Social Selling Masterclass: Pokročilé techniky prodeje na sociálních sítích

Společnosti, které adaptovaly techniky tzv. social sellingu vytvářejí o 45 % více obchodních příležitostí a obchodníci využívající tyto techniky dosahují svých obchodních kvót o 51 % častěji než ostatní obchodníci s konvenčními postupy.

Workshop "Social Selling Masterclass"

V posledních pár letech se i v České republice začal objevovat termín „Social Selling“. Málokdo ale pořádně ví, co se pod tímto termínem skrývá. Dnešní stav technologií umožňuje aplikovat metody, o kterým se obchodníkům dříve ani nezdálo. Kromě sociálních sítí jako LinkedIn, Facebook, Instagram, Twitter je to např. použití live videí, virtuální reality, rozšířené reality nebo tzv. virtuálních asistentů jako chatboti.

Dvě persony českého obchodu a recruitmentu, Josef „josé” Kadlec z GoodCall a Recruitment Academy a David Kolář z BusinessAnimals.cz, se spojily, aby vytvořily unikátní Social Selling workshop zaměřený na nové postupy prodeje na sociálních sítích.

Tato Social Selling Masterclass je určena všem obchodníkům, obchodním zástupcům a reprezentantům, obchodním ředitelům, account manažerům, relationship manažerům a komukoliv, kdo chce prodávat více a efektivněji pomocí sociálních sítí a s technologiemi.

Termíny kurzu

  • 21. 5. 2018 - Brno (Impact Hub Brno, Cyrilská 7,)
  • 31. 5. 2018 - Praha (Hotel Jurys Inn, Sokolovská 11)

POZOR! Kurz proběhne pouze v těchto dvou termínech a nebude se opakovat.

Chci se registrovat

Cíle kurzu

  • Maximalizovat využití sociálních sítí pro potřeby prodeje a zlepšit obchodní výsledky
  • Snížit náklady na akvizici nových zákazníků využitím tzv. social sellingu
  • Získat rozhodující výhodu nad konkurencí zlepšením vyhledávacích technik a technik odkrývání skrytých zdrojů se zákazníky
  • Zlepšit efektivitu, úspěšnost prodeje a vyhledávaní těžce nalezitelných kontaktů v mezinárodním obchodě
  • Rozšířit množství relevantních prospektů
  • Aplikovat okamžité změny k progresivnímu využívání LinkedInu, Facebooku a dalších sociálních sítí
  • Zlepšit výkonnost celých obchodních týmů ve společnostech a korporacích

Modul 1:

  • Úvod do social sellingu, současné trendy a data
  • Inbound Sales versus Outbound Sales
  • Vytvoření komunity, která nakupuje jako součást personal brandu

Modul 2:

  • Vyhledávání zákazníků na sociálních sítích jako LinkedIn, Facebook, Twitter a dalších
  • Legální hacky, jak obcházet omezení a placené funkce na sociálních sítích
  • Metody kontaktování zákazníků a zvyšování procenta jejich odpovědí
  • Boolean logika, X-ray search a další praktiky moderního „salesáka“
  • Techniky vyhledávání kontaktních e-mailů a telefonních čísel
  • Vytváření zpráv, které zákazníci nemohou ignorovat
  • Automatizace vyhledávání prospektů

Modul 3:

  • Definice obchodního osobního brandu aneb nemusíme být „youtubery“
  • Osobní branding jako podceňovaný nástroj současného byznysu
  • Techniky budování osobního brandu a nástroje pro denní použití

Modul 4:

  • Inbound sales: chatbot leadgen, input leadgen
  • Moderní technologie, které využijete v denní rutině obchodníka

Neváhejte se registrovat na workshop a zvyšte svoje obchodní úspěchy a výkonnost svých obchodníků.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace