Problém s lidmi, kteří přerušují ostatní, je ten, že si často svůj zlozvyk buď vůbec neuvědomují,…
Když se klientovi něco nelíbí na vaší nabídce, co myslíte, že řekne? Rádi bychom si asi všichni…
Obchodní schůzky mají většinou jeden hlavní cíl, a sice dokončit prodejní proces a uzavřít smlouvu…
Pochybnosti, nejasnosti, věci, které se klientovi nelíbí. To vše může vyústit v to, že klient něco…
Většina obchodníků to zná. Našli jste shodu mezi potřebou klienta a vaší nabídkou, domluvili jste…
V dnešní době se již nenosí paušální řešení, která jsou stejná pro všechny. Automatizace,…
Začátek jednání je často předvojem jeho průběhu a bez nadsázky se dá říci, že v prvních několika…
To, že schůzky najednou přestanou dopadat dobře a obchodník začne mít problém s uzavíráním nových…
Cílem k úspěchu v obchodním světě je profesionalita, umění komunikace, respekt a především pozitivní…