Prodejci, nemějte strach z telefonování naslepo!
Telefonování naslepo je nedílnou součástí práce prodejce. Kromě toho však každý pracuje i s řadou kontaktů ze strany stávajících zákazníků či takových, kteří firmu sami kontaktovali. To by ale samo o…
Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2619 článků.
Telefonování naslepo je nedílnou součástí práce prodejce. Kromě toho však každý pracuje i s řadou kontaktů ze strany stávajících zákazníků či takových, kteří firmu sami kontaktovali. To by ale samo o…
6 lží o prodeji, které prezentují "experti"Školení prodejních dovedností je jedním z vůbec nejžádanějších. Točí se zde velké peníze a také tu o hodně jde. Někdy však školitelé učí něco, o čem si ani neuvědomují, že je vlastně lež. Koncepty,…
Řada firem staví svou strategii prodeje na prodejních týmech, ty však nejsou vždy efektivní. Částečným důvodem mohou být prodejci, kteří dávají přednost samostatné práci, nebo plány odměn, které…
Napadlo vás někdy, že psi mají mnohem lepší předpoklady pro práci prodejce, než řada lidí? Fakt je, že by asi taky nebyli dokonalí, protože moc štěkají. Na druhou stranu nedělá to i řada prodejců?…
Jak si vybudovat pozitivní prodejní imagePřijměte zodpovědnost za své jednání. Když se něco nepovede, přijměte vinu. Pak se zamyslete, jak něčemu podobnému v budoucnu předejít. Dívejte se na věci z té lepší stránky. To je důležité…
Znáte důvody, proč vaši prodejci neuzavřou tolik obchodů, kolik od nich čekáte? Možná je za tím jeden ze sedmi důvodů, které identifikoval Dave Stein, autor úspěšné knihy How Winners Sell. Nemají…
7 největších hříchů na sociálních sítíchMnoho firem pravidelně vkládá příspěvky na sociální sítě, aniž by si uvědomovalo, že jsou tyto naprosto nevhodné. Social Media Today zveřejnilo v tomto smyslu 7 největších prohřešků v sociálním…
4 možnosti, jak investovat marketingový rozpočet na konci rokuV posledním čtvrtletí má marketing snahu investovat zbylý marketingový rozpočet tak, aby splnil své cíle. Nabízíme několik možností, z nichž každá má jiný dopad na prodejní řetězec, a tudíž i na tržby…
Špatné stravovací návyky v průběhu pracovních dní výrazně přispívají k obezitě. Právě pracoviště jsou proto ideálním místem k propagaci zdravého stravování. Britský server Personnel Today přinesl…
Postprodejní péče o zákazníka je klíčem k jeho udrženíFirma Varicent Software zveřejnila výsledky pětileté analýzy, která velmi jasně ukázala, co je hlavním důvodem odchodu zákazníků. Přibližně polovina všech klientů, kteří změnili dodavatele, uvedla, že…
Společnost Canon oznámila jmenování Hermanna Anderla generálním ředitelem a jednatelem společností Océ Česká republika a Océ Slovenská republika. Hermann Anderl je odpovědný Rokusovi van Iperenovi,…
Prodej v B2B: Jak zaujmout prvním telefonátemÚčelem telefonování naslepo je zjištění, zda by firma mohla potřebovat váš produkt a má zdroje nutné k jeho pořízení. Avšak právě tento první telefonát je nejobtížnější, protože lidé zpravidla neradi…
Udržte si zákazníka pomocí 7 PCílem marketingu je především přilákat zákazníky. Mnohem levnější však je něco prodat stávajícím klientům ve srovnání s neustálým hledáním nových. Marketing, jehož prioritou je retence zákazníků, má…
Aneb... chci začít měnit úroveň zákaznických služeb a zákaznické loajality Jakou má asi měsíční odměnu prodavačka zmrzliny na náměstí městečka San Giminagno v Itálii? Možná menší než zdejší…
Marketingový guru Seth Godin je autorem užitečných rad, ze kterých by měli při své práci vycházet nejen marketéři, ale i prodejci. Proto je pro ně vhodně upravili autoři portálu About Sales.…