistky, lektorky a koučky…

Článek v rámci předplatného Víte, jak si stojíte? 3 základní způsoby měření výkonnosti prodejce

4.8.2015 

Být úspěšným prodejcem v sobě obnáší neustále auditovat vlastní aktivity a výkonnost, porovnávat své výsledky a upravovat své prodejní techniky tak, aby se eliminovala jejich slabá místa. K tomu všemu…

Článek v rámci předplatného Seznamte se s klientem blízké budoucnosti

3.8.2015 

Společnost se neustále mění. Marketingoví pracovníci, prodejci a odborníci na zákaznický servis musí reagovat nejenom na technologický pokrok, který nás všechny nesmírně ovlivňuje v každodenním…

Vždy klientovi zrekapituluj, co ses od něho dozvěděl - klidně i 3x, 4x za obchodní schůzku

28.7.2015 

Naučil jsem se hodně opakovat a dělat sumáře v průběhu schůzek. Tak se stalo i na schůzce, kterou jsem popisoval v minulém článku. Vypíchl jsem podstatné věci o prodejcích, o marketingu ve firmě…

Výpis 12461260 z celkem 2609