Aktuální studie společnosti Ponemon Institute potvrdila, že klíčem k úspěšnému on-line marketingu je…
Většina firem usiluje v rámci svého zákaznického servisu o spokojenost zákazníků. Ve skutečnosti by…
Většina obchodníků by udělala cokoli, jen aby nemusela zvýšit ceny svých produktů. Obchodní…
Pro vybudování úspěšných vztahů se zákazníky společnosti musí porozumět tomu, o co se zákazníci…
V moderním managementu předpokládáme, že dobré služby se vyplatí. Článek se však zamýšlí nad tím,…
Samoobsluha má v sobě potenciál pro to, aby zákazníkům poskytla větší kontrolu nad interakcemi s…
V několika posledních letech zaváděly podniky systémy pro řízení vztahů se zákazníky zejména kvůli…
Prodejci podnikového softwaru horečně vydávají produkty, které by podnikům měly pomoci odhalit…
Představte si, že mrzne a trubky vašeho topení jsou ještě chladnější než arktický vichr venku.…