Nabídněte zákazníkům něco navíc
Chcete-li být úspěšní v prodejích, musíte zaujmout vstřícný postoj vůči zákazníkům. Vaše zprávy by měly být osobní, měly by nabízet informace, ke kterým by se jinak zákazník těžko dostával, a tím…
Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2619 článků.
Chcete-li být úspěšní v prodejích, musíte zaujmout vstřícný postoj vůči zákazníkům. Vaše zprávy by měly být osobní, měly by nabízet informace, ke kterým by se jinak zákazník těžko dostával, a tím…
Úkol manažera prodejního týmu je pomáhat prodejcům. Problém však je, že manažeři často nevědí, co jejich tým skutečně trápí. Nevyřešené problémy se pak s týmem a celou společností mohou táhnout…
Zkušenosti uchazečů o práci v konkrétním oboru jsou jistě důležité. Čím vyšší post v hierarchii firmy však chcete obsadit, tím jejich důležitost klesá. Naopak roste důležitost chování, kompetencí a…
Neexistuje jeden jediný způsob, který vám přinese nejlepší prodeje. Způsob, kterým prodáváte, do velké části ovlivňuje vaše osobnost a dosavadní zkušenosti. Vaše metoda může být velice efektivní,…
Chystáte se nebo již spolupracujete s jinou firmou? Jedná se o dobrý způsob, jak nabídnout něco, co vy nemáte nebo neumíte poskytnout. V technických oborech nebo v oblasti služeb je to běžné, v …
Ne každý zákazník je skvělý zákazník. Jedním ze způsobů, jak efektivně pracovat se zákazníky, je věnovat se těm lepším zákazníkům o něco více. Dobří zákazníci jsou ti, kteří hodně nakupují a zároveň s…
Jak na zákazníky, kteří neúměrně protahují uzavření obchoduSetkáváte se občas s klienty, kteří jsou nadšeni z vaší nabídky a přislíbí vám obchod, aby nakonec vše neúměrně protahovali? Pokud se stále dokola ptají na otázky, které jste již dávno zodpověděli a…
I zkušení prodejci často během komunikace se zákazníky chybují. Většině chyb se však dá snadno vyhnout. Horší je vypořádat se s problémy, které takové chyby napáchaly. Mezi nejčastější chyby patří…
Zapojte do prodejů podnikatelský přístupProdejci nemají obecně nejlepší pověst. Jsou často charakterizováni jako manipulativní a příliš horliví. Pokud se z této škatulky chcete vymanit, začněte myslet odlišně a vnímat sebe sami v jiném…
Jak správně komunikovat s potenciálními zákazníky verbálně i neverbálně. To především zajímalo čtenáře portálu www.salesnews.cz v právě uplynulém roce 2014. Další klíčovou otázkou bylo dotahování…
Cesta od tradičních prodejních taktik k poradenstvíS rozvojem nových technologií získali zákazníci větší přehled o nabídkách a v rozhodování se začali spoléhat sami na sebe. Pokud je obchodníci a marketingoví pracovníci zavalují zprávami, začnou se od…
Umíte se vypořádat s námitkami zákazníků?Mnoho obchodníků se bojí námitek svých zákazníků a myslí si, že stížnosti jsou špatné. To ale není pravda. Pokud zákazník něco namítá, znamená to, že má o vaši nabídku zájem a vy tak máte šanci obchod…
Najít ideální zákazníky není snadné. Mnoho lidí, kteří by teoreticky o vaše produkty mohli mít zájem, nakonec odmítne nakupovat. Je proto důležité vytvořit si analýzu na základě kvalitních dat. Tato…
5 způsobů, jak změnit chování vůči vašemu prodejnímu týmuKdyž váš tým neplní vaše očekávání, máte tendenci je za to obviňovat? Zkuste se na chvíli zamyslet, zda je problém opravdu na jejich straně. Může se totiž stát, že problémovým aspektem jste právě vy.…
Hodně profesionálů se poté, co ztratí práci nebo dobrovolně odejdou od zaměstnavatele, rozhodne stát se poradci. Hodně jich to ale časem vzdá, protože zjistí, že na to nemají. Neznamená to, že nejsou…