Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2498 článků.

icon Společnost Compaq Computers pořádá pro své zákazníky semináře s brainstormingem

29.8.2001 

Zatímco mnozí ostatní prodejci hardwaru podněcují potenciální zákazníky k investicím do technologií, snaží se společnost **Compaq Computer Corp.** přitáhnout kupující rozdělením znalostí, které jim…

icon Jak by měl vypadat projektový tým pro správu znalostí

27.8.2001 

Jestliže chce společnost dosáhnout určitého cíle, potřebuje k tomu kromě zájmu investorů různé dovednosti a zkušenosti. Jelikož členové projektového týmu obvykle pocházejí z různých oborů, je…

icon Poskytovatelé aplikačních služeb zasahují i do oblasti poradenství

16.8.2001 

Poskytovatelé aplikačních služeb (ASP) nabízejí přístup ke stejnému typu softwaru jako, jaký byl k dispozici dříve. Z toho vyplývá vyšší úroveň softwarových služeb, jejich rychlejší rozvoj a snadný…

icon TransLease Pro - spolupráce všech subjektů zapojených do pronájmu automobilů

15.8.2001 

Systém **TransLease Pro** zabezpečuje spolupráci vlastníků, prodejců a opravářů pronajatých vozidel (po celou dobu jejich životnosti) a poskytuje plně integrované aplikace určené k vyřizování…

icon Extranet posiluje vztahy společnosti Mitsubishi s prodejci

13.8.2001 

Společnost **Mitsubishi Fuso Truck of America Inc.** sdílela své informace prostřednictvím tištěných brožur, manuálů a bulletinů, prodejci si však stěžovali na nadbytek materiálů a na neschopnost…

icon Aktuální vývoj v oblasti integrace informačních systémů pro obchod

31.7.2001 

Počet integrovaných řešení naznačuje, že energetické společnosti usilují o integraci svých informačních systémů. Skutečný stav však má k všeobecné integraci daleko a nabízené systémy nedokáží zajistit…

icon Analýza důsledků fúze společností IBM a Informix

24.7.2001 

Akvizice společnosti **Informix Software** činí z **IBM** nejrychleji rostoucího producenta distribuovaných databází. Analýza rozebírá tento…

icon Elektronický obchod

6.12.2000 

Elektronický obchod (e-commerce) představuje nový model prodejních a obchodních nástrojů, ve kterém se kupující mohou účastnit všech fází rozhodování o nákupu, aniž by se museli osobně (nebo…

Výpis 24912498 z celkem 2498