Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2619 článků.

Článek v rámci předplatného Jak zvýšit procento úspěšnosti u potenciálních klientů

28.3.2014 

Nedávný článek Forbesu se věnoval tomu, jak zlepšit tzv. conversion rate, tedy procento potenciálních zákazníků, kteří se vašimi zákazníky skutečně stanou. Otázku procent úspěšnosti lze aplikovat na…

Problematika výkonosti obchodních zástupců a prodejců aneb zásady úspěšného prodeje - 2. díl

26.3.2014 

Tento článek je součástí širší studie a následné úvahy, která se zaměřuje na výkonnost obchodních týmů. V první části jsme se zaměřili na téma, které definujeme jako obchodní vztlak. V dnešní druhé…

Článek v rámci předplatného 7 základních otázek analýzy potřeb

20.3.2014 

Analýza zákazníkových potřeb je prvním a hlavním krokem k úspěšnému prodeji. Teprve s detailní znalostí toho, co klient požaduje, čím si již prošel a co vlastně potřebuje jste schopni najít ideální…

Článek v rámci předplatného Jak na moderního zákazníka

17.3.2014 

V dnešní době má průměrný zákazník jinou podobu, než jakou měl ještě nedávno zrychlená moderní doba a vyspělé technologie proměnily zákazníky, jejich požadavky i styl nakupování. A prodej musí držet…

icon 4 tipy, jak se efektivně rozhodovat

12.3.2014 

Podnikáte-li, pak zajisté znáte tu situaci, kdy sami nejste schopni učinit nějaké rozhodnutí, tápete nad vhodným řešením nebo nesmyslně řešíte detaily namísto komplexního pohledu na věc. Jak ale…

Článek v rámci předplatného Pět chyb telefonního prodeje

12.3.2014 

V telefonním rozhovoru s potenciálním klientem máte pouze a jenom jeden nástroj k zaujetí zákazníka a k úspěšnému zakončení, a sice váš hlas. Nejde jen o to, co říkáte, ale také o tón, intonaci,…

Zákazníkovi patří plná pozornost aneb Čistý a upřímný zájem o člověka - další klíč k úspěchu

10.3.2014 

Druhá přihláška, kterou jsem dnes uzavřel, byla na seminář o prodeji. Moc si této smlouvy cením, protože jsem dokázal po celou dobu schůzky udržet pozornost jen na klientovi a měl jsem o něho po celou…

Tradiční marketing žije dál

9.3.2014 

Sociální sítě představují skvělý marketingový nástroj, ale je třeba vést v patrnosti i tradiční komunikaci, která žije dál: Podle nejnovějších studií využívá sociální sítě 73 % lidí nad 18 let. Z toho…

Článek v rámci předplatného Otázka pro prodejce: Nemluvíte až příliš?

6.3.2014 

Příliš mnoho prodejců je stále přesvědčeno, že čím více podají informací, tím větší šance mají na úspěšné uzavření obchodu. V tomto případě však méně znamená více. Podle serveru Sales Gravy musí být…

Článek v rámci předplatného Klíč k úspěchu: Naučte se lépe naslouchat

4.3.2014 

Dobrý prodejce musí být zároveň dobrým posluchačem. Čím lépe dovedete naslouchat tomu, co klient říká, tím lépe dovedete slyšet různé nuance a detaily, díky kterým můžete své jednání s daným klientem…

Článek v rámci předplatného icon Jak se pozná dobrá pracovní agentura?

3.3.2014 

Práce se zaměstnavateli a potenciálními zaměstnanci na nastavení jejich očekávání, pochopení jejich potřeb a správném propojení poptávky s nabídkou není jednoduchá. Náboráři musejí být bystří,…

Článek v rámci předplatného Jak zvýšit hodnotu vašeho produktu v očích klienta

27.2.2014 

Námitka proti ceně ze strany klienta je asi nejčastější překážkou k uzavření obchodu. Za touto námitkou se zároveň většinou neskrývá nedostatek financí zákazníka klient zpravidla nepovažuje hodnotu…

Problematika výkonosti obchodních zástupců a prodejců aneb zásady úspěšného prodeje - 1. díl

26.2.2014 

V následujícím článku se pokusíme v krátkosti nastínit problematiku a příčiny nízkých výsledků velké části lidí, kteří se pohybují v obchodě, resp. v prodeji. Jedná se o analýzu vlastních zkušeností…

6 tipů jak přimět zákazníky, aby hradili faktury včas

24.2.2014 

Každý prodejce jistě někdy zažil nějakou opožděnou platbu, dostal se do situace, kdy musel zákazníka uhánět. Může to být poměrně frustrující jakmile uzavřete obchod, smlouva je podepsána a vy si…

Článek v rámci předplatného Prvních pět minut s klientem krok po kroku

20.2.2014 

Příležitost udělat první dojem máte jenom jednu. Stejně jako první dojem je důležitý i začátek vaší interakce s potenciálním klientem. Podle serveru INC.com je nejdůležitějších prvních pět minut, v…

Výpis 15161530 z celkem 2619