Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2619 článků.

icon Jak poznáte, že váš nejlepší člověk chce odejít?

8.4.2013 

Jako manažer týmu jistě nechcete přijít jednoho dne do práce a zjistit, že váš nejlepší člověk z ničeho nic dal výpověď. Ne vždy můžete zabránit tomu, aby skutečně odešel. Pokud však chcete předejít…

8 triků nejúspěšnějších prodejců

7.4.2013 

Někteří prodejci umí zdánlivé zázraky. Netlačí vás do prodeje, ale docílí toho, že něco strašně moc chcete. Jak to dělají a proč jsou někteří tak dobří? Váhavé kontakty nechají být. Raději rychle…

icon Nové manažery nestačí jen hodit do vody, ať plavou

1.4.2013  Rozhovor se Zdeňkem Fibichem, ředitelem společnosti CADET GO a vedoucím projektu Manager's Academy

Zdeněk Fibich vystudoval ČVUT Praha a po studiu pracoval jako konstruktér. V roce 1991 nastoupil jako jeden z prvních pracovníků do divize společnosti Electrolux, kde se věnoval rozvoji prodejních…

icon Kdo s koho?

31.3.2013 

Asi to také znáte, občas se stane něco, co ve vás zvedne docela zásadní emoční vlnu. Mně se to stalo v poslední době několikrát v souvislosti s přeskupováním rolí, tedy v situacích, kde fungujeme jako…

Článek v rámci předplatného icon Co dělat, když zdědíte projekt

29.3.2013 

Ne vždy je situace tak ideální, že jeden manažer může vést projekt od začátku až do konce. Velmi často se naopak stává, že projekt takříkajíc zdědíte a musíte se rychle zorientovat. Pět následujících…

Článek v rámci předplatného Proč se prodejcům nedaří

28.3.2013 

V roce 2012 dosahovalo prodejních cílů v některých firmách pouhých 35 % prodejců. Je proto třeba si dobře uvědomit obtížnost podmínek a bariér, kterým musí ve své práci čelit. Nejčastěji uvádějí…

Jste nervózní z telefonování?

27.3.2013 

Pokud má prodejce obavy z telefonování, je za tím obvykle jeden z následujících tří důvodů: Fakt střílí naslepo. Zvedne telefon a řekne to, co se mu „zdá“ správné. Obvykle následuje odpověď jako „…

icon Jak poznáte, že jste přijali špatného obchodníka?

26.3.2013 

Každého manažera obchodního týmu zajímá především to, aby jeho podřízení dosahovali vytyčených objemů prodeje. Obchodník, který se nezorientuje v oboru, prodejním procesu a nákupních cyklech, tudíž…

icon Staré dobré náborářské dovednosti jsou stále potřeba

8.3.2013 

Dnešní doba elektronických médií by mohla vzbuzovat mylný dojem, že náborářům stačí umět vyhledávat na internetu nebo pracovat se sociálními sítěmi a že tradiční vytváření složek jednotlivých uchazečů…

icon Přehled platů žen a mužů podle krajů České republiky

8.3.2013 

Podle průzkumu mezd a benefitů Platy.cz jsou průměrné hrubé mzdy všech žen o 23% nižší než hrubé mzdy všech mužů. Průměrná mzda žen je 22 388 Kč, u mužů je o 7 000 vyšší. Rozdíl v platech mužů a žen…

icon 8 kroků ke každodennímu rozvoji obchodního týmu

6.3.2013 

Úspěšné prodejní organizace neškolí své obchodníky jen po přijetí nebo zavádění nových produktů, vzdělávají je prakticky neustále. Osm cest, jak včlenit rozvoj obchodníků i do vaší každodenní praxe,…

Článek v rámci předplatného Proč neprodáváte víc?

5.3.2013 

Pokud nevykazujete dobré prodejní výsledky, je možné, že něco děláte špatně. Podívejte se na následujících 5 příkladů chování, které dlouhodobě snižuje účinnost veškerých prodejních technik: Málo…

Článek v rámci předplatného 8 náležitostí vítězné prodejní nabídky

26.2.2013 

Úspěšný prodej znamená, že prodejce dosáhne zisku a nakupující je spokojen, protože i on nákupem získá. Právě tento vztah by měl být patrný už během prodejní prezentace. Aby tomu tak bylo, musí…

Prodejní prezentace pro více rozhodovatelů

25.2.2013 

Stále častěji dělají rozhodnutí komise či týmy lidí. Prodejci s tím musí počítat a přizpůsobit těmto okolnostem svoji prezentaci. Její dynamika se totiž v porovnání s prodejem jednotlivému člověku…

Článek v rámci předplatného icon KOMPETENČNÍ MODELY - vstupenka HR do BUSINESSu firmy

15.2.2013  Rozhovor s manažery Ing. Karlem Buchtou a Mgr. Josefem Tomanem ze společnosti CREDOS&PARTNERS HR4BUSINESS s.r.o.

Mgr. Josef Toman, MBT se již více jak 20 let zabývá vedením projektů revitalizace firem a přípravou firem na prodej, tedy strategickým řízením. Specializuje se na principy řízení firmy určované trhem,…

Výpis 16511665 z celkem 2619