CÍLE MODULU: Naučíte se systému řízení práce a rozvinete své dovednosti z oblasti motivace delegováním.Naučíte se formulovat cíle, příkazy, instrukce… |
Hodnotící pohovor s pracovníkem |
Výběr spolupracovníků (ideální výběrové řízení) |
Určeno pro: všechny pracovníky, kteří k prosazování svých myšlenek, nápadů apod. využívají prezentací pro velké i malé skupiny (nebo jednotlivce)… |
Určeno pro: manažery a „neobchodním“ pracovníky, kteří chtějí zlepšit své vyjednávací dovednosti při jednání se svými spolupracovníky (nadřízení… |
Vidle, pila, traktor; pod těmito pojmy si každý představí zejména tvrdou práci. V tomto programu tak ale v žádném případě nebude. Pracovní nástroje… |
Indiana Jones při svém bádání zažíval spoustu nečekaných situací, musel se vypořádat se spoustou překážek, adrenalin mu byl zcela vlastní. To vše aby… |
Záměrem modulu je naučit účastníky používat dvě typologie osobnosti – MBTI a stylů učení, které se často využívají při řízení lidí, sestavovaní týmů… |
Zaměření kurzu Kurz je zaměřen na rozvíjení dovedností těch, jejichž úspěch závisí na práci jimi vedených týmů. Komu je kurz určen Určeno pro… |
Zaměření kurzu Kurz je zaměřen na základní znalosti a dovednosti členů projektových týmů. Komu je kurz určen Program je určen pro všechny členy… |
Dokážeme pro Vaši firmu v uvedených oblastech zpracovat analýzy stávajícího stavu, pomoci určit stupeň ohrožení a určit priority řešení, vypracovat… |
Dokážeme pro Vaši firmu v uvedených oblastech zpracovat analýzy stávajícího stavu, pomoci určit stupeň ohrožení a určit priority řešení, vypracovat… |
Základní kurz pro pracovníky, kteří mají zájem o možnost co nejširšího uplatnění v řídící funkci v organizacích malého a středního typu. Typ kurzu:… |
Komu je kurz určen: manažeři Cíl a přínos: Zefektivnit práci vzhledem k času, který je na ni přidělen. Naučit se organizovat svoji práci. Ujasnit si… |
Komu je kurz určen: manažeři Cíl a přínos: Poznat sebe sama a pomocí osvědčených psychologických metod zvýšit svou výkonnost a současně dospět k… |
Seznamte se s metodami hodnocení zaměstnanců. Připravte se na vedení hodnoticího pohovoru a posilněte svou dovednost klást dobré otázky, které povedou… |
Naučte se pracovat s odlišným názorem komunikačního partnera a zvládat jeho i své emoce. Pochopte, proč je třeba poznat druhého, na základě toho… |
Určeno pro: Top management, nižší a střední management, obchodníci Cíl: * Pochopit význam týmu, spolupráce, individuálních rolí, efektivní komunikace… |
Určeno pro: obchodníky Cíl: * Získat informace, podněty a zkušenosti v přístupu k obtížným typům zákazníka * Osvojit si dovednosti zvládání různých… |
Tréninkové semináře vycházejí především z praktických zkušeností účastníků a jsou vedeny s důrazem na interaktivní zapojení jich všech. Využívají… |
Tréninkové semináře vycházejí především z praktických zkušeností účastníků a jsou vedeny s důrazem na interaktivní zapojení jich všech. Využívají… |
Určeno pro manažery, podnikatele, obchodníky, pracovníky sekretariátu a reklamací, pro všechny, kteří musí čelit záplavě požadavků, účinně komunikovat… |
Určeno manažerům a vedoucím podnikatelům Cíl využít potenciál asertivity pro denní manažerskou praxi Obsah V čem spočívá asertivní jednání -… |
2 dny Motto: "Porada může být Vaší noční můrou, můžete na ní spát, nudit se a ostatní do ní nutit. Může však být i místem komunikace a spolupráce v… |
