Facebook pomůže mapovat nákupní chování
Facebook testuje novou funkci, pomocí které by firmy mohly lépe pochopit svoje zákazníky prostřednictvím jejich chytrých telefonů. Nápad spočívá v tom, že se zákazníci v prodejnách přihlásí na jejich…
Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2597 článků.
Facebook testuje novou funkci, pomocí které by firmy mohly lépe pochopit svoje zákazníky prostřednictvím jejich chytrých telefonů. Nápad spočívá v tom, že se zákazníci v prodejnách přihlásí na jejich…
Proč se naprosté většině nepřijatých uchazečů o práci nedostává žádné zpětné vazby? Tato otázka zůstává stále nezodpovězena, i když se na ni někdo ptá téměř každý den. Proto se na ni zaměřil uznávaný…
Padesátka už je za rohem a vy si říkáte, že byste mohli v kariéře ještě zkusit něco nového. Zároveň se však obáváte, že vás nikde nepřijmou. Máte sice zkušenosti z oboru, kterým mladí nemohou…
Řecký filozof Sokrates, žijící v 5. století před Kristem v Athénách, se vyznačoval tím, že vhodně volenými otázkami umožnil svým studentům dospět k určitým závěrům pomocí znalostí, které již v zásadě…
Pokud něco děláte dostatečně dlouho, nutně si vytvoříte určité navyklé rutiny. A nevyhnete se tomu ani v obchodu. Není ale od věci se čas od času zastavit a zamyslet se nad ním, jestli nejsou některé…
Někteří odborníci na metody prodeje považují tzv. analýzu potřeb (needs analysis) za nejklíčovější část úspěšného obchodu. V chronologii prodejního procesu následuje po úvodním rozhovoru s klientem a…
Anglický online magazín Business Matters odhalil několik prodejních taktik, kvůli kterým můžete finančně vykrvácet. Ujistěte se, že se vás takové jednání netýká. 1. Sami vetujete svou nabídku…
Vnější zaměření? To se týká prodejního týmu, ne? Otázky, které dostávám naprosto běžně a vždy na ně rezolutně odpovím: Ne, to tedy rozhodně ne. Vnější zaměření je odpovědnost každého ve firmě.…
Server CustomerThink.com zveřejnil desatero telemarketingu, kterého by se měl držet každý, kdo chce v telefonickém prodeji dosahovat výše než jen na průměrné výsledky: Zákazníka nezajímá váš…
Ne všichni se rodí dobrými prodejci. Naopak ti, kteří mohou nabídnout nějaký skvělý produkt, jej často neumí prodat. A právě těm jsou určeny následující tři základní poučky pro prodejce, které…
Práce operátorů v call centru je ve většině případů nevděčná a náročná. Jen v několika případech z mnoha dospějí obě strany hovoru k dohodě a prodej je úspěšně završen. Jestliže chcete zvýšit…
Dobrá zpráva pro českou ekonomiku: firmy na místním trhu zvýšily v roce 2012 mzdy celkem o 2,1 %. Bonusy byly ve značné míře vyplacené, a to zejména na základě individuálního výkonu zaměstnanců. Firmy…
Vítám Tě u čtení následujících článků, které se věnují prodeji. Jedná se o příběhy, které najdeš detailně popsané v knize Prodej, dřina nebo hra. Kniha popisuje události z konkrétních obchodních…
Určitě jste se už sami setkali s vlezlým nepříjemným obchodníkem, který se vám snažil vnutit produkt za každou cenu bez větší snahy pochopit vaše konkrétní potřeby. Dobrý obchodník se takových praktik…
Stává se to ve firmách, kde obchod a marketing fungují odděleně. Nedaří se zkoordinovat činnost těchto dvou oddělení a výsledkem je oboustranná nespokojenost. Čeho se týkají nejčastější spory?…