TQM I. a Six Sigma - Plánování zlepšování TQM II. a Six Sigma - Postupy zlepšování Cíle na konkrétních příkladech zprostředkovat porozumění a… |
Cíle zdokonalit postupy a techniky, které účastníkům umožní lépe využívat pracovní čas rozvinout schopnosti účastníků určovat priority úkolů na… |
Cieľ kurzu: FMEA v systémoch zabezpečenia kvality, ciele a definícia FMEA procesu a návrhu,systémová FMEA, postup pri aplikácii, určenie miery rizika… |
Cieľ kurzu: Pochopenie filozofie a praktické zvládnutie základných nástrojov PM v pozícii projektového manažéra riadiaceho projektový tím… |
Zdvojnásobte to dobré, eliminujte špatné Potřebujete rychle a bez vysokých nákladů vyřešit problém v procesu? Lean akademie vám dá efektivní a… |
Vaše značka není to, co říkáte vy, ale to co říkají vaši zaměstnanci a kandidáti o práci Nedaří se vám najít vhodné lidi? Nábor zaměstnanců je… |
Občasné konflikty jsou součástí naší každodenní práce a většina lidí je nemá ráda. Dokážeme konflikty vždy správně vyřešit? Můžeme z konfliktů čerpat… |
Zaměření kurzu, komu je kurz určen Kurz je určen všem, kteří se mohou dostat do situací, kdy je důležité odhalit, zda druhá strana při jednání… |
V oblasti manažerských dovedností nabízíme spolupráci na těchto tématech: ZÁKLADY VEDENÍ TÝMU 1 x 2 dny Zaměření kurzu, komu je kurz určen … |
Jedná se o intenzivní pětiměsíční kurz kancelářských a manažerských dovedností s dlouhodobou několikaměsíční praxí. Po jeho ukončení bude absolvent… |
Kurz je určen manažerům nižší a střední úrovně, obchodníkům a vedoucím projektů, všem, kteří chtějí efektivně komunikovat se svými partnery. http://www… |
Samostatný a efektivní přístup k práci je klíčový pro úspěch, ale není vždy možné zvládnout vše sám. Kurz "Delegování" se zaměřuje na strategické… |
Kurz "Zpětná vazba" se zaměřuje na rozvoj dovedností v poskytování i přijímání zpětné vazby. Účastníci získají hlubší porozumění konstruktivnímu a… |
HACCP je zkratka anglického názvu „Hazard Analysis and Critical Control Points“ (analýza nebezpečí a kritické kontrolní body). Jedná se o systém … |
Norma ISO 9001 řeší systém managementu kvality. Základem je uplatňování procesního přístupu ve všech organizacích, které mají tento systém zaveden a… |
Cíle programu: - vytvořit ve skupině optimální klima pro uplatnění tvořivosti - dovést skupinu k nalezení originálních řešení kreativních problémů… |
Cíle programu: - hodnocení osobnostních charakteristik potřebných pro spolupráci v týmu a vedení pracovních skupin Metoda: - vychází z klasických… |
Cíle Výcvikový program je orientován na trénink nových dovednosti a na posílení spolupráce v týmu. Cílem obchodních výcviků je zvýšení efektivity… |
Cíle Výcvikový program je orientován na trénink nových dovednosti a na posílení spolupráce v týmu. Cílem obchodních výcviků je zvýšení efektivity… |
Postupte dále do světa Lean Six Sigma, prohlubte své znalosti a zvyšte produktivitu projektů. Naučte se řídit velké zlepšovací projekty napříč… |
Jde o důsledný systematický postup navrhování produktů a služeb dosahujících a převyšujících Six Sigma úrovně kvality a splňujících očekávání a touhu… |
Máte v týmu pracovníky, kteří se kariérně posunuli do manažerských pozic a nemají dostatečné zkušenosti s vedením lidí? Manažerská akademie je… |
Máte v týmu zkušené manažery, u kterých byste chtěli posílit jejich manažerské dovednosti? Podpořit je v dalším manažerském růstu? Manažerská akademie… |
Témata kurzu Situace, strategie a taktiky k dosažení oboustranně akceptovatelné dohody. Fáze vyjednávacího procesu krok za krokem a jejich pečlivá… |
