Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2597 článků.

Facebook pomůže mapovat nákupní chování

1.8.2013 

Facebook testuje novou funkci, pomocí které by firmy mohly lépe pochopit svoje zákazníky prostřednictvím jejich chytrých telefonů. Nápad spočívá v tom, že se zákazníci v prodejnách přihlásí na jejich…

icon Vyplatí se vám nic neříkat?

1.8.2013 

Proč se naprosté většině nepřijatých uchazečů o práci nedostává žádné zpětné vazby? Tato otázka zůstává stále nezodpovězena, i když se na ni někdo ptá téměř každý den. Proto se na ni zaměřil uznávaný…

icon Jak na životopis, když je vám padesát plus

1.8.2013 

Padesátka už je za rohem a vy si říkáte, že byste mohli v kariéře ještě zkusit něco nového. Zároveň se však obáváte, že vás nikde nepřijmou. Máte sice zkušenosti z oboru, kterým mladí nemohou…

Sokratovská metoda v sales

30.7.2013 

Řecký filozof Sokrates, žijící v 5. století před Kristem v Athénách, se vyznačoval tím, že vhodně volenými otázkami umožnil svým studentům dospět k určitým závěrům pomocí znalostí, které již v zásadě…

Článek v rámci předplatného Nejotravnější obchodní zlozvyky

29.7.2013 

Pokud něco děláte dostatečně dlouho, nutně si vytvoříte určité navyklé rutiny. A nevyhnete se tomu ani v obchodu. Není ale od věci se čas od času zastavit a zamyslet se nad ním, jestli nejsou některé…

Jak na úspěšnou analýzu potřeb

25.7.2013 

Někteří odborníci na metody prodeje považují tzv. analýzu potřeb (needs analysis) za nejklíčovější část úspěšného obchodu. V chronologii prodejního procesu následuje po úvodním rozhovoru s klientem a…

Článek v rámci předplatného Obchodní taktiky, které se vám vymstí

22.7.2013 

Anglický online magazín Business Matters odhalil několik prodejních taktik, kvůli kterým můžete finančně vykrvácet. Ujistěte se, že se vás takové jednání netýká. 1. Sami vetujete svou nabídku…

icon Vnější zaměření je stav mysli

22.7.2013 

Vnější zaměření? To se týká prodejního týmu, ne? Otázky, které dostávám naprosto běžně a vždy na ně rezolutně odpovím: Ne, to tedy rozhodně ne. Vnější zaměření je odpovědnost každého ve firmě.…

Článek v rámci předplatného Desatero telemarketéra

9.7.2013 

Server CustomerThink.com zveřejnil desatero telemarketingu, kterého by se měl držet každý, kdo chce v telefonickém prodeji dosahovat výše než jen na průměrné výsledky: Zákazníka nezajímá váš…

Článek v rámci předplatného Základy úspešného prodeje pro začátečníky

8.7.2013 

Ne všichni se rodí dobrými prodejci. Naopak ti, kteří mohou nabídnout nějaký skvělý produkt, jej často neumí prodat. A právě těm jsou určeny následující tři základní poučky pro prodejce, které…

Jak zlepšit úspěšnost prodejů v call centru

27.6.2013 

Práce operátorů v call centru je ve většině případů nevděčná a náročná. Jen v několika případech z mnoha dospějí obě strany hovoru k dohodě a prodej je úspěšně završen. Jestliže chcete zvýšit…

icon Firmy čeká obrovská fluktuace zaměstnanců

25.6.2013 

Dobrá zpráva pro českou ekonomiku: firmy na místním trhu zvýšily v roce 2012 mzdy celkem o 2,1 %. Bonusy byly ve značné míře vyplacené, a to zejména na základě individuálního výkonu zaměstnanců. Firmy…

Příběhy obchodování

25.6.2013 

Vítám Tě u čtení následujících článků, které se věnují prodeji. Jedná se o příběhy, které najdeš detailně popsané v knize Prodej, dřina nebo hra. Kniha popisuje události z konkrétních obchodních…

5 způsobů, jak zaručeně poškodit firemní značku

24.6.2013 

Určitě jste se už sami setkali s vlezlým nepříjemným obchodníkem, který se vám snažil vnutit produkt za každou cenu bez větší snahy pochopit vaše konkrétní potřeby. Dobrý obchodník se takových praktik…

Čím prodejci rozčilují marketéry

23.6.2013 

Stává se to ve firmách, kde obchod a marketing fungují odděleně. Nedaří se zkoordinovat činnost těchto dvou oddělení a výsledkem je oboustranná nespokojenost. Čeho se týkají nejčastější spory?…

Výpis 15911605 z celkem 2597