Slovníček zaměstnance call centra
Stejná věc se vždy dá říci mnoha způsoby. Úlohou zaměstnance call centra je vybírat vždy tu nejvhodnější možnost. Existuje celá řada frází, které na zákazníky působí pozitivním, uklidňujícím dojmem, i…
Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2619 článků.
Stejná věc se vždy dá říci mnoha způsoby. Úlohou zaměstnance call centra je vybírat vždy tu nejvhodnější možnost. Existuje celá řada frází, které na zákazníky působí pozitivním, uklidňujícím dojmem, i…
Proč marketing a obchod musí spolupracovatJednou ze zásadních rolí marketingového oddělení je zásobit obchodní zástupce společnosti kontakty potenciálních klientů. Snahy o zlepšení práce marketingu se pak často zaměřují primárně na…
V business-to-business obchodování se často setkáváme s výmluvou, že daná kontaktní osoba neoperuje s rozpočtem, který by dovoloval koupi vašeho produktu. Překonat tento problém, který většinou značí…
Jaký příběh stojí za úspěchem největších českých manažerů a osobností? Je za tím píle? Nápaditost? Nehorázná dřina? Kdo by na takové otázky měl odpovídat jiný, než právě ty nejúspěšnější české…
Chcete se dále vzdělávat v práci s počítačem a hledáte kvalitní počítačové kurzy? Jste uživatel nebo profesionál ICT? Zajímáte se o vedení lidí a chcete absolvovat profesionální manažerská školení?…
Za poslední dva měsíce prošlo mým LinkedIn tréninkem stovky recruiterů z nichž část disponovala neplaceným LinkedIn účtem, část osobním placeným účtem a část měla přístup ke korporátní verzi LinkedIn…
4 druhy zákazníků a jak k nim přistupovatMnoho prodejců se snaží přijít s ideálními, univerzálními metodami prodeje a zákaznického servisu. Vztah k zákazníkům se ale nedá paušalizovat každý člověk je jedinečný a i prodejce by měl ke svým…
Desatero předvánočních prodejních přikázáníBlíží se Vánoce a s nimi zásadní chvíle pro obchodníky, aby dokázali obstát v těžké konkurenci výhodných nabídek pro zákazníky. Zároveň je to doba, kdy zákazník není zvědavý na neobratné pokusy něco…
10 užitečných prodejních faktů, které vás překvapíServer CustomerThink nedávno uveřejnil seznam deseti zajímavých statistických faktů týkajících se obchodu. Zatímco některé pro vás zřejmě příliš nové nebudou, některé z nich vás překvapí. 16:00…
Sociální sítě umí vhodně podpořit značku. Pokud s nimi však pracujete špatně, odvedou špatnou práci a mohou ji naopak poškodit. Podívejme se, jaké chyby zde nejčastěji vídáme a jak se jich vyvarovat.…
Různorodý tým je samozřejmostí, pokud chcete docílit inovativních a kreativních nápadů. Každý jedinec má své silné vlastnosti, kterých byste měli využít ve prospěch dosažení společného cíle. Ideální…
Jak může příliš mnoho informací zhatit obchodProdejce musí být především dobrý řečník. Z mnoha různých možností, jak říci jednu a tu samou věc, musí vždy vybrat tu, která působí a zní nejlépe. Stejně tak musí ze značného množství informací,…
Jak sami manažeři přiznávají, people management, umění řídit či vést své lidi, patří mezi oblasti, ve kterých se cítí docela neefektivní.
„Náš zákazník, náš pán,“ říká se. Avšak vymyslet úspěšnou obchodní strategii, která vaší firmě přinese požadované zisky z prodejů, aniž byste klesli kvůli zákazníkům na kolena, je často záludné. Mnoho…
Udržitelné výsledky skrze koučování - BEST PRACTICES z firem, sportu a vzdělávání. Příklady z praxe jsou jedním z nejlepších zdrojů inspirace, informací a měřitelných výsledků. Program konference…