Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Několik tipů, jak nenuceně přejít k podpisu smlouvy

Ukončení námluv a přechod k nabídce, jejímu odsouhlasení a podpisu smlouvy. Mnoho prodejců vidí…

Jak si získat důvěru potenciálního klienta v pěti krocích

Zdá se to jednoduché. Když vám klient nedůvěřuje, s největší pravděpodobností se vám nepodaří…

5 kontraproduktivních otázek na obchodních schůzkách

Pokládání správných otázek je základem efektivní interakce s potenciálním klientem. Tedy za…

Jak pracovat s hlasem, abyste lépe uzavírali obchody

Jak již mnozí lidé vědí, v obchodu a obecně v jednání s lidmi je mnohdy důležitější, JAK něco…

Co dál, když klient řekne: „Nemám zájem.“

Oslovíte potenciálního klienta. Ten si nechá poslat nabídku. Pošlete tedy nabídku, ale klient řekne:…

5 slov a frází, které kazí obchody

Existují slova a fráze evokující akci, odhodlanost, profesionalitu a zájem o klienta. A pak jsou tu…

6 kroků k vytvoření perfektní prezentace

Nic není dokonalé. I přesto byste se však měli snažit přiblížit k dokonalosti co nejvíce. Aby vaše…

Mlčení: Kdy tuto mocnou zbraň použít při jednání?

Dalo by se říci, že většina prodejců se bojí mlčení. Mají pocit, že musejí pořád povídat. Přitom při…

Otázky, které byste měli položit každému potenciálnímu klientovi

Prodejní proces není pouze o snaze za každou cenu prodat klientovi jakýkoliv produkt. Nejen, že…

Výpis 217225 z celkem 456