| Zdvojnásobte to dobré, eliminujte špatné Potřebujete rychle a bez vysokých nákladů vyřešit problém v procesu? Lean akademie vám dá efektivní a… |
| Vaše značka není to, co říkáte vy, ale to co říkají vaši zaměstnanci a kandidáti o práci Nedaří se vám najít vhodné lidi? Nábor zaměstnanců je… |
| Občasné konflikty jsou součástí naší každodenní práce a většina lidí je nemá ráda. Dokážeme konflikty vždy správně vyřešit? Můžeme z konfliktů čerpat… |
| Zaměření kurzu, komu je kurz určen Kurz je určen všem, kteří se mohou dostat do situací, kdy je důležité odhalit, zda druhá strana při jednání… |
| V oblasti manažerských dovedností nabízíme spolupráci na těchto tématech: ZÁKLADY VEDENÍ TÝMU 1 x 2 dny Zaměření kurzu, komu je kurz určen … |
| Jedná se o intenzivní pětiměsíční kurz kancelářských a manažerských dovedností s dlouhodobou několikaměsíční praxí. Po jeho ukončení bude absolvent… |
| Kurz je určen manažerům nižší a střední úrovně, obchodníkům a vedoucím projektů, všem, kteří chtějí efektivně komunikovat se svými partnery. http://www… |
| Máte také někdy pocit, že Vám 24 hodin denně nestačí? Cítíte se stále uštvaní a zdá se Vám, že výsledky Vaší práce neodpovídají vynaložené energii? … |
| Stresovým situacím se v zaměstnání nevyhneme, nicméně způsob jejich zvládání je dovednost, kterou můžeme zdokonalovat. Cítíte, že se Vám Vaše reakce… |
| HACCP je zkratka anglického názvu „Hazard Analysis and Critical Control Points“ (analýza nebezpečí a kritické kontrolní body). Jedná se o systém … |
| Norma ISO 9001 řeší systém managementu kvality. Základem je uplatňování procesního přístupu ve všech organizacích, které mají tento systém zaveden a… |
| Cíle programu: - vytvořit ve skupině optimální klima pro uplatnění tvořivosti - dovést skupinu k nalezení originálních řešení kreativních problémů… |
| Cíle programu: - hodnocení osobnostních charakteristik potřebných pro spolupráci v týmu a vedení pracovních skupin Metoda: - vychází z klasických… |
| Cíle Výcvikový program je orientován na trénink nových dovednosti a na posílení spolupráce v týmu. Cílem obchodních výcviků je zvýšení efektivity… |
| Cíle Výcvikový program je orientován na trénink nových dovednosti a na posílení spolupráce v týmu. Cílem obchodních výcviků je zvýšení efektivity… |
| Postupte dále do světa Lean Six Sigma, prohlubte své znalosti a zvyšte produktivitu projektů. Naučte se řídit velké zlepšovací projekty napříč… |
| Jde o důsledný systematický postup navrhování produktů a služeb dosahujících a převyšujících Six Sigma úrovně kvality a splňujících očekávání a touhu… |
| Máte v týmu pracovníky, kteří se kariérně posunuli do manažerských pozic a nemají dostatečné zkušenosti s vedením lidí? Manažerská akademie je… |
| Máte v týmu zkušené manažery, u kterých byste chtěli posílit jejich manažerské dovednosti? Podpořit je v dalším manažerském růstu? Manažerská akademie… |
| Témata kurzu Situace, strategie a taktiky k dosažení oboustranně akceptovatelné dohody. Fáze vyjednávacího procesu krok za krokem a jejich pečlivá… |
| Účastníci budou pokračovat ve zdokonalování svého prezentačního projevu. Pracují se svými konkrétními prezentacemi. Projdou situacemi, kde budou… |
| O programu Cítíte se neustále zaneprázdnění, ale práce neubývá? Jste plni úzkosti z toho, co vás čeká, a přetížení již v okamžiku, kdy začínáte den… |
| O programu Program Leading at the Speed of Trust je určen především lídrům a je zaměřen na posílení důvěry v týmech. Účastníci rozvíjejí svou… |
| Na dílně se sny a plány firmy mění v hodnotu a zodpovědnost za to nese liniový manažer. Proč kurz Liniový manažer? Liniový manažer je v první linii… |
