| Tento kurz, akreditovaný MŠMT, trvá celkem 18 dní, které jsou rozděleny do 9 bloků po 2 dnech. PŘI SESTROJENÍ TOHOTO KURZU NA MÍRU VAŠÍ SPOLEČNOSTI… |
| The negotiation process is all about knowing -- knowing your own objectives and limitations, as well as knowing all you can about ‘the other side… |
| Satisfying customers is the foundation of business success. This interactive, skills-based workshop will give customer service professionals the tools… |
| DEN 1: Efektivní komunikace s kolegy a podřízenými Efektivní mobilizace kolegů a podřízených při užití participativního a direktivního stylu řízení … |
| účastníci by měli být schopni zvládat vedení týmu, rozhodovat i určovat priority. Měli by být schopni komunikovat s podřízenými i nadřízenými. Měli… |
| posílení spolupráce uvnitř týmu, nebo mezi jednotlivými skupinami, účastníci by si měli uvědomit podstatu týmových rolí i nepostradatelnost… |
| Cílem tohoto jednodenního bloku je předat "technické" informace ve srozumitelné formě administrativním pracovníkům objednatele (call centra, podpora,… |
| Kurz je určen pro liniový, střední a TOP management… |
| Proč se u člověka střídají pocity štěstí a skepse, jistoty a beznaděje? Co je hlavní příčinou neúspěchu, nemocí, selhání a ztrát? Kdo je to… |
| Jaký je rozdíl mezi účetnictvím a finančním plánováním? Jak dělat finanční plánování efektivně a jednoduše? Jak se nedostat do ztráty navzdory… |
| Pro koho je kurz přínosný? Kurz je určen pro pracovníky odpovědné za ekologii podniku, zavádění a udržování systému managementu péče o životní… |
| Pro koho je kurz přínosný? Kurz je zaměřen na základní odbornou přípravu pracovníků, kteří budou ve svých organizacích řídit zavádění nebo provoz… |
| Prezentácia ako nástroj pre rozvoj obchodných príležitostí Stane sa vám niekedy, že obchodník prezentuje nesprávnej osobe? V nesprávný čas obchodného… |
| Termín: 24. 4. 2017 Miesto: Bratislava Cena: 6800 Kč + DPH 245 € + DPH Počet výukových dní: 1 (8 vyučovacích hodín)… |
| Termín: 15. 5. 2017 Miesto: Bratislava Cena: 5600 Kč + DPH 200 € + DPH Počet výukových dní: 1 (8 vyučovacích hodín)… |
| Naučíte se tvořit reklamu, kterou si zákazníci zapamatují Kreativita zaujme, kreativita prodává! Návody, tipy a tajné triky pro tvorbu úspěšných… |
| Tipy a triky pro marketing neziskových a charitativních organizací I nízkonákladová reklama funguje! Jak se osvobodit od grantů a dotací a dosáhnout… |
| Obdivujete sehrané týmy Formule 1 nebo dokonale fungující řídící štáby v NASA? Myslíte, že je to jen sen a že se nikdy nemůže stát ve vaší firmě… |
| Test Emoční inteligence Přehledná výstupní zpráva vč. rozvojových doporučení k dispozici ihned po vyplnění! Ukázkový výstup zde.… |
| Disciplína business analýzy je popsána ve dvojici sesterských kurzů Business analýza dle BABOK® a Business Analysis Foundation. V nich se mimo jiné… |
| Kurz se zaměřuje na praktické použití CASE nástroje Sparx Enterprise Architect pro modelování všech vrstev Enterprise architektury od strategických… |
| Vyberte ty, se kterými uspějete Rozklíčujete, kdo je nejvhodnější kandidát pro konkrétní pozici Zvýšíte výkonnost svých týmů Objevíte skryté… |
| V rámci tohoto tréninku si vnitropodnikoví trenéři osvojí klíčové prvky „přístupu Krauthammer International“ a to pomocí interaktivní a dynamické… |
| Interní koučové si osvojí škálu diagnostických nástrojů, procvičí různé varianty a metody koučování, využijí konfrontační postoj a další podpůrné… |
