Manažerské kurzy

Manažerské kurzy - Job offers

Listing 2151 to 2200 - Do you wish to see all 2476 courses register
Description
Motivační teorie Analýza prostředí a motivace Autodiagnostika vedoucích pracovníků Efektivní řízení podřízených Způsoby pomoci podřízeným v růstu…
Účastníci Vedoucí zaměstnanci. Velikost skupiny do 16 účastníků. Cíle * Definovat účel a přínosy z hodnocení pro zaměstnance, firmu i zákazníky. *…
Účastníci Vedoucí zaměstnanci. Velikost skupiny do 16 účastníků. Cíle * Identifikovat klíčové podmínky pro dobrý výběr nového spolupracovníka. *…
Týmový management
Cílový management
Metody práce : Action learning Řízená diskuse Přednáška Manažerské hry Inscenační metody Modelové příklady Creativ learning Případové studie…
Metody práce : Action learning Řízená diskuse Přednáška Manažerské hry Inscenační metody Modelové příklady Creativ learning Případové studie…
Pro naplňování našeho poslání jsme vyvinuli vlastní unikátní metodiku SOLUTIONS Focused s podtitulem "Koučování k výsledkům" představující jedinečnou…
Pro naplňování našeho poslání jsme vyvinuli vlastní unikátní metodiku SOLUTIONS Focused s podtitulem "Koučování k výsledkům" představující jedinečnou…
Řídit znamená: plánovat, realizovat, měřit a zlepšovat (PDCA)
Řídit znamená: plánovat, realizovat, měřit a zlepšovat (PDCA)
Klademe důraz nejen na získání znalostí, ale především preferujeme trénink a výcvik dovedností. Náš způsob práce umožňuje sebepoznání, jehož rozvoj je…
Klademe důraz nejen na získání znalostí, ale především preferujeme trénink a výcvik dovedností. Náš způsob práce umožňuje sebepoznání, jehož rozvoj je…
Úspěšná a kvalitní prezentace výrobku Vám otevírá cestu k prodeji a získání objednávky. Naučíte se jak přesvědčit zákazníka o koupi, naučíte se…
Jednotlivec může plně rozvinout své schopnosti a dovednosti pouze v dobře fungující skupině - týmu. Je velmi důležité nezajímat se jenom o rozvoj…
Vzdělávání je neustávající lidská potřeba. Ať chceme, nebo nechceme, celý život nás provází proces učení, vyhodnocování zkušeností, anylýza příčin,…
Vzdělávání je neustávající lidská potřeba. Ať chceme, nebo nechceme, celý život nás provází proces učení, vyhodnocování zkušeností, anylýza příčin,…
Základní výhody Vyberete si přesně ta témata, o která máte zájem a my vám připravíme seminář ušitý na míru vaši společnosti. Cenová přijatelnost (při…
Základní výhody Vyberete si přesně ta témata, o která máte zájem a my vám připravíme seminář ušitý na míru vaši společnosti. Cenová přijatelnost (při…
Ciele: Po absolvovaní tréningu budú účastníci: * poznať princípy rozhodovania a efektívneho rozhodovania * ovládať rozhodovacie techniky a…
Ciele: Po absolvovaní tréningu budú účastníci: * poznať rozdiely medzi vedením a riadením, medzi manažérom a lídrom * poznať potrebu súladu…
Lektorské zručnosti   Typ aktivity: Tréning Dĺžka trvania: 2 dni Kód: MJBT012   Obsah aktivity: Osobnosť lektora Vzdelávanie - špecifiká a úskalia Skupina…
Pokročilé prezentačné zručnosti   Dĺžka trvania: 1 deň Kód: MJBT011 Obsah aktivity: Zvýšenie pôsobivosti prezentácie Analýza publika a vybranie cieľa Ako…
Vyučují lektoři s bohatými praktickými a teoretickými zkušenostmi. Školení probíhá na základě požadavků objednatele "na klíč" Po absolvování…
Vyučují lektoři s bohatými praktickými a teoretickými zkušenostmi. Školení probíhá na základě požadavků objednatele "na klíč" Po absolvování…
* provádíme školení jak jednotlivců tak i početnějších skupin * školení probíhá ve spolupráci se Střední zemědělskou školou v Klatovech * v moderní…
Obsah kurzu: modelové praktické návody na řešení problémů tradičními i tvořivými metodami výhody i limity kreativních přístupů rozvoj tvůrčího…
Obsah kurzu: definice krize základní prvky krizového managementu analýza stupně ohroženosti stanovení krizové strategie
QFD-Quality Function Development
DoE-Design of Experiments
Training Overview: Participants will learn how to build a compelling brand through integrating all the elements of the Marketing Communications…
Training Overview: a comprehensive overview of logistics/supply chains for corporations.   Goals: Understand the increasing importance of…
Tento kurz je určen majitelům firem a manažerům firem. Prezentujeme základní nástroje a modely strategického řízení firem. Provedeme základní…
Tento kurz je určen majitelům firem a manažerům firem. Seznámí pracovníky se základy managementu a základními modely řízení. Provedeme trénink řešení…
Keď sa pozeráte na človeka, ktorý chodí s papierom a nevie, kam ho má položiť, keď vidíte niekoho, kto sedí a ani nevie presne, čo má práve teraz…
Keď začne vrcholový manažment aktívne študovať programy a následne ich aplikovať, neraz príde na myšlienku, že by sa to oplatilo aj jeho skupine. Ak…
Dvoudenní výcvikový seminář Cíl: * pomoci manažerům orientovat se ve změnách - ve stabilnějším prostředí dřívějších desetiletí vyhovoval komunikační…
Jednodenní výcvikový seminář pro nemanažery * klasické znaky špatného řízení času * vývoj od první ke čtvrté generaci řízení času * čtyři kvadranty…
Řízení jakosti-ČSN ISO 9000
Zvyšte vaši efektivitu při telefonování Profesionální telefonování se týká každého z nás. Ať už pracujeme jako operátor telemarketingového centra…
Jak na to, abychom „správně“ motivovali? ¨ „Správně motivovat“ sebe sama i ostatní, aby dosahovali výkonů, které od nich společnost očekává, není…
Cíl: Upřesnit současná evropská pravidla společenského styku a vystupování
„Nepoužívám jen všechny své mozkové buňky, ale i ty, jež si mohu vypůjčit od jiných.“ - Woodrow Wilson Co je delegováníBariéry delegování
Rozsah tréninku: 2 dny Úvod tréninku Představení účastníků a trenéra Očekávání od tréninku Řízená diskuse: „Úspěšné versus neúspěšné změny" v…
Rozsah tréninku: 2 dny Úvod tréninku Představení účastníků a lektora Brainstorming: Očekávání účastníků od tréninku, s čím přicházíte Budování a řízení…
Jak vytýkat chyby podřízeným a kolegům  Cíl: Naučit vedoucí pracovníky konstruktivně vytýkat chyby podřízeným a kolegům Program Zvyšování výkonu: Potřeba…
Cíl: Naučit manažery dovednosti koučování, které potřebují k vedení a povzbuzování svých lidí k vyššímu výkonu Videoprogram používá jednoduchá jasná…
Při zavádění neustálého zlepšování procesů je užitečné vytvořit jádrovou skupinu lidí se specifickou metodickou i praktickou výbavou, a to jak z…
ISO 9000:2000 vycházejí z nového pohledu na systém managementu kvality, který se orientuje na zákazníka, stanovuje obecné principy vedení lidí,…