Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2597 článků.

Vytvořte obchodní strategii pro okrajový produkt

8.12.2014 

Snažit se zařadit do své nabídky produkt nebo službu, která je nestandardní, představuje pro obchodníka výzvu. Nesnažíte se zaujmout široké publikum, ale konkrétní úzkou skupinu. Na takovou činnost se…

icon Řídíte zákaznickou podporu tak, aby pomáhala vašemu byznysu?

4.12.2014 

Obzvláště pokud jste vytížený manažer, řízení týmu, který má poskytovat profesionální a efektivní servis vašim zákazníkům, pro vás může být velkou dodatečnou zátěží. Někdy je prostě jednodušší celou…

icon Vyhrajte knihu "Ekonomie bez mýtů a iluzí: Co říká pravice a levice a jak je to doopravdy"

3.12.2014 

Politikové a média nás každý den zahrnují doporučeními a komentáři k různým ekonomickým otázkám a událostem. Jejich vyjádření znějí přesvědčivě a v souladu s intuicí. Nejde však jen o ekonomické mýty…

icon Vyhrajte knihu "Introverti a extroverti: Jak spolu vycházet a vzájemně se doplňovat"

3.12.2014 

Jste extrovert, introvert nebo se cítíte "někde mezi" - jako centrovert? Co introverti a extroverti potřebují, co jim jde a kde by se naopak měli mít na pozoru? Jak extrovertní a introvertní…

Co neříkat během telefonního rozhovoru s klientem

2.12.2014 

Během telefonního rozhovoru s klienty byste se měli vyvarovat určitým typům chování a promluv. Nikdy neříkejte: Já nevím. Lepší je říci, že informaci vyhledáte. Neměli byste také klienty oslovovat…

Článek v rámci předplatného 5 způsobů, jak motivovat zákazníky k tomu, aby řekli ano

1.12.2014 

Chcete zákazníky přesvědčit o vaší nabídce? Vyhněte se slovním klišé a vzbuďte v nich trochu lítosti. Zákazníky musíte o výhodě vaší nabídky přesvědčit, ne je k ní dotlačit. Jedna z možností, jak toho…

3 věci, které zákazníkovi v žádném případě neříkejte

27.11.2014 

Zákazníka byste si měli vážit. Znamená to, že s ním budete mluvit kultivovaně a vyhnete se hloupým proslovům. Přesto se může stát, že vám ujedou nervy, nemusíte se na zákazníka dostatečně soustředit…

icon Filozofie jednoho může povznést celou firmu

26.11.2014 

Špatná rozhodnutí nejvyššího managementu mohou mít zdrcující dopad na celou společnost. Například rozhodnutí více kontrolovat podřízené a omezit samostatnost nižších manažerů může být skutečně…

Článek v rámci předplatného 7 tipů k efektivnímu obchodnímu telefonátu

24.11.2014 

Telefonování je důležitá součást prodeje. Čím více možných zákazníků oslovíte, tím vyšší šanci máte na úspěch. Musíte ale vědět, jak s těmito zákazníky komunikovat. Snažte se navázat konverzaci s…

Článek v rámci předplatného 5 poznatků psychologie, které pomohou vašim prodejům

21.11.2014 

Základem úspěšného obchodního vyjednávání je dobrá příprava. V té vám můžou pomoci i poznatky z psychologie, jak zvýšit vaše sebevědomí a získat klid během vyjednávání. Můžete se dozvědět i to, jak s…

Článek v rámci předplatného 3 způsoby, jak získat důvěru zákazníků

20.11.2014 

Jste noví v prodejním týmu a nemáte dosud dostatečnou důvěryhodnost u klientů? Většina prodejců nikdy nepůsobila ve vedení společnosti. Pokud to tak je i u vás, může být složité vžít se do postojů…

Článek v rámci předplatného icon Šéf sítě LinkedIn: Nábor není prodejní proces

20.11.2014 

Na konferenci Talent Connect 2014, kterou uspořádala sociální síť LinkedIn na konci října v San Franciscu, vystoupil vedle ředitele HR společnosti Google Laszla Bocka také výkonný ředitel LinkedInu…

Článek v rámci předplatného Jak odměňovat prodejce

18.11.2014 

Způsob odměňování prodejců je pro prosperitu společnosti důležitá záležitost. Nejlepší je promyslet si jasný plán. Ten bude záviset na tom, jestli s podnikáním začínáte nebo jste již zavedená firma,…

Článek v rámci předplatného Připravte se na cold calling ve třech krocích

14.11.2014 

Čím více věnujete plánování cold callingu, tím snazší pro vás poté bude samotné telefonování. Plánování budete muset věnovat nějaký čas, jakmile však svůj plán vytvoříte, stanete úspěšnějšími…

5 důvodů, proč zákazník neodpovídá na vzkazy a jak s nimi naložit

13.11.2014 

Zanechání zprávy v hlasové schánce může některým prodejcům připadat zbytečné, jelikož předpokládají, že se nedočkají odpovědi. Nedostat odpověď může být frustrující, přesto se vyplatí vzkazy nechávat.…

Výpis 13661380 z celkem 2597