Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Zákazník potřebuje kontrolu

Aktuální studie společnosti Ponemon Institute potvrdila, že klíčem k úspěšnému on-line marketingu je…

Spokojenost není loajalita

Většina firem usiluje v rámci svého zákaznického servisu o spokojenost zákazníků. Ve skutečnosti by…

Chtějte více

Většina obchodníků by udělala cokoli, jen aby nemusela zvýšit ceny svých produktů. Obchodní…

O hodnotě rozhoduje zákazník

Pro vybudování úspěšných vztahů se zákazníky společnosti musí porozumět tomu, o co se zákazníci…

Dobrý zákaznický servis se vyplatí

V moderním managementu předpokládáme, že dobré služby se vyplatí. Článek se však zamýšlí nad tím,…

Tomu říkáte zákaznický servis?

Samoobsluha má v sobě potenciál pro to, aby zákazníkům poskytla větší kontrolu nad interakcemi s…

Návrat zákaznických služeb?

V několika posledních letech zaváděly podniky systémy pro řízení vztahů se zákazníky zejména kvůli…

Prediktivní zákaznický servis - nedotčený zlatý důl

Prodejci podnikového softwaru horečně vydávají produkty, které by podnikům měly pomoci odhalit…

7 tipů pro doživotní přízeň zákazníků

Představte si, že mrzne a trubky vašeho topení jsou ještě chladnější než arktický vichr venku.…

Výpis 442450 z celkem 458