| Firemní workshopy na míru: Obsah vytvářím na základě rozhovoru se zadavatelem a po vyhodnocení vstupního dotazníku od účastníků. Délka je závislá na… |
| Firemní workshopy na míru: Obsah vytvářím na základě rozhovoru se zadavatelem a po vyhodnocení vstupního dotazníku od účastníků. Délka je závislá na… |
| Pro koho jsou tréninky TELEMARKETING určeny: telemarketéři, přepážkoví pracovníci - teleři, servisní pracovníci působící u privátní a firemní… |
| Cílem tohoto tréninku je naučit manažery porozumět a pracovat se základními koncepty firemních strategií. Může být koncipovaný jako workshop, ve… |
| Cílem tréninku je pochopit význam firemní kultury a jejího dopadu na výkonnost a firemní procesy. Druhou rovinou je uvědomění si zákonitostí, přínosů… |
| Hlavní myšlenka Jednání se dnes téměř nedá vyhnout. Doma, v práci, mezi přáteli, pořád o něčem jednáme. Naše intuitivní jednání je většinou soutěživé… |
| Hlavní myšlenka Koučování je pojem, který v moderním řízení často užíváme, nicméně málokdy si pod ním představujeme totéž; konkrétní chápání tohoto… |
| Koučování se uplatňuje jako jedna z nejvýznamnějších forem vedení lidí. Je založena na aktivním poznání, učení a tréninku koučovaného, který je… |
| Mentoring je způsob vedení zaměstnanců, který funguje na principu rozvíjení méně zkušených jednotlivců (mentorovaných), osobami staršími a zkušenými v… |
| Insights Discovery Lumina Learning Další osobnostní typologie (MBTI / DISC /Predictive Index / Management Drives / Success Insights) |
| Employee engagement Rozvoj HR business partneringu HR audit>Performance management Talent management & Nástupnictví Rozvoj procesu interní… |
| Realizace na zakázku |
| Realizace na zakázku |
| Tok hodnot obsahuje všechny kroky, které jsou v současné době prováděny za účelem dodání produktů a služeb koncovým uživatelům a zákazníkům, ať už… |
| Úvod Program určený pro mluvčí, prezentující, manažery a další, jejichž práce vyžaduje okamžité reakce a pohotovou argumentaci. Pro všechny, kteří… |
| Cíl Efektivně zvládnout metodu, vedoucí ke zvýšení kreativity a výkonnosti týmu Obsah Jak vést warming-up Osobní míra kreativity TEST E.S.O. Motivace osobní… |
| V kurze sa budeme zaoberať ako prípravou a vytváraním výberového rozhovoru, tak aj jeho realizáciou a vyhodnotením od rôznych typov výberových… |
| Kurz zoznámi poslucháčov, predovšetkým neekonómov, so základmi ekonómie všedného dňa. |
| Cíl kurzu: Posílit vlastní sebejistotu a sebeúctu v jednání s okolím Pochopit smysl a účel asertivity a principy asertivní komunikace Naučit se vědomě… |
| Hledáte? KOUČOVÁNÍ - efektivní manažerské vedení ... hledejte ZDE » INDIVIDUÁLNÍ KOUČINK ... pokračujte dále » Osobní koučink je ideální… |
| Manažer je zaměstnanec, který zodpovídá za provoz firem a organizací. Jeho pracovní náplň může být rozdílná a na různých řídících úrovních, ale vždy… |
| TQM I. a Six Sigma - Plánování zlepšování TQM II. a Six Sigma - Postupy zlepšování Cíle na konkrétních příkladech zprostředkovat porozumění a… |
| Cíle zdokonalit postupy a techniky, které účastníkům umožní lépe využívat pracovní čas rozvinout schopnosti účastníků určovat priority úkolů na… |
| Cieľ kurzu: FMEA v systémoch zabezpečenia kvality, ciele a definícia FMEA procesu a návrhu,systémová FMEA, postup pri aplikácii, určenie miery rizika… |
| Cieľ kurzu: Pochopenie filozofie a praktické zvládnutie základných nástrojov PM v pozícii projektového manažéra riadiaceho projektový tím… |