Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Chystá se etický kodex PR

Asociace PR agentur (APRA) a některé velké české firmy připravují Etický kodex Public Relations.…

Desatero efektního PR

Efektivní PR vyžaduje jasnou volbu nejvhodnějšího média a způsobu propagace pro každou konkrétní…

Blog jako nástroj PR

Každých sedm vteřin vznikne na světě nějaký blog. Firmy by si proto měly uvědomit, že právě blogy…

Šest kroků pro snadnější PR

Aktivity public relations nabízejí relativně nenákladnou cestu, jak oslovit zákazníky. Zároveň jsou…

Přečtěte si mě!

Chcete, aby vaše tiskové zprávy upoutaly pozornost médií? Inspirujte se několika postřehy odbornice…

10 marketingových kroků vedle

U malých a středních firem dochází poměrně často k základním marketingovým pochybením, která bývají…

PR není reklama

Řada lidí, včetně některých vedoucích pracovníků, stále nechápe rozdíl mezi reklamou a public…

Průzkum mezi českými novináři (červen 2003)

Podle průzkumu agentury Donath-Burson-Marsteller hodnotí česká novinářská obec práci PR agentur a…

PR odborníci radí: Neposkytujte telefonické rozhovory

PR odborníci často slyší z úst svých klientů vyprávění o tom, jak jim zatelefonoval nějaký reportér…

Výpis 163171 z celkem 178