Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2619 článků.

Článek v rámci předplatného Desatero telemarketéra

9.7.2013 

Server CustomerThink.com zveřejnil desatero telemarketingu, kterého by se měl držet každý, kdo chce v telefonickém prodeji dosahovat výše než jen na průměrné výsledky: Zákazníka nezajímá váš…

Článek v rámci předplatného Základy úspešného prodeje pro začátečníky

8.7.2013 

Ne všichni se rodí dobrými prodejci. Naopak ti, kteří mohou nabídnout nějaký skvělý produkt, jej často neumí prodat. A právě těm jsou určeny následující tři základní poučky pro prodejce, které…

Jak zlepšit úspěšnost prodejů v call centru

27.6.2013 

Práce operátorů v call centru je ve většině případů nevděčná a náročná. Jen v několika případech z mnoha dospějí obě strany hovoru k dohodě a prodej je úspěšně završen. Jestliže chcete zvýšit…

icon Firmy čeká obrovská fluktuace zaměstnanců

25.6.2013 

Dobrá zpráva pro českou ekonomiku: firmy na místním trhu zvýšily v roce 2012 mzdy celkem o 2,1 %. Bonusy byly ve značné míře vyplacené, a to zejména na základě individuálního výkonu zaměstnanců. Firmy…

Příběhy obchodování

25.6.2013 

Vítám Tě u čtení následujících článků, které se věnují prodeji. Jedná se o příběhy, které najdeš detailně popsané v knize Prodej, dřina nebo hra. Kniha popisuje události z konkrétních obchodních…

5 způsobů, jak zaručeně poškodit firemní značku

24.6.2013 

Určitě jste se už sami setkali s vlezlým nepříjemným obchodníkem, který se vám snažil vnutit produkt za každou cenu bez větší snahy pochopit vaše konkrétní potřeby. Dobrý obchodník se takových praktik…

Čím prodejci rozčilují marketéry

23.6.2013 

Stává se to ve firmách, kde obchod a marketing fungují odděleně. Nedaří se zkoordinovat činnost těchto dvou oddělení a výsledkem je oboustranná nespokojenost. Čeho se týkají nejčastější spory?…

Článek v rámci předplatného Jak efektivně nalézt potenciální klienty

20.6.2013 

Snahy o získávání nových klientů selhávají z důvodů, které se nemění už více jak dvacet let. Na vině však nejsou nástroje prodeje, nýbrž schopnosti a uvažování prodejců. Podle serveru Customer Think…

Článek v rámci předplatného Které prodejní taktiky vždycky selžou?

18.6.2013 

Existuje několik prodejních taktik, které se vám jednoduše vymstí, jestliže je použijete. Na šest takových upozornil server Inc. v nedávném článku. 1. Obcházení kontaktních osob Nesnažte se…

Na co se zaměřit při prodeji vedoucím pracovníkům

17.6.2013 

Není prodej jako prodej. Orientace na běžného spotřebitele vyžaduje zcela jinou přípravu než prodej seniorním manažerům společnosti. Server Customer Think připravil pět otázek, které je třeba…

icon Jak připravit školení obchodníků

11.6.2013 

Investice do školení obchodníků může pro firmu mít velký přínos, stejně tak však může být zbytečná, pokud si předem neujasníte, co vlastně chcete a kdo vám to má poskytnout. Tímto zajímavým tématem se…

Jak ztratit zákazníka snadno a rychle

6.6.2013 

Získat nového zákazníka je až desetkrát dražší než si udržet stálého. Přesto, že se většina firem snaží si své spokojené zákazníky udržet, stává se, že kvůli banálnímu selhání o klienta přijdou. Šest…

Kudy vede cesta k získání klíčového klienta?

4.6.2013 

Udržet si spokojeného partnera stojí pětkrát méně než získání nového. To je známý fakt, na který by obchodník neměl zapomínat zejména při prvním jednání s potenciálním klientem. Návod, jak takového…

Jak zmařit své obchodní úspěchy?

3.6.2013 

Být úspěšný v obchodním světě není snadné. Pokud se ale budete bát svých cílů dosáhnout, neuspějete už vůbec. Víte, čeho se vyvarovat, abyste nesabotovali svůj úspěch při obchodních jednáních? Server…

Článek v rámci předplatného Získejte aktuální přehled o plánech konkurence snadno, rychle a levně

28.5.2013 

Analýza konkurence je velmi komplexní činnost, která nikdy nekončí. Marketing dalších firem v oboru je třeba neustále sledovat. Není to však tak náročné, jak si možná myslíte. Výborný přehled totiž…

Výpis 16211635 z celkem 2619