Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2619 článků.

icon Naučte se říkat ne, aniž byste byli nezdvořilí

26.8.2014 

Spousta lidí nerada říká ne. Toto slovo je ale součástí našeho života. Je tedy třeba naučit se je říkat, aniž bychom měli pocit viny. Server Allbusiness.com popsal několik rad jak na to. 1) Nyní ne,…

Článek v rámci předplatného Tři důvody, proč společnosti volí "inside sales"

26.8.2014 

Dosud byly prodeje založeny převážně na prodejcích mimo kancelář, kteří prodávali tváří v tvář. Podporováni byli lidmi zevnitř společnosti. Hodně společností ale mění techniku field sales" za inside…

icon 7 způsobů, jak kontrolovat finance

25.8.2014 

Vedení malé firmy je náročná práce s velkou zodpovědností. Server Businesszone.co.uk přinesl několik tipů, jak se vypořádat s financemi. 1) Přehled o daních Společnosti se často dostávají do…

Článek v rámci předplatného 6 způsobů, jak zvýšit prodeje

21.8.2014 

Snižují se vaše prodeje? Zkuste následující rady, které publikoval Salesandmarketing.com. 1) Trénink Jen s pravidelným tréninkem si mohou prodejci osvojit prodejní techniku. Trénujte je ohledně…

Článek v rámci předplatného Zvyšujte důvěru svých klientů

19.8.2014 

Důvěra vašeho klienta je důležitá. Server Topsalesworld.com proto popsal tři body, jak důvěru zvyšovat.  1) Mluvte pravdu Nemusíte si poté pamatovat, co jste řekli nebo udělali. Pokud například…

Článek v rámci předplatného Neúspěšní uchazeči: Chováte se k nim správně?

15.8.2014 

Získat nového klienta znamená vynaložit v průměru pětkrát více zdrojů (finance, čas, marketing, úsilí) než pro udržení toho stávajícího. Stálá klientská základna a nízká fluktuace zákazníků, která…

Článek v rámci předplatného icon Práce s daty je jako taneční - musíte pracovat s tím, co zrovna máte

12.8.2014  Rozhovor s Michaelou Modálkovou, výkonnou ředitelkou společnosti StatSoft (Dell Software Group)

  O čem si dnes budeme povídat? O datech, jejich přínosech a možnostech účelného využití. Naše společnost StatSoft, která na českém a slovenském trhu působí už od roku 1999, totiž vyvíjí k jejich…

Článek v rámci předplatného 4 tipy, jak být důvěryhodným prodejcem

12.8.2014 

Když budete působit jako spolehlivý prodejce, zvýšíte své šance na prodejní úspěchy. Server Allbusiness.com publikoval několik rad, jak toho dosáhnout. 1) Buďte sami sebou Jste jedineční, proto není…

Staňte se rozeným obchodníkem

6.8.2014 

Skvělým obchodníkem se nemusíte narodit. Chcete-li však působit jako rozený obchodník, vyzkoušejte rady, které poskytl server Prosalesmagazine.com. 1) Buďte empatičtí Zlepšujte svoji schopnost…

Individuální nebo firemní cíle - Co přinese více? (řízený experiment)

5.8.2014 

Také jste si už tolikrát kladli otázku, jak motivovat své obchodní zástupce k lepším výsledkům? Studovali jste literaturu a četli případové studie a říkali jste si: To by u nás nefungovalo, to je…

Článek v rámci předplatného 3 důvody vzestupu "inside sales"

4.8.2014 

Růst internetových technologií a společenské změny, které s tím souvisí, jsou jedním z důvodů nového trendu v obchodování. Inside sales, neboli prodej, kdy prodejce neopustí svoji kancelář, je na…

Článek v rámci předplatného Cold calling může být zábavnější

1.8.2014 

Většina obchodníků nepovažuje cold calling, neboli první telefonní kontakt s klientem, za zábavnou činnost. Přesto se do tohoto způsobu získávání klientů trocha zábavy vložit dá, a náročný úkol si tak…

Předejděte nespokojenosti zákazníků

30.7.2014 

Setkáváte se často s nespokojenými zákazníky? Ať už je jejich nespokojenost oprávněná nebo ne, rady zveřejněné na serveru Prosalesmagazine.com vám pomohou těmto situacím předcházet. 1) Poslouchejte…

Článek v rámci předplatného 3 tipy, jak povzbudit obchodníky k hledání nových klientů

29.7.2014 

Nemají vaši prodejci rádi telefonování novým klientům? Zamyslete se nad tím, jestli jim dáváte dobrý příklad. Vedoucí obchodních týmů si toho často nemusí být vědomi, ale mohou to být právě oni, kdo…

icon Tři věci, které se manažeři mohou naučit od prodejního týmu

24.7.2014 

Prezidentka společnosti C-Level Connections popsala pro server Salesandmarketing.com vlastní zkušenosti, jak se manažeři mohou poučit od svých prodejců. Prodejní týmy denně komunikují se zákazníky a…

Výpis 14411455 z celkem 2619