Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2597 článků.

Článek v rámci předplatného Rady odborníků: Jak se stát dobrým sales manažerem

14.4.2014 

Blog serveru společnosti SalesForce se v nedávném článku věnoval radám začínajícím sales manažerům. Práce prodejce a práce manažera jsou v mnohém odlišné, a znalosti a zkušenosti, které jste získali…

icon Největší chyby programů rozvoje leadershipu

14.4.2014 

Rozvoj leadershipu patří k prioritám personální politiky dnešních firem. Výdaje na rozvoj lídrů rostou, nedá se však říci, že by s nimi rostla i efektivita programů rozvoje leadershipu. Kde tedy…

Článek v rámci předplatného Jak najít zalíbení v prodejní profesi

10.4.2014 

Celá řada lidí se cítí nesvá, když má něco někomu prodávat a takoví lidé se bohužel najdou i mezi profesionálními prodejci, kteří svou profesi vykonávají na plný úvazek. Server INC.com se ve svém…

Článek v rámci předplatného 9 základních charakterových vlastností úspěšných prodejců

8.4.2014 

Žádný učený z nebe nespadl. Stejně tak nepřichází úspěch v prodeji náhodou, ale je výsledkem dlouhodobé a systematické snahy daného jedince. Náhoda může občas nárazově přinést nečekané úspěchy z…

Článek v rámci předplatného 6 tipů, jak být přesvědčivější

7.4.2014 

Každý obchodník musí umět přesvědčit jednotlivce nebo skupiny lidí a výjimkou nejsou ani případy, kdy musí o něčem přesvědčit celou firmu. Ať už se chystáte vystoupit s prezentací před zákazníkem nebo…

Buď obchodník profesionál - s lidskou tváří a vnímavým srdcem

3.4.2014 

Po zkušenosti z několika minulých schůzek, kdy jsem doplatil na to, že jsem mluvil pouze s jedním společníkem (člověkem) a druhý sledoval náš rozhovor v té samé místnosti zpovzdálí (a mohl se cítit…

Článek v rámci předplatného 7 zásad emocí v prodeji

2.4.2014 

Každý dobrý prodejce ví, že prodej není pouze o logice, číslech a argumentech. Hlavní část úspěšného obchodu se odehrává v emoční sféře a pocit, jaký z jednání s vámi potenciální zákazník má,…

Článek v rámci předplatného 7 vlastností, se kterými se nelze stát dobrým prodejcem

31.3.2014 

Server INC.com nedávno zveřejnil článek, který se věnuje sedmi nejčastějším důvodům, kvůli kterým musí prodejci opustit své zaměstnání. Jedná se o zásadní systémové vady v práci daného jedince, díky…

Článek v rámci předplatného Jak zvýšit procento úspěšnosti u potenciálních klientů

28.3.2014 

Nedávný článek Forbesu se věnoval tomu, jak zlepšit tzv. conversion rate, tedy procento potenciálních zákazníků, kteří se vašimi zákazníky skutečně stanou. Otázku procent úspěšnosti lze aplikovat na…

Problematika výkonosti obchodních zástupců a prodejců aneb zásady úspěšného prodeje - 2. díl

26.3.2014 

Tento článek je součástí širší studie a následné úvahy, která se zaměřuje na výkonnost obchodních týmů. V první části jsme se zaměřili na téma, které definujeme jako obchodní vztlak. V dnešní druhé…

Článek v rámci předplatného 7 základních otázek analýzy potřeb

20.3.2014 

Analýza zákazníkových potřeb je prvním a hlavním krokem k úspěšnému prodeji. Teprve s detailní znalostí toho, co klient požaduje, čím si již prošel a co vlastně potřebuje jste schopni najít ideální…

Článek v rámci předplatného Jak na moderního zákazníka

17.3.2014 

V dnešní době má průměrný zákazník jinou podobu, než jakou měl ještě nedávno zrychlená moderní doba a vyspělé technologie proměnily zákazníky, jejich požadavky i styl nakupování. A prodej musí držet…

Článek v rámci předplatného Pět chyb telefonního prodeje

12.3.2014 

V telefonním rozhovoru s potenciálním klientem máte pouze a jenom jeden nástroj k zaujetí zákazníka a k úspěšnému zakončení, a sice váš hlas. Nejde jen o to, co říkáte, ale také o tón, intonaci,…

icon 4 tipy, jak se efektivně rozhodovat

12.3.2014 

Podnikáte-li, pak zajisté znáte tu situaci, kdy sami nejste schopni učinit nějaké rozhodnutí, tápete nad vhodným řešením nebo nesmyslně řešíte detaily namísto komplexního pohledu na věc. Jak ale…

Zákazníkovi patří plná pozornost aneb Čistý a upřímný zájem o člověka - další klíč k úspěchu

10.3.2014 

Druhá přihláška, kterou jsem dnes uzavřel, byla na seminář o prodeji. Moc si této smlouvy cením, protože jsem dokázal po celou dobu schůzky udržet pozornost jen na klientovi a měl jsem o něho po celou…

Výpis 14861500 z celkem 2597