Tradiční marketing žije dál
Sociální sítě představují skvělý marketingový nástroj, ale je třeba vést v patrnosti i tradiční komunikaci, která žije dál: Podle nejnovějších studií využívá sociální sítě 73 % lidí nad 18 let. Z toho…
Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2597 článků.
Sociální sítě představují skvělý marketingový nástroj, ale je třeba vést v patrnosti i tradiční komunikaci, která žije dál: Podle nejnovějších studií využívá sociální sítě 73 % lidí nad 18 let. Z toho…
Příliš mnoho prodejců je stále přesvědčeno, že čím více podají informací, tím větší šance mají na úspěšné uzavření obchodu. V tomto případě však méně znamená více. Podle serveru Sales Gravy musí být…
Dobrý prodejce musí být zároveň dobrým posluchačem. Čím lépe dovedete naslouchat tomu, co klient říká, tím lépe dovedete slyšet různé nuance a detaily, díky kterým můžete své jednání s daným klientem…
Práce se zaměstnavateli a potenciálními zaměstnanci na nastavení jejich očekávání, pochopení jejich potřeb a správném propojení poptávky s nabídkou není jednoduchá. Náboráři musejí být bystří,…
Námitka proti ceně ze strany klienta je asi nejčastější překážkou k uzavření obchodu. Za touto námitkou se zároveň většinou neskrývá nedostatek financí zákazníka klient zpravidla nepovažuje hodnotu…
V následujícím článku se pokusíme v krátkosti nastínit problematiku a příčiny nízkých výsledků velké části lidí, kteří se pohybují v obchodě, resp. v prodeji. Jedná se o analýzu vlastních zkušeností…
Každý prodejce jistě někdy zažil nějakou opožděnou platbu, dostal se do situace, kdy musel zákazníka uhánět. Může to být poměrně frustrující jakmile uzavřete obchod, smlouva je podepsána a vy si…
Příležitost udělat první dojem máte jenom jednu. Stejně jako první dojem je důležitý i začátek vaší interakce s potenciálním klientem. Podle serveru INC.com je nejdůležitějších prvních pět minut, v…
Stále více firem zapojuje do svých programů zaměstnaneckých referencí i lidi, kteří pro ně nepracují. Potenciální zaměstnance jim tak doporučují i tzv. přátelé firmy, což mohou být rodinní příslušníci…
Jak se bude vyvíjet funkce HR v organizacích v následujících pěti až sedmi letech v závislosti na aktuálních a očekávaných trendech v oblasti vývoje ekonomiky, technologií nebo očekávání zaměstnanců?…
Jakým způsobem by se měl prodejce nejlépe zeptat na to, zda potenciální klient chce nabídku přijmout či ne? Na tuto otázku se zaměřil článek serveru CustomerThink.com. Zákazník nepřejde ke koupi sám…
Pracuji mnoho let jako obchodní ředitel v likérce Stock Plzeň Božkov a v poslední době jsem měl osobní pocit a signály zvenku i zevnitř, že Stock už není vnímán tak prestižně jako dříve. Znovu jsem…
V péči o zákazníky hraje zcela zásadní roli čas a efektivita. Pokud je klient s jedním z těchto aspektů interakce nespokojen, výrazně to snižuje šance, že se k dané společnosti v budoucnosti vrátí.…
Internetový prodej není snadný, proto jistě uvítáte poznatky společnosti Qubit, která 3 roky shromažďovala uživatelská data a stížnosti ze 400 webových stránek. Podle nich pak určila deset oblastí,…
Pitch. Zaslechli jste už někdy tento anglický výraz? Ani jej nehledejte ve slovníku. Jeho překlad stejně příliš neodpovídá jeho využití (nejen) ve firemní praxi. V podstatě jde o krátkou souhrnnou…