Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2609 článků.

Špatné naslouchání znamená ztrátu zakázky

22.1.2013 

Proč zákazníci nenakupují? Možná proto, že je správně neposloucháte. Podívejte se, které nejběžnější chyby v naslouchání mohou způsobit, že přicházíte o obchody: Pamatujete si pouze fakta.…

icon Proč vaši obchodníci selhávají?

16.1.2013 

Nejen samotní obchodníci, ale i manažeři obchodních týmů by měli znát typické příčiny neúspěchu obchodníků, aby jim mohli předcházet. Server customerthink.com proto shrnul tyto příčiny do deseti…

Článek v rámci předplatného 9 rad pro prodejce - introverty

14.1.2013 

Být introvert nemusí automaticky znamenat, že člověk neuspěje jako prodejce. Všechno má své výhody a nevýhody, ale některé věci jsou pro introverty obtížnější. Klíčem k úspěchu je naučit se chovat se…

3 levné způsoby, jak zvýšit morálku prodejního týmu

10.1.2013 

Obchodníci jsou nejproduktivnější, když jsou dobře naladění a spokojení. Pokud tedy chcete podpořit efektivitu svého týmu a zvýšit jeho morálku, využijte následující rady portálu Business Brief.…

icon Anna Gruberová, nová ředitelka divize Audi společnosti Porsche Česká republika

8.1.2013 

Ředitelkou divize Audi společnosti Porsche Česká republika, největšího importéra nových vozů do ČR, byla s účinností od 1. ledna 2013 jmenována Anna Gruberová. Stane se tak první ženou ve vedení…

icon Jak se řeší vzdělávací potřeby zákazníka od A do Z

7.1.2013 

Petra Hrdličková se již přes deset let věnuje vzdělávání v oblasti IT. Osm let působila jako vedoucí vzdělávacího centra se specializací na HP partnerská školení. V současné době pracuje jako Business…

Top 10 článků pro obchodníky a marketéry na Management News v roce 2012

3.1.2013 

Jaká nástrahy může skrývat školení prodejních dovedností? Jak vydělat na Facebooku, jak psát pro web a jak efektivně investovat do optimalizace pro vyhledávače? Jak fungují rozum a emoce zákazníků?…

Jak se řeší vzdělávací potřeby zákazníka od A do Z

3.1.2013  Rozhovor s Petrou Hrdličkovou, manažerkou rozvoje obchodních aktivit Vzdělávacího centra Hewlett-Packard (HP)

Petra Hrdličková se již přes deset let věnuje vzdělávání v oblasti IT. Osm let působila jako vedoucí vzdělávacího centra se specializací na HP partnerská školení. V současné době pracuje jako Business…

Článek v rámci předplatného Co s nespokojenými zákazníky?

28.12.2012 

Když zákazník není spokojen, reaguje jedním ze tří způsobů: V tichosti trpí. Když by měl příště koupit stejný produkt nebo službu, od začátku bude mít k nákupu negativní přístup. V tichosti změní…

Článek v rámci předplatného 5 nejčastějších chyb v zákaznických službách

16.12.2012 

V předvánočním období čelí mnoho firem velkému náporu klientů. Podle předběžných údajů již krize pominula, ale obchodní výsledky jsou stále plné nejistot. Prodejci se musí soustředit na všechny prvky…

Článek v rámci předplatného 5 kroků při zavádění prodejní strategie

12.12.2012 

Prodejci bývají individualističtí, svobodomyslní lidé. Proto leckdy není snadné je řídit. Když se vedení firmy rozhodne pro změnu prodejní strategie, je třeba zvolit přístup, který povahu prodejců…

icon Jaroslav Vacek, nový šéf IT ve ŠkoFINu

5.12.2012 

Jaroslav Vacek převzal vedení dvacetičlenného týmu IT oddělení ŠkoFINu. Do jeho kompetence spadá provoz a rozvoj IT infrastruktury, včetně jejího dalšího vývoje a provázanosti s koncernem Volkswagen a…

icon Petr Kouřil, nový Partner a člen managementu společnosti DC VISION

27.11.2012 

DC VISION, přední poradenská společnost v oblasti řízení změn, rozvoje firemní kultury, inovačního managementu a vytváření prodejní a provozní excelence jmenovala 1. listopadu Petra Kouřila do pozice…

Článek v rámci předplatného Proč se nedaří obchody uzavřít?

26.11.2012 

Debbie Allen ve své publikaci Sky Rocketing vysvětluje, že když se nedaří obchod dokončit, obvykle je za tím jeden z následujících pěti důvodů: Spíše než o konzultativní přístup jde o konfrontaci.…

5 nezbytných pomocníků v moderním marketingu

21.11.2012 

Které nástroje mohou v marketingu ušetřit nejvíce času, energie i dalších zdrojů? Podívejte se, jak si ulehčit své každodenní marketingové úkoly. Software na podporu e-mailového marketingu.…

Výpis 16661680 z celkem 2609