Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2609 článků.

icon Analytický mág, vzdělanec a další lidé, které by váš tým neměl postrádat

8.11.2013 

Různorodý tým je samozřejmostí, pokud chcete docílit inovativních a kreativních nápadů. Každý jedinec má své silné vlastnosti, kterých byste měli využít ve prospěch dosažení společného cíle. Ideální…

Článek v rámci předplatného Jak může příliš mnoho informací zhatit obchod

7.11.2013 

Prodejce musí být především dobrý řečník. Z mnoha různých možností, jak říci jednu a tu samou věc, musí vždy vybrat tu, která působí a zní nejlépe. Stejně tak musí ze značného množství informací,…

Článek v rámci předplatného icon Rozvojové manažerské rozhovory v praxi - případová studie

6.11.2013 

Jak sami manažeři přiznávají, people management, umění řídit či vést své lidi, patří mezi oblasti, ve kterých se cítí docela neefektivní.

Akvizice, telefonáty potenciálním klientům a další obchodníkovy noční můry

4.11.2013 

„Náš zákazník, náš pán,“ říká se. Avšak vymyslet úspěšnou obchodní strategii, která vaší firmě přinese požadované zisky z prodejů, aniž byste klesli kvůli zákazníkům na kolena, je často záludné. Mnoho…

Článek v rámci předplatného icon 9. mezinárodní konference o koučinku s Timothy Gallweyem - 2.12.2013

1.11.2013 

Udržitelné výsledky skrze koučování - BEST PRACTICES z firem, sportu a vzdělávání.    Příklady z praxe jsou jedním z nejlepších zdrojů inspirace, informací a měřitelných výsledků. Program konference…

Článek v rámci předplatného icon 9. mezinárodní konference o koučinku s Timothy Gallweyem - 2.12.2013

1.11.2013 

Udržitelné výsledky skrze koučování - BEST PRACTICES z firem, sportu a vzdělávání.    Příklady z praxe jsou jedním z nejlepších zdrojů inspirace, informací a měřitelných výsledků. Program konference…

Článek v rámci předplatného Zlepšete svou schopnost naslouchat

31.10.2013 

Prezentace produktu klientovi tak, aby odpovídal jeho potřebám, je komplexní procedura, která mimo jiné zahrnuje i schopnost aktivního, efektivního naslouchání. Projděte si následující otázky, a…

icon Petr Abrahámek, nový vedoucí oddělení obchodu a marketingu ve ŠkoFINu

30.10.2013 

Petr Abrahámek je od 1. října 2013 novým vedoucím oddělení obchodu a marketingu společnosti ŠkoFIN, které čítá 59 zaměstnanců. Hlavním úkolem Petra Abrahámka bude posílit jak retailový, tak i…

Článek v rámci předplatného Chyby, díky kterým vaše obchodní schůzka nedopadne dobře

29.10.2013 

Stalo se vám někdy, že jste při schůzce s potenciálním klientem zjistili, že jeho zájem postupně upadá, a ze snahy tento vývoj zvrátit jste všechno ještě zhoršili, až z obchodu nakonec nic nebylo?…

Článek v rámci předplatného Když vás chytne splín aneb návod, jak se znovu namotivovat

24.10.2013 

Lidé pracující v oboru obchodu často zažívají pocit ztráty motivace. Jak ji získat zpátky? Nečekejte, že přijde sama od sebe znovunabytí motivace a sebedůvěry nepřichází z vnějšku, ale z vašeho…

icon Najděte práci na veletrhu práce a získejte nový impuls ve své kariéře

17.10.2013 

Na veletrhu práce Profesia days na výstavišti v Letňanech, se již potřetí 23. - 24. října 2013, setká 93 vystavovatelů od Irska až po Slovinsko, aby nabízeli své volné pozice. Návštěvníci mohou najít…

Článek v rámci předplatného icon Vím, co znám... aneb měření efektivity vzdělávací akce pomocí MojeZnalosti.CZ

21.10.2013 

Zřejmě pro každého vedoucího pracovníka nebo pracovníka personálního oddělení je důležité změřit, jaký efekt měla konkrétní vzdělávací akce na konkrétního zaměstnance. Není divu! Většina těch, kteří…

Životní lekce z oboru PR

20.10.2013 

V každém oboru se můžeme naučit něco, co se hodí i v běžném životě. Dnes jsme pro vás vybrali pět lekci z oboru public relations. Lidé jsou zvláštní. Zjistíte, že jen zřídkakdy zapadají do…

icon Jaká je atmosféra uvnitř vaší společnosti?

18.10.2013 

Sdílná, pasivní nebo agresivní Ano i takové jsou typy vnitropodnikových kultur, které převládají v dnešních společnostech. A kdo je hlavním činitelem této atmosféry? Zaměstnanci sice stojí v jádru…

Článek v rámci předplatného Vlastnosti prodejce, který je úspěšný i v těžkých časech

17.10.2013 

Podle populární knihy The Challenger Sale od Dixona a Adamsona z roku 2011 existuje několik základních typů prodejců. Ovšem všechny tyto typy sdílí několik zásadních charakterových vlastností, které…

Výpis 15611575 z celkem 2609