Strach z odmítnutí ze strany potenciálního zákazníka je poměrně častý problém obchodníků. Převážně…
V mnoha případech se výsledek obchodního jednání rozhodne v prvních několika málo minutách schůzky…
Řeč těla hraje významnou roli v mezilidské komunikaci. Většinou ji vnímáme spíše podvědomě, to však…
Stále příliš mnoho prodejců přemýšlí nad tím, co by měli klientům říci, místo toho, aby se…
Pravdou je, že o úspěchu nebo neúspěchu obchodu je většinou rozhodnuto v prvních deseti minutách…
Dobrý obchodník pozná nejen to, když má před sebou jedinečnou příležitost, ale umí poznat i to (což…
Schopnost přesvědčit ostatní a dostat je na vaši stranu je pro prodej zcela nezbytná. Někdo má…
Když se bavíme o obchodní schůzce, většinou si představujeme, že je to prodejce, kdo má důvod být…
Před každou nabídkou ze strany prodejce musí proběhnout analýza potřeb klienta. Analýza potřeb je…