Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Řízení vztahů se zákazníky prostřednictvím e-mailu

Ať už firmy preferují při komunikaci se zákazníky jakékoli médium, médiem, kterému velmi rychle…

Dobrý a ještě lepší zákaznický servis

To, co dělí dobrý zákaznický servis od lepšího je v dnešní době rychlost. Rychlá odpověď či reakce…

Zákaznické služby - lepší a efektivnější

Zkratka SOUL v tomoto případě znamená Service on Unbelievable Levels tedy služby na neuvěřitelné…

Je CRM k ničemu?

Selhalo CRM jako metoda? Ve svých počátcích bylo spíše zklamáním, ale díky současným technologiím…

Sorry, zrovna nám to tady spadlo... aneb Sprostá slova v CRM

K nelibosti firem často vedou nákladné CRM aktivity spíše než k hladké komunikaci se zákazníkem k…

CRM není jen záležitostí velkých společností

Malé a střední podniky by se podle výzkumů mohly stát nejrychleji se rozvíjející částí trhu s CRM…

Jak pracuje úspěšná zákaznická podpora?

Úspěch vašeho kontaktního zákaznického střediska je často posuzován podle množství času, který musí…

Zákaznická podpora - pozor na ústa!

V oblasti CRM, v přímém kontaktu se zákazníkem, hraje přístup zaměstnanců podpory jednu z…

Výpis 451458 z celkem 458