Články z oblasti vzdělávání a poradenství

7 kroků k výjimečnému zákaznickému servisu

Je všeobecně známo, že 50 % nových podniků nepřežije první rok. Pro zb&…

Podepsaná smlouva neznamená konec prodejního procesu

Někteří obchodníci jsou tak závislí na hledání pří…

10 důvodů, proč nadále zlepšovat zákaznické služby

Zákazníci pořád dokola: Jejich očekávání ovlivňuje…

5 rad, jak opakovaně prodávat stávajícím zákazníkům

Úspěch malých firem spočíval dříve především v š&…

10 rad, jak zlepšit zákaznický servis

V dnešním světě existuje kromě ceny jen jedna další hodnota, která podstatně rozhoduje o…

Chcete získat informace o zákaznících? Odměňte je

Jen polovina britských zákazníků je ochotna poskytnout maloobchodním…

6 kroků ke ztrátě zákazníka

Chcete se spolehlivě zbavit potenciálních zákazníků? Pak se držte n&…

Dárky pro zákazníky ano, ale s rozmyslem

Dárky představují efektivní způsob, jak posilovat vztahy se zákazn&…

Usnadněte zákazníkům řešení problémů

Nespokojení zákazníci si nejčastěji stěžují na to, že musejí svůj…

Výpis 352360 z celkem 458