Články z oblasti vzdělávání a poradenství

On-line newsroom v deseti krocích

Vytváření on-line newsroomu (sekce pro média) nemusí být největší prioritou vaší PR kampaně. Můžete…

5 "levných" marketingových rad

Existují způsoby, jak propagovat váš byznys, aniž by to stálo hodně peněz? Jak o sobě můžete dát…

Jak spolehlivě odradit média

Která firma by nechtěla mediální pokrytí zdarma? Pravděpodobně žádná. Přesto se však firmy často…

Ano a ne při rozhovoru s médii

Představitelé firem, kteří hovoří smédii, mají odpovědnost vůči sobě, vůči firmě i veřejnosti. Měli…

Jak se připravit na rozhovor pro média

Naučit se pracovat s médii je klíčové pro budování důvěryhodnosti firmy. Na každý rozhovor s médii…

Jak na efektivní tiskové zprávy pro Internet

Tiskové zprávy určené pro Internet nemohou být úspěšné, když nebudou splňovat určitá kritéria.…

Tisková zpráva pro Internet

Internetové tiskové zprávy mají mnoho výhod pro firmy všech velikostí. Čtenáři mohou například…

Novináři chtějí příběh

Žurnalisti, stejně tak jako řada dalších profesionálů, mají hodně práce a málo času. Jednou…

PR kampaň pro malou firmu

Řada malých firem se snaží zvládnout PR kampaně vlastními silami, ale selhává vzhledem knedostatku…

Výpis 136144 z celkem 178