Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2609 článků.

Článek v rámci předplatného Cesta od tradičních prodejních taktik k poradenství

2.1.2015 

S rozvojem nových technologií získali zákazníci větší přehled o nabídkách a v rozhodování se začali spoléhat sami na sebe. Pokud je obchodníci a marketingoví pracovníci zavalují zprávami, začnou se od…

Článek v rámci předplatného Umíte se vypořádat s námitkami zákazníků?

31.12.2014 

Mnoho obchodníků se bojí námitek svých zákazníků a myslí si, že stížnosti jsou špatné. To ale není pravda. Pokud zákazník něco namítá, znamená to, že má o vaši nabídku zájem a vy tak máte šanci obchod…

Jak poznat skutečné potenciální zákazníky

30.12.2014 

Najít ideální zákazníky není snadné. Mnoho lidí, kteří by teoreticky o vaše produkty mohli mít zájem, nakonec odmítne nakupovat. Je proto důležité vytvořit si analýzu na základě kvalitních dat. Tato…

Článek v rámci předplatného 5 způsobů, jak změnit chování vůči vašemu prodejnímu týmu

23.12.2014 

Když váš tým neplní vaše očekávání, máte tendenci je za to obviňovat? Zkuste se na chvíli zamyslet, zda je problém opravdu na jejich straně. Může se totiž stát, že problémovým aspektem jste právě vy.…

Článek v rámci předplatného icon Máte na to stát se poradcem?

22.12.2014 

Hodně profesionálů se poté, co ztratí práci nebo dobrovolně odejdou od zaměstnavatele, rozhodne stát se poradci. Hodně jich to ale časem vzdá, protože zjistí, že na to nemají. Neznamená to, že nejsou…

Článek v rámci předplatného 3 situace, kdy můžete cítit pokušení lhát zákazníkovi a jak jim odolat

22.12.2014 

Jako obchodníci potřebujete dobrou reputaci. Lhaní zákazníkovi tomu rozhodně nepomůže. I když si můžete myslet, že jedna malá lež se ztratí a vy ze situace vyjdete jako výborný prodejce, můžete se…

Jak zvýšit vaši důvěryhodnost v očích zákazníka

18.12.2014 

Způsob, jakým prodáváte, je často důležitější než to, co prodáváte. Efektivita vašeho prodeje je z velké části ovlivněna důvěrou, kterou ve vás kupující chovají. Pokud nebudete působit důvěryhodně,…

Proč během prodejů používat videa

17.12.2014 

Video má na lidi velký vliv. YouTube je jedním z nejsledovanějších kanálů prostě proto, že pro lidi je příjemnější sledovat videa, než číst text. I když je však nahrávání a posílání videí nyní…

Článek v rámci předplatného Proměňte spokojené zákazníky v ty, kteří vás budou vyzdvihovat

16.12.2014 

Názory zákazníků jsou pro vaše prodeje silná zbraň. Jejich pozitivní reference můžou vaší kariéře hodně pomoci. Pokud chcete být úspěšným prodejcem, potřebujete si vytvořit síť věrných zákazníků,…

Článek v rámci předplatného 5 způsobů, jak překonat neúspěch v prodeji

15.12.2014 

Nikdo nemá rád neúspěchy. Horší než jedno selhání ale je, pokud se neúspěšný prodejce dostane do začarovaného kruhu dalších neúspěchů. Nedávno publikovaná studie v časopisu Journal of Marketing…

icon K čemu je v práci dobrý humor?

11.12.2014 

Díky humoru si každý den v práci více užijete a také posílíte důvěru, kterou k vám celý váš tým cítí. Humor zkrátka vytváří zdravé ovzduší. Vaši podřízení budou dělat méně chyb a vaši dodavatelé s …

Článek v rámci předplatného 8 vlastností úspěšných prodejců

9.12.2014 

Ne každý prodejce se stane tím úspěšným. Existuje však několik vlastností, které má většina kvalitních prodejců společné. Pokud nejste od přírody rozeným prodejcem, můžete si některé dovednosti…

Vytvořte obchodní strategii pro okrajový produkt

8.12.2014 

Snažit se zařadit do své nabídky produkt nebo službu, která je nestandardní, představuje pro obchodníka výzvu. Nesnažíte se zaujmout široké publikum, ale konkrétní úzkou skupinu. Na takovou činnost se…

icon Řídíte zákaznickou podporu tak, aby pomáhala vašemu byznysu?

4.12.2014 

Obzvláště pokud jste vytížený manažer, řízení týmu, který má poskytovat profesionální a efektivní servis vašim zákazníkům, pro vás může být velkou dodatečnou zátěží. Někdy je prostě jednodušší celou…

icon Vyhrajte knihu "Ekonomie bez mýtů a iluzí: Co říká pravice a levice a jak je to doopravdy"

3.12.2014 

Politikové a média nás každý den zahrnují doporučeními a komentáři k různým ekonomickým otázkám a událostem. Jejich vyjádření znějí přesvědčivě a v souladu s intuicí. Nejde však jen o ekonomické mýty…

Výpis 13661380 z celkem 2609