Kvalitativní a kvantitativní přidaná hodnota: Jak tento koncept využít při prodeji

V každém myslitelném oboru budete vždy bojovat s konkurencí. Klienti budou zpravidla konfrontováni s více nabídkami, než jenom s tou vaší, a záleží pouze na tom, jakou konkurenční výhodu vy máte nad zbytkem vaší konkurence. Velikou chybou by bylo snažit se pouze snížit cenu. Zaprvé vás tento postup může dostat do nebezpečné cenové války s vaší konkurencí, ze které nikdo nevychází jako vítěz. A především zadruhé, klienti daleko lépe slyší na přidanou hodnotu produktu než jeho nízkou cenu.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.