Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2609 článků.

Článek v rámci předplatného icon Petr Kheil, nový ředitel IT divize společnosti Samsung pro ČR a SR

15.11.2012 

Společnost Samsung Electronics Czech and Slovak dnes oznámila, že ředitelem IT divize pro Českou republiku a Slovensko se k 1. listopadu 2012 stal Petr Kheil. Z pozice ředitele IT divize bude…

Článek v rámci předplatného icon Tipy pro spolupráci náborářů a manažerů na odměnách obchodníků

14.11.2012 

Náboráři, kteří hledají specialisty na pozice obchodníků, dobře vědí, jak náročné je získat zájem nejlepších talentů, když jim firma nenabízí dostatečně atraktivní plány odměn. Měli by proto usilovat…

icon Jednička v MBTI naplno vstupuje na český trh

8.11.2012 

8. 11. 2012 Společnost Coaching Systems se stala prvním oficiálním partnerem britské společnosti OPP v České republice. OPP je vlastník autorských práv k psychodiagnostice MBTI a je jedničkou na…

5 emocí, které ovlivňují nákupní rozhodnutí

7.11.2012 

Nákupní rozhodování zákazníků ovlivňuje ve značné míře 5 emocí. Portál BusinessBrief na ně upozorňuje a radí prodejcům, jak s nimi pracovat a ovlivňovat je ve prospěch obchodu. Přijetí. Lidé vždy…

Článek v rámci předplatného 7 marketingových hříchů

6.11.2012 

Předpoklady. Předpokládáte, že vaše domněnky o tržním prostředí není třeba ověřovat, že víte, co lidé chtějí a proč zákazníci nakupují. Samolibost. Vytvořili jste strategii a víte, že je dobrá.…

Prodejci, nemějte strach z telefonování naslepo!

4.11.2012 

Telefonování naslepo je nedílnou součástí práce prodejce. Kromě toho však každý pracuje i s řadou kontaktů ze strany stávajících zákazníků či takových, kteří firmu sami kontaktovali. To by ale samo o…

Článek v rámci předplatného 6 lží o prodeji, které prezentují "experti"

30.10.2012 

Školení prodejních dovedností je jedním z vůbec nejžádanějších. Točí se zde velké peníze a také tu o hodně jde. Někdy však školitelé učí něco, o čem si ani neuvědomují, že je vlastně lež. Koncepty,…

icon Pravidla fungování úspěšných prodejních týmů

26.10.2012 

Řada firem staví svou strategii prodeje na prodejních týmech, ty však nejsou vždy efektivní. Částečným důvodem mohou být prodejci, kteří dávají přednost samostatné práci, nebo plány odměn, které…

Prodejci, hledejte inspiraci u svých psů

25.10.2012 

Napadlo vás někdy, že psi mají mnohem lepší předpoklady pro práci prodejce, než řada lidí? Fakt je, že by asi taky nebyli dokonalí, protože moc štěkají. Na druhou stranu nedělá to i řada prodejců?…

Článek v rámci předplatného Jak si vybudovat pozitivní prodejní image

24.10.2012 

Přijměte zodpovědnost za své jednání. Když se něco nepovede, přijměte vinu. Pak se zamyslete, jak něčemu podobnému v budoucnu předejít. Dívejte se na věci z té lepší stránky. To je důležité…

7 nejčastějších důvodů ztráty zakázky

14.10.2012 

Znáte důvody, proč vaši prodejci neuzavřou tolik obchodů, kolik od nich čekáte? Možná je za tím jeden ze sedmi důvodů, které identifikoval Dave Stein, autor úspěšné knihy How Winners Sell. Nemají…

Článek v rámci předplatného 7 největších hříchů na sociálních sítích

11.10.2012 

Mnoho firem pravidelně vkládá příspěvky na sociální sítě, aniž by si uvědomovalo, že jsou tyto naprosto nevhodné. Social Media Today zveřejnilo v tomto smyslu 7 největších prohřešků v sociálním…

Článek v rámci předplatného 4 možnosti, jak investovat marketingový rozpočet na konci roku

8.10.2012 

V posledním čtvrtletí má marketing snahu investovat zbylý marketingový rozpočet tak, aby splnil své cíle. Nabízíme několik možností, z nichž každá má jiný dopad na prodejní řetězec, a tudíž i na tržby…

Článek v rámci předplatného icon Tipy pro podporu zdravého stravování na pracovišti

3.10.2012 

Špatné stravovací návyky v průběhu pracovních dní výrazně přispívají k obezitě. Právě pracoviště jsou proto ideálním místem k propagaci zdravého stravování. Britský server Personnel Today přinesl…

Článek v rámci předplatného Postprodejní péče o zákazníka je klíčem k jeho udržení

2.10.2012 

Firma Varicent Software zveřejnila výsledky pětileté analýzy, která velmi jasně ukázala, co je hlavním důvodem odchodu zákazníků. Přibližně polovina všech klientů, kteří změnili dodavatele, uvedla, že…

Výpis 16811695 z celkem 2609