Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2597 článků.

icon top vision součástí největší vzdělávací a poradenské skupiny v ČR

14.5.2014  Rozhovor s Romanem Krátkým, sales directorem společnosti top vision

Roman Krátký působí v oblasti vzdělávání a rozvoje již 6 let. Poslední tři roky pracuje ve společnosti top vision, kde zastával pozici key acount managera a v současné době obchodního ředitele. Po…

Článek v rámci předplatného icon Jak eliminovat konkurenci "Modrými oceány"

12.5.2014 

Všichni chválí velkou konkurenci na trhu s čímkoliv. Prý čím větší, tím lepší. Ale jen pro zákazníky. Dokonalá konkurence je obvykle postrachem podnikatelů. Lepší už jsou oligopoly a ještě lepší…

Článek v rámci předplatného Šest důvodů, proč manažeři prodeje nedosahují úspěchu

12.5.2014 

Manažeři prodeje se snaží, mají pocit že udělali všechno, stejně ale často nedosahují stabilních výsledků a nedaří se jim plnit prodejní cíle. Server sellingprof.com se nedávno zaměřil na to, proč…

icon Personalisté, zjistěte zdarma, jak na rozvoj manažerských nováčků

12.5.2014  Rozhovor se Zdeňkem Fibichem, ředitelem společnosti CADET GO a hlavním lektorem a koučem Manager's Academy

Zdeněk Fibich vystudoval ČVUT v Praze a po studiu pracoval jako konstruktér. V roce 1991 nastoupil jako jeden z prvních pracovníků do divize společnosti Electrolux, kde se věnoval rozvoji prodejních…

Článek v rámci předplatného Jak překonat prokrastinaci při prodeji

7.5.2014 

O prokrastinaci, neboli chronické tendenci odkládat aktivity na později, se v posledních několika letech začalo poměrně hodně mluvit. I přestože však tento neduh dostal konečně své pojmenování a byly…

Článek v rámci předplatného Když se potenciální klient ještě "rozhlíží jinde"

7.5.2014 

Mám ještě jiné nabídky. Ještě bych se rád porozhlédnul. Nechci se zatím rozhodovat, dokud neprozkoumám všechny možnosti. To jsou časté odpovědi potenciálních zákazníků na konci prezentace prodejce. Za…

Článek v rámci předplatného Jak využít přirozenou lenost lidí v prodeji

5.5.2014 

Prodej není pouze o argumentech a apelování na logické myšlení prodej je především o emocích a o tom, jaký má potenciální klient z daného produktu pocit. Jak uvádí autor nedávno zveřejněného článku…

icon Michal Strcula, nový generální ředitel a předseda představenstva Air Bank

30.4.2014 

Novým generálním ředitelem a budoucím předsedou představenstva Air Bank se od 1. května stane Michal Strcula, dosavadní ředitel divize retailového bankovnictví. Vedení banky převezme od Ericha Čomora,…

Další klíč k úspěchu - neustálý trénink, neustálé, kontinuální zlepšování se coby obchodník i coby člověk

29.4.2014 

Zdravím vás všechny, obchodníci! Jsem moc rád, že vám můžu poslat další úspěšnou akci. Co se vlastně událo? Dneska ráno jsem se hodně těšil na schůzky, které mě v průběhu dne čekaly. Včera jsem neměl…

icon Vyjednávání: Jak dosáhnout oboustranného vítězství

24.4.2014 

Mnozí lidé se cítí nesví, když mají o něčem vyjednávat. Někteří dokonce vyjednávání přímo nesnášejí. Ať už však chceme nebo ne, vyjednávání se nevyhneme v mnoha životních situacích včetně těch…

Článek v rámci předplatného Jak překonat zákazníkův počáteční nezájem

24.4.2014 

Nemám o nic zájem je častá věta, přes kterou se prodejci nemohou dostat. Paradoxně ji často slyší ještě předtím, než vůbec něco stačí nabídnout. Nemám zájem přitom není odmítnutí vaší nabídky jedná…

icon Vyjednávání: Jak dosáhnout oboustranného vítězství

24.4.2014 

Mnozí lidé se cítí nesví, když mají o něčem vyjednávat. Někteří dokonce vyjednávání přímo nesnášejí. Ať už však chceme nebo ne, vyjednávání se nevyhneme v mnoha životních situacích včetně těch…

Článek v rámci předplatného 3 rozdíly mezi úspěšnými a neúspěšnými prodejci

18.4.2014 

Ať už nás to překvapí nebo ne, výkon obchodníka závisí do značné míry na jeho sebevědomí. Nejlepší prodejci jsou obvykle ti nejvíce hrdí. A naopak ti, kteří podávají jen slabé výkony, mají sebevědomí…

Článek v rámci předplatného 7 největších sales omylů, které jste pokládali za pravdu

17.4.2014 

Celých 92 % prodejců má rezervy v budování a udržování obchodních vztahů; a přitom právě kvalitní obchodní vztahy jsou pro firmu zásadní. Mnozí se neřídí dobrými radami (i když dnes je těžké si ty…

Článek v rámci předplatného Na co se zaměřit při náboru prodejců

16.4.2014 

Nábor prodejců je jedním z nejdůležitějších úkolů sales manažera nováček totiž může velice ovlivnit stávající tým, a to jak pozitivně, tak bohužel i negativně. Pohovory s prodejci jsou specifické v…

Výpis 14711485 z celkem 2597