Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2597 článků.

3 důvody, proč lidé nechtějí, aby jim někdo něco prodával

28.1.2014 

V prodejním světě existuje už dlouhou dobu toto rčení: Lidé milují kupování, ale nesnáší, když se jim něco prodává. Toto úsloví hezky vystihuje jeden z paradoxů obchodu jestliže vy jako prodejce…

Článek v rámci předplatného Co dělat, když slyšíte větu "Nemám zájem"

23.1.2014 

Nezájem ze strany zákazníka je problém, který je nutno umět překonat hned ze začátku komunikace mezi vámi a potenciálním klientem pokud nedokážete vzbudit zájem o váš produkt, všechny vaše prodejní…

Článek v rámci předplatného icon Josef Bříza, nový vedoucí divize Recyklace společnosti SAFINA

22.1.2014 

Společnost SAFINA, a.s., zpracovatel materiálu s obsahem drahých kovů ve střední a východní Evropě, zahájila činnost samostatné výrobní divize Recyklace. Do jejího čela se postaví Josef Bříza (36),…

Článek v rámci předplatného B2B: Chovejte se jako člověk, se kterým chcete jednat

22.1.2014 

Pokud chcete být úspěšní v B2B, musíte mířit vysoko a jednat s lidmi, kteří mají patřičná oprávnění rozhodovat o podstatných záležitostech. Klíčem k úspěchu obchodního zástupce je dostat se přímo k…

icon Jak vypočítat náklady na nevýkonné zaměstnance?

20.1.2014 

Když se zeptáte manažerů, jaký rozdíl je mezi jejich výkonnými a nevýkonnými zaměstnanci, většinou odpovědí, že značný. Ne vždy to ale musí být pravda. Rozdíl ve výkonnosti může ve skutečnosti být jen…

Článek v rámci předplatného Co se skrývá za námitkami proti ceně

20.1.2014 

"Je to příliš drahé." To je jedna z nejčastějších námitek, které prodejci slyší od potenciálních klientů, a zároveň také výmluva, za níž se obvykle skrývá něco jiného. Co by si měl prodejce pamatovat,…

Článek v rámci předplatného 3 kroky k rychlejšímu uzavírání obchodů

16.1.2014 

Zvládat rychleji svou práci vede ke zvýšení efektivity celého pracovního výkonu. Prodej je pak především o umění zorganizovat si sebe i svůj čas a každá ušetřená minuta se počítá. A jelikož čas jsou…

icon Jaký bude rok 2014 pro malé a střední firmy v ČR?

14.1.2014 

Nabízí se odpověď: Takový, jaký si ho uděláme. Nicméně tato odpověď by většinu z vás nejen neuspokojila, ale přímo podráždila. Navíc otázka zní, jak si jej tedy udělat úspěšný. Vyhnu se…

icon Konec tradičních manažerů?

13.1.2014 

Zappos se rozloučil s manažery. Manažeři již nejsou potřeba. Bez manažerů k větší produktivitě. Podobné titulky najdeme v posledním týdnu snad ve všech světových médiích věnovaných managementu.…

Článek v rámci předplatného 5 prodejních profesí na vzestupu

13.1.2014 

Do té doby, co bude existovat podnikání a obchod, tam vždy bude potřeba i prodejní síla. Se změnami, které přináší moderní technologie, vývoj ve světě IT, i vývoj v ekonomice jako celku, se paralelně…

icon Povzbuďte svého vnitřního geeka pro rozvoj vašeho businessu

8.1.2014 

Geekem se člověk stává ve chvíli, kdy je skutečně nadšený pro nějakou oblast a díky své vášní a odhodlání v ní povětšinou i exceluje. Objevili jste v sobě také vnitřního nadšence a veškerou energii…

4 kroky k úspěšnému prodeji v roce 2014

3.1.2014 

Jaké budou v prodejním světě trendy v příštím roce a co je potřeba udělat, aby vám neujel vlak? Na tuto otázku se zaměřil aktuální článek serveru EyesOnSales. Musíte zvýšit efektivitu prodeje o…

Článek v rámci předplatného 3 největší chyby začínajících obchodníků

2.1.2014 

Úspěšným prodejcem se člověk nestane jen díky nadšení, vhodné vrozené povaze a dostatečné míře výřečnosti. Zkušeným se prodejce stává často až po získání zkušeností, díky kterým zjistí, že zezačátku…

icon Jak neměřit úspěch začínajícího podnikání

19.12.2013 

Když se zeptáte ředitele začínající firmy, jak mu jde podnikání, většinou odpovídá, že výborně a snaží se toto své tvrzení doložit změřenými ukazateli úspěchu. Problém však bývá v tom, že většina…

Účel CRM: Překvapit a potěšit klienty

17.12.2013 

Představte si, že cestujete na služební cestu letos již počtvrté do stejného hotelu. Hned po příjezdu vás na recepci čeká osobní dopis od ředitele hotelu. Není milé, že si vaší opakované cesty všiml?…

Výpis 15161530 z celkem 2597