Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Neizolujte zákaznický servis

Zákaznická střediska potřebují podporu zbytku organizace, aby mohla budovat a udržovat smysluplné a…

Content inteligence v zákaznických službách

Postupy content inteligence jsou jedním z nových trendů ve zvyšování kvality zákaznických středisek.…

Základy komunikace pro zákaznická střediska

Efektivní komunikace je základním předpokladem úspěšného fungování zákaznického střediska.…

Aby péče o zákazníka byla zisková

Proměna zákaznického střediska z nákladového centra na ziskové vyžaduje změnu cílů, procesů a…

Chmurná realita on-line zákaznických služeb

Studie doktora Jona Antona z americké Purdue University, která proběhla prostřednictvím serveru…

Vnímání je realita

Další klient vám odešel ke konkurenci, aniž by se to projevilo ve výzkumech spokojenosti, které…

Hlasová odezva a šílený zákazník

Mnoho firem si stále neuvědomuje, že jejich samoobslužné systémy v rámci zákaznických středisek…

Zákaznické středisko, které funguje

Zákaznická střediska provozují nejčastěji společnosti z oblasti finančních služeb, telekomunikací,…

Zákon zachování zákazníka

Jak rychle může něco vystydnout? Newtonův zákon ochlazování nám říká, že čas, za který určitá látka…

Výpis 433441 z celkem 458