Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Zvyšujte důvěru svých klientů

Důvěra vašeho klienta je důležitá. Server Topsalesworld.com proto popsal tři body, jak důvěru…

Neúspěšní uchazeči: Chováte se k nim správně?

Získat nového klienta znamená vynaložit v průměru pětkrát více zdrojů (finance, čas, marketing,…

Naučte se správně vyjednávat

Ve spoustě lidí vyvolává pojem vyjednávání strach a úzkost. Patříte k nim i vy? Uvědomte si, že jde…

4 tipy, jak být důvěryhodným prodejcem

Když budete působit jako spolehlivý prodejce, zvýšíte své šance na prodejní úspěchy. Server…

Co se obchodník může přiučit sledováním seriálu

Z amerického seriálu Orange is the new Black (seriál o hlavní hrdince a jejím pobytu ve vězení),…

Individuální nebo firemní cíle - Co přinese více? (řízený experiment)

Také jste si už tolikrát kladli otázku, jak motivovat své obchodní zástupce k lepším výsledkům?…

3 důvody vzestupu "inside sales"

Růst internetových technologií a společenské změny, které s tím souvisí, jsou jedním z důvodů nového…

Předejděte nespokojenosti zákazníků

Setkáváte se často s nespokojenými zákazníky? Ať už je jejich nespokojenost oprávněná nebo ne, rady…

5 témat, o kterých nemluvte s klientem

V kariéře obchodníka je zásadní získat a udržet klienty. Každý zákazník je ale jiný a očekává…

Výpis 649657 z celkem 749