Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Jak zvládnout mediální pokrytí

Práci s médii je velice důležitou součástí marketingové strategie. Článek proto shrnuje pět mýtů a…

Nejčastější chyby při získávání publicity

První pravidlo úspěšného získávání publicity zní: Nesabotujte své úsilí hloupými a snadno…

Jak řídit reputaci 2.

Reputace podniku se zaměřuje na zákazníky, spolupracovníky a investory. Můžeme hovořit i o reputaci…

Jak řídit reputaci

Řízení pověsti podniku (reputation management) je jednou z posledních technik v práci s veřejností.…

Pozor na základní chyby při psaní tiskových zpráv

Napsali jste tiskovou zprávu a chystáte se ji rozeslat vašim kontaktům v médiích. Najděte si ještě…

PR - komunikace se zákazníky, zaměstnanci a veřejností

PR, neboli vztahy s veřejností, jsou komunikační oblastí, která bývá označována jako součást…

On-line PR má stále nedostatky

Od tiskových sekcí internetových stránek firem očekávají novináři jednoduchý přístup k tiskovým…

PR a Corporate social responsibility

I v České republice se začíná věnovat pozornost otázce tzv. sociální odpovědnosti firem (CSR…

Reklama versus PR

Všichni víme, jaké je nejstarší řemeslo. O tom, které je druhé nejstarší se však vedou v odborných…

Výpis 154162 z celkem 178