Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2609 článků.

Článek v rámci předplatného Začínáte v prodeji? 4 tipy, jak překonat počáteční obavy

29.6.2015 

Prodej je zásadní a neoddělitelnou součástí každé společnosti nabízející výrobky nebo služby. Ani sebelepší produkt si nenalezne cestu ke klientům sám. Bez kvalitních prodejců zkrachuje jakákoliv…

Článek v rámci předplatného Naučte se určit, jak je klient lukrativní

25.6.2015 

Z pohledu prodejce jsou klienti různě hodnotní. Jelikož čas, který můžete se zákazníky strávit je nutně omezený, měli byste mít jistotu, že čas, který věnujete personalizovanému zákaznickému servisu,…

Článek v rámci předplatného 5 tipů, jak úspěšně zvládnout první schůzku s potenciálním klientem

23.6.2015 

První schůzka s klientem je jako první rande vše se na ní rozhodne. Buď se obchod podaří a podepíše se smlouva (případně se domluví další postup nebo další schůzka), anebo vše dopadne špatně a vaše…

Článek v rámci předplatného Správné otázky pomohou uzavřít obchod

19.6.2015 

Navzdory všeobecné představě je prodej primárně o kompromisu o kompromisu mezi nabídkou a potřebami daného klienta. Úspěšné uzavření obchodu předpokládá, že nabídneme klientovi takový produkt, který…

Článek v rámci předplatného Co dělají nejlepší prodejci jinak

18.6.2015 

Přemýšleli jste, co dělají prodejní špičky jinak? Co je dostalo na vrchol prodejní kariéry? Ti nejlepší prodejci hledají řešení a ne problémy, nikdy se nevymlouvají a především se nikdy nebrání…

Článek v rámci předplatného Děláte dobrý dojem na klienty? Odpovězte si na těchto 10 otázek

17.6.2015 

Působíte dobře na klienty? Odpověď na tuto otázku vám bohužel sami zákazníci zpravidla nedají. Pokud se jim totiž nelíbí, jak s nimi jednáte, nebo na ně jednoduše nepůsobíte dobře, buď si od vás…

Článek v rámci předplatného 4 tipy, jak nebýt nervózní při obchodní schůzce

16.6.2015 

Nervozita je nepřítelem úspěšného prodeje číslo jedna. Jestliže nebudete vyzařovat dostatečné sebevědomí a víru v sebe sama a ve svůj produkt, těžko můžete něco prodávat. Nervozitu lidé instinktivně…

Článek v rámci předplatného Jak uzavřít obchod, když rozhodnutí záleží na více lidech

15.6.2015 

V B2B prodeji závisí rozhodnutí, zda koupit či nekoupit, jen málokdy na jednom jediném člověku. Na korporátní úrovni je mnohem častější, že rozhodnutí je kolektivní a při prodejním procesu musíte…

icon Holokracie: Jak dopadl jeden z největších manažerských experimentů?

12.6.2015 

Online prodejce obuvi, oblečení a módních doplňků Zappos, který zaměstnává více než tisícovku lidí, patří k předním představitelům uplatňování svobody v práci. Na začátku roku 2014 přišel s oznámením,…

Článek v rámci předplatného "Chci vše teď hned!" aneb specifika mladých zákazníků

11.6.2015 

V současné době dospívá do produktivního věku generace lidí, která se od těch předchozích výrazně liší v oblasti využití moderních technologií. Tato generace, která vyrostla na internetu a plně…

Článek v rámci předplatného Jak uspět u pohovoru? Odlište se od ostatních

10.6.2015 

V jistém smyslu se dá říci, že pohovor je obchodní, nebo spíše prodejní schůzka. Kandidát je v tomto případě prodejce - a produkt, který nabízí, je on sám. Jak uvádí server Forbes.com, u pohovoru…

icon Na co si dát pozor při výběru psychodiagnostiky

5.6.2015 

Psychodiagnostické nástroje se uplatňují v náboru či rozvoji zaměstnanců již po dlouhá desetiletí. Zaměstnavatelé se jejich prostřednictvím snaží správně vybírat, rozmisťovat a vzdělávat své…

Článek v rámci předplatného 4 kroky k úspěšnému jednání s nejvyššími představiteli firem

4.6.2015 

Profesionální prodejce by měl ve svých snahách cílit vždy na co možná nejvýše postavené zástupce firem s co největšími rozhodovacími pravomocemi. Sejít se s řediteli nebo vedoucími pracovníky je však…

Článek v rámci předplatného Jak maximálně využít potenciál účasti na veletrhu

3.6.2015 

Z pohledu vystavujících firem jsou veletrhy akce s jedinečnou koncentrací potenciálních zákazníků a možných obchodních partnerů. Jak tedy maximálně využít obrovský potenciál, který prezentace na…

Článek v rámci předplatného Zapůsobte na emoční vnímání zákazníků

2.6.2015 

Když se zamyslíme, díky čemu klienti uzavírají obchody, obyčejně nás napadne argumentace prodejce, potřeba zákazníka vyřešit nějaký problém nebo pozitivní vlastnosti nabízeného produktu. Pravda je ale…

Výpis 12761290 z celkem 2609