Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2597 článků.

Článek v rámci předplatného 4 kroky k úspěšnému jednání s nejvyššími představiteli firem

4.6.2015 

Profesionální prodejce by měl ve svých snahách cílit vždy na co možná nejvýše postavené zástupce firem s co největšími rozhodovacími pravomocemi. Sejít se s řediteli nebo vedoucími pracovníky je však…

Článek v rámci předplatného Jak maximálně využít potenciál účasti na veletrhu

3.6.2015 

Z pohledu vystavujících firem jsou veletrhy akce s jedinečnou koncentrací potenciálních zákazníků a možných obchodních partnerů. Jak tedy maximálně využít obrovský potenciál, který prezentace na…

Článek v rámci předplatného Zapůsobte na emoční vnímání zákazníků

2.6.2015 

Když se zamyslíme, díky čemu klienti uzavírají obchody, obyčejně nás napadne argumentace prodejce, potřeba zákazníka vyřešit nějaký problém nebo pozitivní vlastnosti nabízeného produktu. Pravda je ale…

Článek v rámci předplatného Chcete více prodávat? Změňte radikálně svůj způsob myšlení

29.5.2015 

Velká část úspěchu prodejce je v jeho přístupu a způsobu myšlení. Úspěšný prodejce je ten, kdo vidí příležitost a řešení tam, kde jiní vidí problém. Podle článku zveřejněného na serveru EyesOnSales se…

Jak získat nového zákazníka (3/3)

27.5.2015 

V předchozích dílech článku jsme se dozvěděli, jak vhodně zacílit a jak se dostat k zákazníkovi. Třetí disciplínou, z níž se skládá získání nového zákazníka (akvizice), je první schůzka u zákazníka.…

icon 7 tipů, jak být přesvědčivější

26.5.2015 

Schopnost přesvědčit druhé není důležitá jen pro marketéry nebo prodejce. Hodit se může každému, kdo se snaží něčeho dosáhnout. Ať už chcete přimět svého šéfa, aby vám zvýšil plat, nebo své dítě, aby…

Článek v rámci předplatného Jak (ne)mluvit s klienty o konkurenci

26.5.2015 

Jak mluvit s potenciálními klienty o vaší konkurenci? Má smysl ji před klienty kritizovat, nebo ne? A kde jsou hranice, za které by prodejce neměl jít, aby před zákazníky neztratil svou důvěryhodnost?…

Článek v rámci předplatného 6 nejčastějších chyb při obchodní schůzce

25.5.2015 

Ne vždy lze uzavřít obchod a často prostě neexistuje průsečík mezi nabídkou prodejce a požadavky zákazníka. Ve většině případů, kdy se obchod nepodaří úspěšně uzavřít, se ale jedná o chybu nebo…

Článek v rámci předplatného Co dělat, když potenciální klient řekne: "Chci si to rozmyslet."

22.5.2015 

Často tak končí mnoho obchodních a prodejních schůzek nebo telefonních hovorů. Odpověď Nechám si to projít hlavou... nebo Potřebuji si to rozmyslet... je většinou signálem, že klient nemá zájem, a…

icon 5 tipů, jak vylepšit pracovní prostředí v call centrech

22.5.2015 

K telemarketingu a k prodeji přes telefon se váže celá řada negativních předsudků, především co se týče nudnosti a monotónnosti zaměstnání v call centru. A přitom k tomu, aby práce v call centru…

Článek v rámci předplatného 10 tipů pro nováčky v prodeji přes telefon

21.5.2015 

Volání naslepo, neboli v angličtině cold calling, je činnost, kdy prodejce pracuje primárně s telefonem, přes který získává potenciální klienty nebo nové zákazníky. Tento druh kontaktu je stále jedním…

Jak získat nového zákazníka (2/3)

20.5.2015 

Z prvního dílu článku již víme, že proces získání nového zákazníka (akvizice) má tři klíčové poddisciplíny: vhodně zacílit, umět se k zákazníkovi dostat a dobře zrealizovat první schůzku. Dnes se…

Článek v rámci předplatného Základy obchodní etikety

19.5.2015 

Prodej a obchod obecně jsou o známostech, osobních sympatiích a o schopnosti dobře zapůsobit. Produkt, který nabízíte, společnost, kterou zastupujete nebo vaše argumentace jsou dost možná až na druhém…

Článek v rámci předplatného 4 typy potenciálních klientů, se kterými neztrácejte čas

18.5.2015 

Schopnost využívat čas efektivně je nejenom o organizaci času a o rychlosti vaší práce, ale také o tom, jestli dovedete včas rozpoznat věci a lidi, u kterých se nevyplatí ztrácet čas. Zkušený prodejce…

Článek v rámci předplatného Zjistěte, co se skrývá za námitkami potenciálního klienta

15.5.2015 

Jedním z nejzásadnějších, ale zároveň i nejsložitějších úkolů prodejce při obchodním jednání je vypořádání se s námitkami potenciálního klienta. Úspěšně se s protesty zákazníka je složité, protože za…

Výpis 12761290 z celkem 2597