Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2619 článků.

Slovníček zaměstnance call centra

2.12.2013 

Stejná věc se vždy dá říci mnoha způsoby. Úlohou zaměstnance call centra je vybírat vždy tu nejvhodnější možnost. Existuje celá řada frází, které na zákazníky působí pozitivním, uklidňujícím dojmem, i…

Článek v rámci předplatného Proč marketing a obchod musí spolupracovat

26.11.2013 

Jednou ze zásadních rolí marketingového oddělení je zásobit obchodní zástupce společnosti kontakty potenciálních klientů. Snahy o zlepšení práce marketingu se pak často zaměřují primárně na…

"Nejsou peníze". Co s touto výmluvou?

25.11.2013 

V business-to-business obchodování se často setkáváme s výmluvou, že daná kontaktní osoba neoperuje s rozpočtem, který by dovoloval koupi vašeho produktu. Překonat tento problém, který většinou značí…

icon Konference Hledání výjimečnosti proběhne již 27. 11. ve Valdštejnském paláci

22.11.2013 

Jaký příběh stojí za úspěchem největších českých manažerů a osobností? Je za tím píle? Nápaditost? Nehorázná dřina? Kdo by na takové otázky měl odpovídat jiný, než právě ty nejúspěšnější české…

Článek v rámci předplatného icon Kde najdete kvalitní počítačové kurzy a manažerská školení?

22.11.2013 

Chcete se dále vzdělávat v práci s počítačem a hledáte kvalitní počítačové kurzy? Jste uživatel nebo profesionál ICT? Zajímáte se o vedení lidí a chcete absolvovat profesionální manažerská školení?…

Článek v rámci předplatného icon Jde po mně LinkedIn aneb legální versus ilegální recruitment

21.11.2013 

Za poslední dva měsíce prošlo mým LinkedIn tréninkem stovky recruiterů z nichž část disponovala neplaceným LinkedIn účtem, část osobním placeným účtem a část měla přístup ke korporátní verzi LinkedIn…

Článek v rámci předplatného 4 druhy zákazníků a jak k nim přistupovat

19.11.2013 

Mnoho prodejců se snaží přijít s ideálními, univerzálními metodami prodeje a zákaznického servisu. Vztah k zákazníkům se ale nedá paušalizovat každý člověk je jedinečný a i prodejce by měl ke svým…

Článek v rámci předplatného Desatero předvánočních prodejních přikázání

18.11.2013 

Blíží se Vánoce a s nimi zásadní chvíle pro obchodníky, aby dokázali obstát v těžké konkurenci výhodných nabídek pro zákazníky. Zároveň je to doba, kdy zákazník není zvědavý na neobratné pokusy něco…

Článek v rámci předplatného 10 užitečných prodejních faktů, které vás překvapí

11.11.2013 

Server CustomerThink nedávno uveřejnil seznam deseti zajímavých statistických faktů týkajících se obchodu. Zatímco některé pro vás zřejmě příliš nové nebudou, některé z nich vás překvapí. 16:00…

Vyvarujte se zbytečných chyb na sociálních sítích

10.11.2013 

Sociální sítě umí vhodně podpořit značku. Pokud s nimi však pracujete špatně, odvedou špatnou práci a mohou ji naopak poškodit. Podívejme se, jaké chyby zde nejčastěji vídáme a jak se jich vyvarovat.…

icon Analytický mág, vzdělanec a další lidé, které by váš tým neměl postrádat

8.11.2013 

Různorodý tým je samozřejmostí, pokud chcete docílit inovativních a kreativních nápadů. Každý jedinec má své silné vlastnosti, kterých byste měli využít ve prospěch dosažení společného cíle. Ideální…

Článek v rámci předplatného Jak může příliš mnoho informací zhatit obchod

7.11.2013 

Prodejce musí být především dobrý řečník. Z mnoha různých možností, jak říci jednu a tu samou věc, musí vždy vybrat tu, která působí a zní nejlépe. Stejně tak musí ze značného množství informací,…

Článek v rámci předplatného icon Rozvojové manažerské rozhovory v praxi - případová studie

6.11.2013 

Jak sami manažeři přiznávají, people management, umění řídit či vést své lidi, patří mezi oblasti, ve kterých se cítí docela neefektivní.

Akvizice, telefonáty potenciálním klientům a další obchodníkovy noční můry

4.11.2013 

„Náš zákazník, náš pán,“ říká se. Avšak vymyslet úspěšnou obchodní strategii, která vaší firmě přinese požadované zisky z prodejů, aniž byste klesli kvůli zákazníkům na kolena, je často záludné. Mnoho…

Článek v rámci předplatného icon 9. mezinárodní konference o koučinku s Timothy Gallweyem - 2.12.2013

1.11.2013 

Udržitelné výsledky skrze koučování - BEST PRACTICES z firem, sportu a vzdělávání.    Příklady z praxe jsou jedním z nejlepších zdrojů inspirace, informací a měřitelných výsledků. Program konference…

Výpis 15611575 z celkem 2619