Motto: "Než učiním rozhodnutí, umím modelovat, kterak budou vypadat výnosy a náklady." Vztah ekonoma a obchodníka ve většině firem není optimální.… |
INDIVIDUÁLNÍ PŘÍSTUP - PROGRAMY NA KLÍČ Význam má takové vzdělávání, které reaguje na zcela konkrétní potřeby. Metody výuky: * výklad *… |
INDIVIDUÁLNÍ PŘÍSTUP - PROGRAMY NA KLÍČ Význam má takové vzdělávání, které reaguje na zcela konkrétní potřeby. Metody výuky: * výklad *… |
Kurz je vhodný pro všechny řídící pracovníky, kteří mají zájem pracovat a vytvářet dobrý pracovní tým a skupinu. Naučí se určovat typy skupin, jejich… |
Tento kurz je určen pro střední a vyšší management. je zaměřen na hlavní úkoly managementu při vedení lidí. Účastníci se naučí deset pravidel jak… |
Komu je kurz určen? Všem, kdo potřebují dobře komunikovat s ostatními: pracovníci pro styk se zákazníky, marketéři, obchodníci, manažeři, mistři… |
Potřeba Lidé jsou závislí na práci ve skupinách v těch případech, kdy daného výsledku nelze dosáhnout úsilím jednotlivce. Práce ve skupinách je však… |
Délka kurzu: 300 hodin Charakteristika: Intenzivní zdokonalovací kurz pro absolventy středních a vysokých škol, pracujících v odborných ekonomických… |
Cílem tohoto tréninku je naučit manažery porozumět a pracovat se základními koncepty firemních strategií. Může být koncipovaný jako workshop, ve… |
Cílem tréninku je pochopit význam firemní kultury a jejího dopadu na výkonnost a firemní procesy. Druhou rovinou je uvědomění si zákonitostí, přínosů… |
Workshop pro manažerský tým. Na základě strategické mapy popisuje a optimalizuje firemní procesy. Jedná se o firemní program. Naše rozvojové… |
Dlouhodobý rozvojový program, jehož cílem je definovat optimální firemní kulturu odpovídající podmínkám a cílům firmy a nastartovat a realizovat… |
Hlavní myšlenka Jednání se dnes téměř nedá vyhnout. Doma, v práci, mezi přáteli, pořád o něčem jednáme. Naše intuitivní jednání je většinou soutěživé… |
Hlavní myšlenka Koučování je pojem, který v moderním řízení často užíváme, nicméně málokdy si pod ním představujeme totéž; konkrétní chápání tohoto… |
Change Management Course Objectives: Today's competitive business environment requires an unprecedented degree of flexibility, creativity, and… |
Business Management Simulation Overview: As the executive team, the students are provided with the seed capital (investment money) to start up their… |
Kurz obchodních dovedností v anglickém a německém jazyce určený pro mírně až středně pokročilé posluchače. V průběhu workshopu nebo mikrokurzu si… |
Kurz obchodních dovedností v anglickém a německém jazyce určený pro mírně až středně pokročilé posluchače. V průběhu workshopu nebo mikrokurzu si… |
Program nabízí kompletní kvalifikaci a je vysoce prakticky zaměřený. Učitelé získají dovednosti a zkušenosti, které jsou potřebné pro vstup jejich… |
Program nabízí kompletní kvalifikaci a je vysoce prakticky zaměřený. Učitelé získají dovednosti a zkušenosti, které jsou potřebné pro vstup jejich… |
Kurz je vytvořen na míru potřebám pracovníků firemní zákaznické podpory, helpdesků, call-center a reklamačních oddělení, kteří musí běžně řešit… |
Kurz je zaměřen jednak na pracovníky v oblasti personalistiky a lidských zdrojů, kteří pracují v nadnárodních společnostech nebo firmách s mezinárodní… |
Skolení je zaměřeno na metody vyhodnocování úspěšnosti webových stránek, e-shopů, PR článků, reklamy na internetu (PPC, bannery …), affiliate programů… |