Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2619 článků.

icon Konec tradičních manažerů?

13.1.2014 

Zappos se rozloučil s manažery. Manažeři již nejsou potřeba. Bez manažerů k větší produktivitě. Podobné titulky najdeme v posledním týdnu snad ve všech světových médiích věnovaných managementu.…

Článek v rámci předplatného 5 prodejních profesí na vzestupu

13.1.2014 

Do té doby, co bude existovat podnikání a obchod, tam vždy bude potřeba i prodejní síla. Se změnami, které přináší moderní technologie, vývoj ve světě IT, i vývoj v ekonomice jako celku, se paralelně…

icon Povzbuďte svého vnitřního geeka pro rozvoj vašeho businessu

8.1.2014 

Geekem se člověk stává ve chvíli, kdy je skutečně nadšený pro nějakou oblast a díky své vášní a odhodlání v ní povětšinou i exceluje. Objevili jste v sobě také vnitřního nadšence a veškerou energii…

4 kroky k úspěšnému prodeji v roce 2014

3.1.2014 

Jaké budou v prodejním světě trendy v příštím roce a co je potřeba udělat, aby vám neujel vlak? Na tuto otázku se zaměřil aktuální článek serveru EyesOnSales. Musíte zvýšit efektivitu prodeje o…

Článek v rámci předplatného 3 největší chyby začínajících obchodníků

2.1.2014 

Úspěšným prodejcem se člověk nestane jen díky nadšení, vhodné vrozené povaze a dostatečné míře výřečnosti. Zkušeným se prodejce stává často až po získání zkušeností, díky kterým zjistí, že zezačátku…

icon Jak neměřit úspěch začínajícího podnikání

19.12.2013 

Když se zeptáte ředitele začínající firmy, jak mu jde podnikání, většinou odpovídá, že výborně a snaží se toto své tvrzení doložit změřenými ukazateli úspěchu. Problém však bývá v tom, že většina…

Účel CRM: Překvapit a potěšit klienty

17.12.2013 

Představte si, že cestujete na služební cestu letos již počtvrté do stejného hotelu. Hned po příjezdu vás na recepci čeká osobní dopis od ředitele hotelu. Není milé, že si vaší opakované cesty všiml?…

icon Nemáte taková prodejní čísla, jaká byste si přáli?

17.12.2013 

A je to opět tady. Ne, nemám tím na mysli blížící se Vánoce, rozdávání prezentů klientům, nákup dárku pro své nejbližší na poslední chvíli zrovna, když je ve všech obchodech narváno až k prasknutí,…

icon Luboš Vlček, nový ředitel prodejní organizace ŠKODA AUTO Česká republika

16.12.2013 

Luboš Vlček (47) převezme 1. ledna 2014 vedení prodejní organizace ŠKODA v České republice. Bude tak odpovědný za veškeré prodejní, marketingové a poprodejní aktivity značky ŠKODA na domácím trhu.…

Článek v rámci předplatného Jak zjistíte, jestli je potenciální zákazník lukrativní?

16.12.2013 

Jedním ze základních kamenů úspěchu v prodeji je správná analýza potenciálních zákazníků. Kontakty na lidi, kteří mají šanci stát se novými klienty (v angličtině se takový kontakt označuje slovem…

"Prodej nové generace" aneb Sales Skills na rozcestí

13.12.2013 

Ekonomická situace roku 2013 se výrazně promítá do všech odvětví prodeje. Na poli práce s koncovým zákazníkem se tak odehrává vyostřený konkurenční boj. Dnes a denně je trh masírován reklamou, která…

Článek v rámci předplatného Klíč k úspěchu: Získejte doporučení od klientů

12.12.2013 

Většina prodejců si již uvědomila, jak lukrativní jsou doporučení od stávajících klientů, a otevřeně se jich již dožadují. Nicméně zároveň se ukazuje, že méně než 15% obchodníků je schopno získat…

Článek v rámci předplatného Vyhněte se prodělečným klientům

11.12.2013 

Stejně důležité jako umět správně identifikovat klíčové zákazníky a poskytnout jim náležitou péči je umět rozpoznat problematické klienty, u kterých bude vaše snaha je uspokojit prodělečná. Někteří z …

Článek v rámci předplatného icon LEARNTEC 2014 - "Učení s IT"

11.12.2013  Rozhovor se členy kongresového výboru veletrhu LEARNTEC a soutěž o vstupenky

22. ročník předního mezinárodního veletrhu a kongresu profesního vzdělávání, učení a IT LEARNTEC se koná ve dnech 4. 6. února 2014 na výstavišti v Karlsruhe. Pod mottem Učení s IT se představí…

Článek v rámci předplatného Co dělat s předvánočním mottem "Zavolejte mi po Novém roce"

4.12.2013 

Minimálně od začátku prosince se prodejci u klientů pravidelně setkávají s odkládáním obchodních záležitostí na další rok. Mnoho potenciálních zákazníků používá tuto námitku jako způsob, jak se…

Výpis 15461560 z celkem 2619