| jednoduchý postup při typologii na co se zaměřit čeho se vyvarovat jednání s různými typy |
| příprava průběh účastníci vedoucí porady |
| Co víme o práci mozku s informacemi a jak to souvisí s vizualizací, proč platí pořekadlo „Obraz vydá za tisíce slov“ Vizualizační techniky… |
| Sebevědomé a zároveň zdvořilé jednání Zbavte se pocitů viny, když po někom něco chcete nebo chcete někoho odmítnout Vyjednávejte a… |
| Zaměříme se na jednu z nejdůležitějších komunikačních dovedností – a to jak dávat zpětnou vazbu. Dobře podaná zpětná vazba pomáhá pochopit naše… |
| Program se zaměřuje na to, co z koučování manažer může ve své roli využít a klade důraz na uvědomění si různých stylů vedení. Ohledně koučování vybírá… |
| Probereme témata jako je: Co je to násilí v komunikaci, jak ho identifikovat? Technika nenásilné komunikace – 4P pozorování, pocit, potřeba… |
| Cíl: Naučit se, kdy a jak delegovat pravomoci. Naučit se využívat specifických schopností každého člena pracovního kolektivu. Zapojením ostatních… |
| Cíl: Objasnit odpovědí na otázky: Proč zavést týmovou práci? Co to obnáší? Jaká je úloha manažera - vedoucího týmu? Obsah : Vývoj směrem k týmu - co… |
| Vytváří rámec pro rozvoj firmy směřující k výkonu a spokojenosti. Nabízíme přístup, jak vést lidi k samostatnosti a odpovědnosti, posilujeme… |
| Základní info Tento modul zahrnuje použití pracovních postupů, jako jsou Agile and Lean, a technických postupů a technologií, jako je Cloud… |
| Základní info ITIL Specialist Drive Stakeholder Value je zaměřen na odborníky odpovědné za správu a integraci zúčastněných stran, na ty, kteří se… |
| Nezájem, nedocenění nebo nevhodná kritika patří k častým příčinám nespokojenosti lidí. Umění zpětné vazby nám umožňuje otevřeně a přitom bezpečně… |
| Potřebujete se naučit získat a udržet nadhled v náročných situacích? Zjistit, jak včas odhalit emoce, které konflikt ovlivňují a naučit se s nimi… |
| Cíl kurzu: Společenská odpovědnost / udržitelnost se dnes stává strategickou volbou mnohých předních společností. Protože je to dobré pro podnikání… |
| Cíl kurzu: Získání povědomí o standardu SA 8000 a udržování systému sociální odpovědnosti podle SA 8000 ve firmě, vazby se systémy řízení podle norem… |
| Obsah: * Základní principy týmové spolupráce * Týmové způsobilosti * Úvod do teorie osobnosti, ze které vychází metodika týmových rolí (transakční… |
| Určeno pro majitele firem, personální manažery, pracovníky personálních útvarů. Obsah: * Popis pracovního místa a jeho úloha v organizaci (příklad… |
| Pohled logistiky na kvalitu a kvality na logistiky nemusí být vždy v oboustranném pochopení. Systémy kvality v čele s normou ISO 9001:2015 všech v… |
| Zkrácení dodací lhůty a prezentace flexibilnosti je opakovaný požadavek a nesporná konkurenční výhoda každého podniku. Prostřednictvím nový a… |
| Anotace tréninku: V prostředí, kde inovace závisí na různorodých pohledech a zkušenostech si firmy nemohou dovolit promarnit potenciál, který… |
| Workoholici často působí jako ideální zaměstnanci, ale jejich neustálé přetížení ohrožuje nejen jejich zdraví, ale i týmy a firemní kulturu. … |
| Nová úloha vedúceho: od dohliadania ľudí k rozvíjaniu ľudí Vedomosti a spôsoby školiteľa, Metodika koučovania spolupracovníkov… |
| Čo to je problém, ako ho objaviť a analyzovať Systematický postup riešenia problémov Tvorivosť alebo kreativita: ako ju posilniť… |
| Určení semináře Po absolvování tohoto programu budou účastníci umět bez problémů identifikovat různé situace a druhy komunikace tak, aby si mohli… |
| Nejúspěšnější a nejznámější semináře se zaměřením na rétoriku na českém trhu - semináře vedené docentem herectví a hercem Janem Přeučilem Určení… |