Účastníci budou pokračovat ve zdokonalování svého prezentačního projevu. Pracují se svými konkrétními prezentacemi. Projdou situacemi, kde budou… |
O programu Cítíte se neustále zaneprázdnění, ale práce neubývá? Jste plni úzkosti z toho, co vás čeká, a přetížení již v okamžiku, kdy začínáte den… |
O programu Program Leading at the Speed of Trust je určen především lídrům a je zaměřen na posílení důvěry v týmech. Účastníci rozvíjejí svou… |
Na dílně se sny a plány firmy mění v hodnotu a zodpovědnost za to nese liniový manažer. Proč kurz Liniový manažer? Liniový manažer je v první linii… |
jednoduchý postup při typologii na co se zaměřit čeho se vyvarovat jednání s různými typy |
příprava průběh účastníci vedoucí porady |
Co víme o práci mozku s informacemi a jak to souvisí s vizualizací, proč platí pořekadlo „Obraz vydá za tisíce slov“ Vizualizační techniky… |
Sebevědomé a zároveň zdvořilé jednání Zbavte se pocitů viny, když po někom něco chcete nebo chcete někoho odmítnout Vyjednávejte a… |
Zajímá Vás, jak měřit a rozvíjet motivaci svou a svých kolegů? Hledáte praktický nástroj, který dokáže kvantifikovat motivaci? Chcete tento… |
Zaměříme se na jednu z nejdůležitějších komunikačních dovedností – a to jak dávat zpětnou vazbu. Dobře podaná zpětná vazba pomáhá pochopit naše… |
Probereme témata jako je: Co je to násilí v komunikaci, jak ho identifikovat? Technika nenásilné komunikace – 4P pozorování, pocit, potřeba… |
Cíl: Naučit se, kdy a jak delegovat pravomoci. Naučit se využívat specifických schopností každého člena pracovního kolektivu. Zapojením ostatních… |
Cíl: Objasnit odpovědí na otázky: Proč zavést týmovou práci? Co to obnáší? Jaká je úloha manažera - vedoucího týmu? Obsah : Vývoj směrem k týmu - co… |
Vytváří rámec pro rozvoj firmy směřující k výkonu a spokojenosti. Nabízíme přístup, jak vést lidi k samostatnosti a odpovědnosti, posilujeme… |
Základní info Tento modul zahrnuje použití pracovních postupů, jako jsou Agile and Lean, a technických postupů a technologií, jako je Cloud… |
Základní info ITIL Specialist Drive Stakeholder Value je zaměřen na odborníky odpovědné za správu a integraci zúčastněných stran, na ty, kteří se… |
Nezájem, nedocenění nebo nevhodná kritika patří k častým příčinám nespokojenosti lidí. Umění zpětné vazby nám umožňuje otevřeně a přitom bezpečně… |
Potřebujete se naučit získat a udržet nadhled v náročných situacích? Zjistit, jak včas odhalit emoce, které konflikt ovlivňují a naučit se s nimi… |
Odbourejte bariéry v týmu! Firemní workshopy na míru: Obsah vytvářím na základě rozhovoru se zadavatelem a po vyhodnocení vstupního dotazníku od… |
Cíl kurzu: Společenská odpovědnost / udržitelnost se dnes stává strategickou volbou mnohých předních společností. Protože je to dobré pro podnikání… |
Cíl kurzu: Získání povědomí o standardu SA 8000 a udržování systému sociální odpovědnosti podle SA 8000 ve firmě, vazby se systémy řízení podle norem… |
Určeno pro majitele firem, personální manažery, pracovníky personálních útvarů. Obsah: * Popis pracovního místa a jeho úloha v organizaci (příklad… |
Určeno pro všechny manažery nákupních oddělení, nákupčí a jejich asistenty, kteří cítí potřebu učinit prezentace své práce efektivnějšími. Cíl:… |
Nová úloha vedúceho: od dohliadania ľudí k rozvíjaniu ľudí Vedomosti a spôsoby školiteľa, Metodika koučovania spolupracovníkov… |
Čo to je problém, ako ho objaviť a analyzovať Systematický postup riešenia problémov Tvorivosť alebo kreativita: ako ju posilniť… |
Určení semináře Po absolvování tohoto programu budou účastníci umět bez problémů identifikovat různé situace a druhy komunikace tak, aby si mohli… |