Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2609 článků.

"Prodej nové generace" aneb Sales Skills na rozcestí

13.12.2013 

Ekonomická situace roku 2013 se výrazně promítá do všech odvětví prodeje. Na poli práce s koncovým zákazníkem se tak odehrává vyostřený konkurenční boj. Dnes a denně je trh masírován reklamou, která…

Článek v rámci předplatného Klíč k úspěchu: Získejte doporučení od klientů

12.12.2013 

Většina prodejců si již uvědomila, jak lukrativní jsou doporučení od stávajících klientů, a otevřeně se jich již dožadují. Nicméně zároveň se ukazuje, že méně než 15% obchodníků je schopno získat…

Článek v rámci předplatného Vyhněte se prodělečným klientům

11.12.2013 

Stejně důležité jako umět správně identifikovat klíčové zákazníky a poskytnout jim náležitou péči je umět rozpoznat problematické klienty, u kterých bude vaše snaha je uspokojit prodělečná. Někteří z …

Článek v rámci předplatného icon LEARNTEC 2014 - "Učení s IT"

11.12.2013  Rozhovor se členy kongresového výboru veletrhu LEARNTEC a soutěž o vstupenky

22. ročník předního mezinárodního veletrhu a kongresu profesního vzdělávání, učení a IT LEARNTEC se koná ve dnech 4. 6. února 2014 na výstavišti v Karlsruhe. Pod mottem Učení s IT se představí…

Článek v rámci předplatného Co dělat s předvánočním mottem "Zavolejte mi po Novém roce"

4.12.2013 

Minimálně od začátku prosince se prodejci u klientů pravidelně setkávají s odkládáním obchodních záležitostí na další rok. Mnoho potenciálních zákazníků používá tuto námitku jako způsob, jak se…

Slovníček zaměstnance call centra

2.12.2013 

Stejná věc se vždy dá říci mnoha způsoby. Úlohou zaměstnance call centra je vybírat vždy tu nejvhodnější možnost. Existuje celá řada frází, které na zákazníky působí pozitivním, uklidňujícím dojmem, i…

Článek v rámci předplatného Proč marketing a obchod musí spolupracovat

26.11.2013 

Jednou ze zásadních rolí marketingového oddělení je zásobit obchodní zástupce společnosti kontakty potenciálních klientů. Snahy o zlepšení práce marketingu se pak často zaměřují primárně na…

"Nejsou peníze". Co s touto výmluvou?

25.11.2013 

V business-to-business obchodování se často setkáváme s výmluvou, že daná kontaktní osoba neoperuje s rozpočtem, který by dovoloval koupi vašeho produktu. Překonat tento problém, který většinou značí…

icon Konference Hledání výjimečnosti proběhne již 27. 11. ve Valdštejnském paláci

22.11.2013 

Jaký příběh stojí za úspěchem největších českých manažerů a osobností? Je za tím píle? Nápaditost? Nehorázná dřina? Kdo by na takové otázky měl odpovídat jiný, než právě ty nejúspěšnější české…

Článek v rámci předplatného icon Kde najdete kvalitní počítačové kurzy a manažerská školení?

22.11.2013 

Chcete se dále vzdělávat v práci s počítačem a hledáte kvalitní počítačové kurzy? Jste uživatel nebo profesionál ICT? Zajímáte se o vedení lidí a chcete absolvovat profesionální manažerská školení?…

Článek v rámci předplatného icon Jde po mně LinkedIn aneb legální versus ilegální recruitment

21.11.2013 

Za poslední dva měsíce prošlo mým LinkedIn tréninkem stovky recruiterů z nichž část disponovala neplaceným LinkedIn účtem, část osobním placeným účtem a část měla přístup ke korporátní verzi LinkedIn…

Článek v rámci předplatného 4 druhy zákazníků a jak k nim přistupovat

19.11.2013 

Mnoho prodejců se snaží přijít s ideálními, univerzálními metodami prodeje a zákaznického servisu. Vztah k zákazníkům se ale nedá paušalizovat každý člověk je jedinečný a i prodejce by měl ke svým…

Článek v rámci předplatného Desatero předvánočních prodejních přikázání

18.11.2013 

Blíží se Vánoce a s nimi zásadní chvíle pro obchodníky, aby dokázali obstát v těžké konkurenci výhodných nabídek pro zákazníky. Zároveň je to doba, kdy zákazník není zvědavý na neobratné pokusy něco…

Článek v rámci předplatného 10 užitečných prodejních faktů, které vás překvapí

11.11.2013 

Server CustomerThink nedávno uveřejnil seznam deseti zajímavých statistických faktů týkajících se obchodu. Zatímco některé pro vás zřejmě příliš nové nebudou, některé z nich vás překvapí. 16:00…

Vyvarujte se zbytečných chyb na sociálních sítích

10.11.2013 

Sociální sítě umí vhodně podpořit značku. Pokud s nimi však pracujete špatně, odvedou špatnou práci a mohou ji naopak poškodit. Podívejme se, jaké chyby zde nejčastěji vídáme a jak se jich vyvarovat.…

Výpis 15461560 z celkem 2609