Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Konec CRM mánie?

Po několika letech intenzivního růstu se dostává trh s CRM technologiemi do stagnace. Zatímco…

Rozpočet zákaznických center není nafukovací

Se vzrůstající důležitostí zákaznických kontaktních center roste i pokušení podniků investovat do…

Manažeři, podporujte svoje CRM

CRM projekty často končí neúspěšně také díky nezájmu a nedostatku podpory ze strany vyššího…

Interaktivní CRM - zákaznické služby budoucnosti

Globální trh s CRM (s hodnotou 11 miliard dolarů za poslední rok) by měl podle analýz dále růst.…

Kdy je e-komerce příliš drahá?

Před několika lety zacházely firmy s prostředky určenými pro e-komerci velmi lehkomyslně. Ukázalo se…

Nabídky výhodného nákupu v obchodních řetězcích supermarketů

V roce 1982 založil David Gold řetězec supermarketů 99 cents Only Stores. Prodává se v nich zboží,…

Výpis 559564 z celkem 564