Zjistit příčinu toho, proč obchod nevyšel, je někdy až překvapivě zapeklitý problém. Zákazník na…
Mnoho obchodů se neuskuteční kvůli ceně. Nelze však říci, že by klienti na nabízený produkt vyloženě…
Jedním ze zásadních úkolů prodejce je dostat se se svou obchodní prezentací před lidi s …
Mnoho článků a odborné literatury se logicky soustředí na to, jak klienta přesvědčit ke koupi vámi…
Status quo je jedním z odvěkých nepřátel prodeje. Přirozená lidská touha nechat věci tak, jak jsou,…
Působení na emoční vnímání klienta je minimálně stejně důležité jako racionální argumentace. To,…
V angličtině se v prodejní oblasti uchytil pojem needs analysis, v češtině analýza potřeb. Jedná se…
Obchodníci se často ptají, co mají během schůzky s klientem říci, aby si zaručili úspěch. Tato…
Vyjednávání je proces, během kterého je potřeba najít kompromis mezi oběma stranami a přitom si…