Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Dvakrát a dost

Nedávný výzkum americké společnosti Amdocs se zaměřil na poskytování služeb zákazníkům. Tisíc…

Integrovaný program pro obchodní partnery

Společnost IBM představila zjednodušený program *PartnerWorld*, který přinese optimalizovaný přístup…

Já měřím na metry a on na palce

Marketingoví manažeři neustále dokola tvrdí, že značky jsou investicí a jako k investicím je nutno k…

Stará značka nerezaví

Světové firmy se v poslední době pokoušejí o znovuobnovení dříve populárních produktů a značek. Na…

Půjdem sbírat věrnostní body

Dnešní obchod staví svůj hon za spotřebitelem na rozličných věrnostních systémech. Člověk, který…

Cynický zákazník, cynický pán

Spotřebitelé se stále více seznamují s technikami marketingu a budování značek. Komunikace s nimi je…

Úspěch je pryč než stačíte říct "švec"

Stav úspěchu - skvělá tvůrčí atmosféra v týmech, rostoucí produktivita, daří se plnit plány, firemní…

Měnící se role zaměstnance zákaznického střediska

Zákaznická střediska zaznamenala v posledních letech výrazné změny a stejně tak tomu je i v případě…

Za hranice současných obchodních kanálů

Nedávná zvláštní zpráva serveru CRM Daily se zaměřila na problematiku řízení obchodních kanálů. V…

Výpis 532540 z celkem 564